Wat betaal je bij jou sportschool?

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ik betaal 30 euro per maand.. Mag Sauna en alles meedoen Tai-Boo,Aerobics etc .tenminste ik heb de rekening nr van me vader doorgegeven dus ik train gratizz .

Comment

Betaal 52 euro per maand dit is incl sauna en groepslessen,in de winter is het ook op zondag, van de zomer gesloten maar dan ben ik op zondag aan het wake boarden als het weer meezit  

Comment

zie mijn sportschool

Comment

Nice sportschool Sammy ...Had dat rondleiding filmpie gezien.Die machines die der staan allemaal zien der goed uit.Onze sportschool is denk ik ietsie minder enzo.Maar ach de oefeningen blijven opzich hetzelfde.Het lijkt wel of er weinig loop ruimte is in die sportschool van jouw en ik denk als het druk is dat je dan gewoon overal moet w8tte voor elke machine.Want volgens mij is het daar best een drukke boel op bepaalde tijden .

Greetz...XeNo.

Comment

Zie dat hier veel mensen erbij zetten "ook op zondag" is dat dan zo raar dat de sportschool zondag open is, die van mij is elke dag open van 9u tot 22u en ook op zondag en feestdagen, vroeger was ze zelfs open van 6u zodat de mensen konden cardio doen op nuchtere maag voor ze gingen werken

Grtz
            stil growing

Comment

Die van mij is zondag tot 12:00 open schiet ook niet echt op als je wil uitslapen en feestdagen alles dicht hier
              It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies

Comment

Mijn sportschool is ook té vaak gesloten, altijd op feestdagen, en dat zijn er aardig veel. Ook is de sportschool op sommige dagen om 10 uur 's ochtends pas open.

En op zondag dicht, maar de andere locatie is dan wel open. Nu het vakantie is gelden er andere tijden, heel irritant, ik moet telkens op het rooster kijken.
                Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

die van mij is ook gesloten op zaterdag en zondag

Comment

Ik betaal 20 euro per maand voor onbeperkt fitnessen van 8:30 tot 21:30 door de week, helaas op zaterdag maar van 8:30 tot 13:00 uur en zondag dicht. Voor negen euro extra per maand kun je boxen, thai boxen en taikwondo erbij doen. Ik doe dus thai boxen erbij.
                    Door mij gemaakte opmerkingen kunnen als beledigend ervaren worden, meestal is dit dan ook zo bedoeld...

She wasn't Asian, but she sure knew how to Bang Cock...

Comment

onze is 362 dagen open per jaar en zaterdag en zondag van 9 tot 13 vind wel mooie tijden niks op aan te merken alleen jammer dat ze zomers 6 weken zomerrooster doen dan is ie tussen 1 en 5 dicht.
                      eat eat eat and look like a freak!

Comment

ik betaal 105 euro voor 3 maanden.
                        is elke dag open van 8.30h tot 2200h
                        zaterdag tot1700h en zondag tot 12.30h.
                        douche en sauna zijn gratis.de rest is betalen.
                        (belgie)
                        no thumbnail yet

Comment

Bij ons is ie ook zondag gesloten en zaterdag tot half 1 maar open jammer genoeg.

Comment

Betaal 53 euro PM, da's incl. onbeperkd sauna, stoombad, zonnebank, groepslessen, koffie-thee-frisdrank en parkeerplaats. Sportschool is Ma-Vr open van 7.00 - 23.00, Za+Zo 9.00 - 15.30. Alle feestdagen gesloten.

Sportschool heeft totaal 8 vestigingen in Noord + Zuid holland + Brabant. Ik mag in elke vestiging trainen.

What's the difference between your wife and your gear?
                            They both cost you all your money, make you loose your hair, give you a headache, keep you a wake at night, both can hurt you when you mis-use them, so you should handle them with care.
                            I also love them both, and can't live without them.

Comment

Ik betaal 52 Euries...

Kan ik onbeperkt trainen, spinnen, pumpen, taai bowen en noem al die shit maar op... ow ja, is ook een sauna, turks stoombad en een zonnebank...

Openingstijden zijn wel ok... 7 dagen in de week, zomerrooster 2 x per week om 7 uur 's morgens al open...

Groeten,

JWL
                              Groeten,

JWL

The Critical Natural

Comment

70 euro voor 3 maanden onbeperkt. zit alles bij drinken enz enz

The oxynator

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X