Nieuwe tip vanuit Greg Plitt. Vandaag voor de eerste keer geprobeerd en ben zeer tevreden over de eerste training. Of het daadwerkelijk goed werkt weet ik over een paar weken.
Wat heb je nodig?
Tijd om 's ochtends EN 's avonds te trainen
Hoe werkt het?
Je doet 's morgens je normale training, dus reps tussen 6-10 voor 3 a 4 sets, rust 2 minuten
Dan ga je 's avonds nog een keer, en dan doe je exact dezelfde oefeningen, maar dat 20 reps met 2 sets, rust 1 minuut
Het is dus een soort van HIIT, alleen gebruik je dezelfde spieren als de ochtend.
Ik kreeg net een enorme pomp en zweette me kapot. HEERLIJK.
Zou volgens greg plitt zeer goed moeten helpen, zeker om onder de 10% BF te gaan.
Ik laat over een tijdje weten of ik er wat mee bereik, maar misschien ben je al nieuwsgierig genoeg en ga je het ook proberen.
Veel succes dan!
Wat heb je nodig?
Tijd om 's ochtends EN 's avonds te trainen
Hoe werkt het?
Je doet 's morgens je normale training, dus reps tussen 6-10 voor 3 a 4 sets, rust 2 minuten
Dan ga je 's avonds nog een keer, en dan doe je exact dezelfde oefeningen, maar dat 20 reps met 2 sets, rust 1 minuut
Het is dus een soort van HIIT, alleen gebruik je dezelfde spieren als de ochtend.
Ik kreeg net een enorme pomp en zweette me kapot. HEERLIJK.
Zou volgens greg plitt zeer goed moeten helpen, zeker om onder de 10% BF te gaan.
Ik laat over een tijdje weten of ik er wat mee bereik, maar misschien ben je al nieuwsgierig genoeg en ga je het ook proberen.
Veel succes dan!
Comment