Zal het laten weten. Nu tijd om te slapen, wekker gaat over 8,5 uurtjes weer (plus dat ik even opsta voor wat eiwitjes:P)
BF verlagen - Greg Plitt
Collapse
X
-
Zucht, allemaal leuk en aardig maar als ik hard train kan ik 's avond echt geen 20 repper in sets maken met dezelfde spiergroep, het enige wat je kan krijgen is een overbelasting.
Daarnaast zie ik het nut er niet van in, is niet wetenschappelijk bewezen, wat wel is bewezen is als je 2x dezelfde spiergroep traind en de trainingen in 2 trainingen verdeeld en niet 2 volledige trainingen in 1 dag voor dezelfde spiergroep.
Doe gewoon je standaard schema met 6-10 hh en doe wat MIIT/HIIT... En een goed voedingschema.
Je gaat nu veelstever zoeken.Make it happen, shock everyone!
Comment
-
Originally posted by gain is pain View PostZucht, allemaal leuk en aardig maar als ik hard train kan ik 's avond echt geen 20 repper in sets maken met dezelfde spiergroep, het enige wat je kan krijgen is een overbelasting.
Daarnaast zie ik het nut er niet van in, is niet wetenschappelijk bewezen, wat wel is bewezen is als je 2x dezelfde spiergroep traind en de trainingen in 2 trainingen verdeeld en niet 2 volledige trainingen in 1 dag voor dezelfde spiergroep.
Doe gewoon je standaard schema met 6-10 hh en doe wat MIIT/HIIT... En een goed voedingschema.
Je gaat nu veelstever zoeken.http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/50671-log-2012-steefdk.html
Comment
-
Het komt erop neer dat je sochtends meer op massa traint, dus met lagere reps en hoger gewicht.
Savonds train je op een hoge hartslag en met een vrij laag gewicht en veel reps. Dus eigenlijk ben je cardio aan het doen, alleen doordat je toch je spiergroepen traint, pomp je er enorm veel bloed in. Het is alleen bedoeld om de laatste loodjes weg te werken, en dan met name voor een fotoshoot.
Van 'normale' cardio krijgen je spieren een softere look volgens hem, dus vandaar dat hij ipv normale cardio deze lichte krachtraining doet in de avond.
Het is ook geen wetenschappelijke methode, het is gewoon zoals een kerel het doet. Niks meer en niks minder. Voor hem werkt het, en hij legt in zijn video's uit waarom het voor hem werkt.Failure is your friend
Comment
-
Originally posted by El Magico View Postleg mij is uit waarom een 20 repper DL slecht is voor je?
Tenzij je mij het tegendeel kan bewijzen door een filmpje te posten waarin je 20 reps doet met een gewicht waar je nog redelijk moeite mee hebt, ben ik van mening dat je techniek naar de klote gaat en je dus onnodig risico loopt op blessures.
Zelfde geldt voor squats.
Tuurlijk is het leuk een keer zo'n repout, maar constant dat doen lijkt me niet verstandig.
Plus het voegt niet veel toe, zou het eerder op een andere oefening doen.Groeten
Comment
-
interessant , ben benieuwd of het werkt. Laat het ons weten !''It's ok if you're scared. So am I. But we're scared for different reasons. I'm scared of what I won't become, and you're scared of what I could become. Look at me. I won't let myself end where I started. I won't let myself finish where I began..''
Comment
-
Originally posted by El Magico View Postja dit stond is zijn laatste videoblog toch? Over het laatste % bodyfat verbranden toch?
Volgens mij werkt het prima, maar het is meer bedoeld om binnen een paar weken voor een shoot in topshape te komen, niet iets om voor langere tijd te doen..''It's ok if you're scared. So am I. But we're scared for different reasons. I'm scared of what I won't become, and you're scared of what I could become. Look at me. I won't let myself end where I started. I won't let myself finish where I began..''
Comment
-
Originally posted by Revius View PostGezien de deadlift een vrij complexe beweging is waarbij de meeste trainees al moeite hebben om 1 herhaling goed uit te voeren is het in de meeste gevallen nog beroerder na zoveel herhalingen.
Tenzij je mij het tegendeel kan bewijzen door een filmpje te posten waarin je 20 reps doet met een gewicht waar je nog redelijk moeite mee hebt, ben ik van mening dat je techniek naar de klote gaat en je dus onnodig risico loopt op blessures.
Zelfde geldt voor squats.
Tuurlijk is het leuk een keer zo'n repout, maar constant dat doen lijkt me niet verstandig.
Plus het voegt niet veel toe, zou het eerder op een andere oefening doen.
20 reps zit er bij mij niet insq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70
you know they can't handle us like debbies does dallas
Comment
-
Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik kan 20 reps DL echt wel uitvoeren met 60kg, zonder af te wijken van de vorm.
De training voelde meer als een grote HiiT.
En @Limit, nee, je moet member zijn, maar als je 1x betaald en je kijkt dan alle video's. It's worth the $10.http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/50671-log-2012-steefdk.html
Comment
-
Originally posted by SteefDK View PostIk weet niet hoe het met jullie zit, maar ik kan 20 reps DL echt wel uitvoeren met 60kg, zonder af te wijken van de vorm.
De training voelde meer als een grote HiiT.
En @Limit, nee, je moet member zijn, maar als je 1x betaald en je kijkt dan alle video's. It's worth the $10.Lost all i got
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door stevenjohnsBuy cenforce 150 mg online is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED), containing sildenafil citrate, the same active ingredient...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 90.5kg 8x
-Box squat BW 100x
One legged calf raise:
- BW + 51.25kg 15x, 11x...-
Kanaal: Trainingslogjes
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 112.5kg 1x
- Box squat BW 55x
Deficit wide grip SL DL:
- 111kg 7x
- 70kg...-
6 dagen geleden -
-
door gregory77Let's brainstorm a discussion around pediatric nursing dissertation topics. The ever-evolving landscape of child healthcare presents numerous opportunities...
-
Kanaal: Algemeen
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Paused safety bar squat:
- 101kg 5x
-Box squat BW 50x
Sumo safety bar goodmorning:
- 35kg 22x...-
1 week geleden -
-
door JeremydsraggTrifola Farms CBD Gummies :- excessive kinds of epilepsy, Lennox-Gastaut syndrome (LGS) and Dravet syndrome. Other trials are underway investigating the...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 120kg 1x
Safety bar back extension:
- 41kg 2x
Military press:
...-
1 week geleden -
-
door joshwicks123Cenforce is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED) in men. As a widely recognized brand, it contains Sildenafil Citrate, the same...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
2 weken geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 90kg 6x
One legged calf raise;
- BW + 51.25kg 12x, 10x
Paired met
Lu side raise:...-