fitness elastiek (expander)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• fitness elastiek (expander)

hallo,

ik weet niet zeker of ik het hier moet plaatsen maar ik zou niet weten waar anders.

ik ben van plan om fitness elstiek of expander weet nie hoe ze precies heten aan te schaffen.
    Bremshey Staal ExpanderStaal Expander Trekveer Fitness | BlueBlizz.com

of

Bremshey Latex Expander | BlueBlizz.com

heeft iemand tips ideeen of is dit geldverspilling hoor het graag.

mvg

GELDVERSPILLING!!!

Wat wil je met die dingen bereiken?

Comment

mijn borstspieren en armspieren trainen als ik thuis ben.

wat ik nu thuis doe is opdrukken buikspieroefeningen en mezelf optrekke aan een duikelrek. maar dacht dat die wel meer zouden kunnen helpen.

Comment

Dan zou ik eerder een Dumbell setje aanschaffen...

Nog beter is gewoon een abbo nemen bij een sportschool..

Comment

ik ga nu een keer in de week naar de sportschool dit doe ik pas sinds 4 weken ik wou 3 keer in de week gaan maar dit red ik gewoon niet ivm tijdgebrek dus wou ik thuis wat doen wat voor dumbells raad je me aan om mee te beginnen. ik weeg 62 kilo kan mezelf 19 keer optrekken. en 35 keer opdrukken.

Comment

gewoon een setje van 15 kg per dumbell... om mee te starten..

Comment

Tijdgebrek bestaat niet als je graag iets wilt.

Comment

Originally posted by nibor76nl View Post
                GELDVERSPILLING!!!

Wat wil je met die dingen bereiken?
                Elastieken of bands zijn helemaal geen geld verspilling. Prima materiaal voor oa rehab, prehab, warming up of actief herstel op off dagen.
                Squat 5 x 147.5
                Bench 5 x 122.5
                Deadlift 5 x 180

Comment

Originally posted by FlorisPL View Post
                  Elastieken of bands zijn helemaal geen geld verspilling. Prima materiaal voor oa rehab, prehab, warming up of actief herstel op off dagen.
                  En dus geldverspilling voor deze situatie.

Comment

Woon je in amsterdam?
                    Never send a boy to do a mans job!

Comment

het is zeker geen geldverspilling , het kost haast niets , en je gaat er zeker resultaten mee halen ,

Comment

Originally posted by FlorisPL View Post
                        ben het voor 1x eens met deze hero, na je schouder training een setje of 3 4 side raises met de band geeft je niet alleen een goede pomp
                        Maar kan zeker ook de spier extra belasten., doe dit zeer rustig en zorg voor een goede spierspanning.
                        Grtz
                        Beest in opleiding

Comment

met 2x in de week een lang full body programma te doen kom je al een heel eind
                          next goal: becoming baloe jwt

"velen voelen zich geroepen,maar weinigen zijn uitverkoren"

Comment

Originally posted by Matthias87 View Post
                            Tijdgebrek bestaat niet als je graag iets wilt.
                            Nou, dat is natuurlijk niet helemaal waar, he?
                            Er zijn echt dingen op dit gebied die ik bijvoorbeeld graag zou willen maar die echt niet gaan door andere dingen in het leven die nu eenmaal moeten en waar ook tijd voor nodig is..............dus dat vind ik iets te simpel gesteld.
                            "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Originally posted by Beaudien View Post
                              Nou, dat is natuurlijk niet helemaal waar, he?
                              Er zijn echt dingen op dit gebied die ik bijvoorbeeld graag zou willen maar die echt niet gaan door andere dingen in het leven die nu eenmaal moeten en waar ook tijd voor nodig is..............dus dat vind ik iets te simpel gesteld.
                              Woman power

Originally posted by Nietmachin3 View Post
                              hallo,

ik weet niet zeker of ik het hier moet plaatsen maar ik zou niet weten waar anders.

ik ben van plan om fitness elstiek of expander weet nie hoe ze precies heten aan te schaffen.
                              Bremshey Staal ExpanderStaal Expander Trekveer Fitness | BlueBlizz.com

of

Bremshey Latex Expander | BlueBlizz.com

heeft iemand tips ideeen of is dit geldverspilling hoor het graag.

mvg
                              Ik zou gewoon die sportschool opzeggen duurt altijd zo lang voor dat je bij de sportschool bent en naar binnen en mensen die bezig zijn haha.
                              En die 15kg dumbells kopen om te begin en langzaam opbouwen met meer gewicht, halter bankje kopen, etc.
                              Dan kan je altijd thuis trainen wanneer je de tijd hebt.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X