Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Wat zijn jullie maandelijks kwijt aan het sporten(vermeld erbij of je een speciaal tarief heb bijv dal-tarief van 9 tot 5 zoals ze dat noemen bij mijn sportschool)
ik betaal 7,50 eurotjes per maand, men kan dan 7 dagen in de week trainen + souna + zwemen. Er wordt wel 1 groot gedeelte door mijn baas betaalt, ( bedrijfs fitniss ).
Nou daar ben ik wel blij mee
ZO ik betaal 52 euro onbeperkt met zonnebank en bodypump(maar van die 2 maak ik nooit gebruik)
Maar mijn sportschool is het dichstbijzijnde van me dan de goedkopere
Rien bij wat voor soort bedrijf werk jij dan als ik vragen mag?
ik ben teamleader bij rexam, daar maken ze verpakkings glas.
daar werken ongeveer 400 man.En daar willen ze graag hebben dat je met sport bezighoud, zodat ze gezonde werknemers hebben en het ziekteverzuim zal gaan dalen.
41 euro per maand .. onbeperkt trainen.wel sauna geen zonnebank.
ook zijn alle groepslessen inbegrepen.
als ik zo kijk verschild het allemaal wel wat.
greetzz
Buy cenforce 150 mg online is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED), containing sildenafil citrate, the same active ingredient...
Let's brainstorm a discussion around pediatric nursing dissertation topics. The ever-evolving landscape of child healthcare presents numerous opportunities...
Cenforce is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED) in men. As a widely recognized brand, it contains Sildenafil Citrate, the same...
Comment