afvallen

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• afvallen

Hallo,

Ik ben een meisje van 21 jaar en heb het afgelopen jaar als een bon-vivant geleefd. Dit natuurlijk niet zonder nadelen, wat te merken was op de weegschaal. Ik zou dan ook graag 10 tot 15 kilo kwijt raken.
    Ik ben 1m77 en weeg momenteel 78kg.

Ik ben nu al ongeveer een maand bezig met fitness.
    Ze hadden mij aangeraden 30 min op de crossramp, daarna 200 sit-ups en daarna nog eens 30 min fietsen.
    Ze hebben me ook een voedingsschema gegeven:
    Smorgens: 2 volkorenboterhammen met paardefilet en een citroen
    10u: weightloss shake met 30 cl magere melk
    12u: 2 volkorenboterhammen met een doosje tonijn en 2 schijven ananas op eigen nat
    15u: weightloss shake met 30 cl magere melk
    17u: zakje rijst, kipfilet met sla, tomaat, ananas, perzik in eigen nat
    19u: stuk fruit
    Bij elke maaltijd ook nog eens 0,5l water.
    Dit doe iknu al ongeveer 3 weken maar ik val maar niets af...

Wie kan mij helpen?

Wat misschien slim is is je bodyfat% laten meten in de sportschool, dan ga je 2 of 4 weken hard werken in de sportschool en daarna laat je weer je BF% meten.

Het kan namelijk dat je vet verloren bent en dat je in je benen/bovenlichaam spieren gaint(spiergroei). Veel vrouwen haken dan af omdat ze geen grotere spieren willen.
    Echter, omdat je een aantal jaar niets gedaan hebt reageren je spieren op je nieuwe training door te gaan groeien. Nu moet je juist doorgaan zou mijn advies zijn. Je bent als het goed is strakker aan het worden.

Meten is weten!

Groet en succes!
    Cutting

Comment

Je had dit toch al eens eerder geplaatst? In dat topic is je verder uitgelegd waarom wat je nu doet niet werkt.
      Status: pakt het weer rustig aan op.

Comment

Ik heb je vorige topic net opgezocht, daar heb je goede adviezen gekregen, probeer je in te lezen in die stickies!
        Cutting

Comment

Originally posted by giba View Post
          Hallo,

Ik ben een meisje van 21 jaar en heb het afgelopen jaar als een bon-vivant geleefd.
          Beste Giba,

Er bestaan geen meisjes van 21 jaar oud, ik neem aan dat je een vrouw bent.

Dit is wat je moet doen:

1. Minder/Gezonder eten. (dit houdt in geen alcohol/snoep/chips/etc....) Ik neem aan dat je weet wat wel gezond is.

2. Sport 4/5 keer per week van minimaal 45 minuten, je moet er echt bij zweten.

mvg

ing. KeizerHalil :P!

Comment

Originally posted by KeizerHalil View Post
            Beste Giba,

Er bestaan geen meisjes van 21 jaar oud, ik neem aan dat je een vrouw bent.

Dit is wat je moet doen:

1. Minder/Gezonder eten. (dit houdt in geen alcohol/snoep/chips/etc....) Ik neem aan dat je weet wat wel gezond is.

2. Sport 4/5 keer per week van minimaal 45 minuten, je moet er echt bij zweten.

mvg

ing. KeizerHalil :P!
            Dit is natuurlijk grote onzin he . Gaat erom dat je de juiste producten kiest en de juiste hoeveelheid. Lees even de zomersticky in de voedingssectie daar zal je een heel end mee moeten komen

Comment

Originally posted by talalelh15 View Post
              Dit is natuurlijk grote onzin he . Gaat erom dat je de juiste producten kiest en de juiste hoeveelheid. Lees even de zomersticky in de voedingssectie daar zal je een heel end mee moeten komen
              mee eens
              ''It's ok if you're scared. So am I. But we're scared for different reasons. I'm scared of what I won't become, and you're scared of what I could become. Look at me. I won't let myself end where I started. I won't let myself finish where I began..''

Comment

Giba moet eerst maar eens gaan lezen en zich gaan verdiepen in de andere antwoorden die ze al gekregen heeft.........want ik denk dat het weinig zin heeft om weer alles te gaan herhalen.
                "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Dubbel topic, voor verdere tips gebruik je eerste topic..
                  In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
                  Squat 230 kilo
                  Bankdrukken 137.5 kilo
                  Powerlift totaal 652.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...