borst spieren

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• borst spieren

Hallo. Ik ben nu 15 jaar en train al een klein jaartje. Alles gaat wel lekker maar mijn borst spieren worden niet platter en langer maar vooral dikker. Ik train mijn borst spieren met bankdrukken en doe 50 kilo 3 setjes 12 herhalingen.
    Welke oefeningen of wat moet ik doen om mijn borst spieren een beetje platter te maken?
    Whether you think you can, or think you can't, you're right.

Waarom zou je je borstspieren platter willen maken? De bedoeling van trainen is juist dat je spieren dikker worden.. Als het eruit ziet als een vrouwelijke borst heb je misschien wat veel vet, maar opzich is er niks mis met dikke borstspieren . Als je ze zonodig plat wilt hebben, kun je beter stoppen met trainen, en eten, maar dat lijkt me niet zo'n best plan .

Comment

Ik ga zeker niet stoppen maar als ik een shirt aan heb zie je ze gewoon heel goed :P

Comment

Is dat slecht dan? Ik zie liever een stevige platte, iets uitstekende borst dan een bierpens die tegen de stof drukt
        Status: pakt het weer rustig aan op.

Comment

Ja das waar maar is er geen oefening die mijn borst spieren platter maken?

Comment

Originally posted by stealthy View Post
            Ja das waar maar is er geen oefening die mijn borst spieren platter maken?
            bankdrukken
            dumbell press
            Failure is your friend

Comment

ik zo´n gevoel dat er weer 1 aan het trollen is
              “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

of je bent gewoon dik of je trolt of je hebt de verkeerde sport gekozen

Comment

dit soort trolls he

echt belachelijk

Comment

Originally posted by stealthy View Post
                    Hallo. Ik ben nu 15 jaar en train al een klein jaartje. Alles gaat wel lekker maar mijn borst spieren worden niet platter en langer maar vooral dikker. Ik train mijn borst spieren met bankdrukken en doe 50 kilo 3 setjes 12 herhalingen.
                    Welke oefeningen of wat moet ik doen om mijn borst spieren een beetje platter te maken?
                    Bedoel je dat het aan de onder kant heel erg uitstekt maar an de boven kant van je borst niet? en dan is het niet echt een volle dikke platte borst ?

Comment

je heb verschillende soorten borstspieren en dit is dan ook genetisch.

De ene heeft een hele brede borst maar dan mooi plat (hier geef ik de voorkeur aan) en de andere is small die meer naar voren uitsteekt.

Comment

Originally posted by IronWilly View Post
                        Bedoel je dat het aan de onder kant heel erg uitstekt maar an de boven kant van je borst niet? en dan is het niet echt een volle dikke platte borst ?
                        Ja precies. Onderkant is dikker dan bovenkant en ik wil dit gelijk hebben.

Comment

Incline presses doen dan .

Comment

Originally posted by Rensko View Post
                            Incline presses doen dan .
                            Oke bedankt. Ik zal voortaan wat duidelijker zijn.

Comment

De vorm ligt zoals gezegd ook wel aan je genen. Je kunt de bovenkant iets meer aanspreken door bijv. Incline bankdrukken en Incline dumbbell presses, maar het maakt niet echt een wereld van verschil. Ik train bv met een maat van me, en zijn borst heeft veel meer massa aan de onderkant (zoals bij jou dus ook), en mijn massa is meer gelijkmatig verdeeld, terwijl we allebei dezelfde oefeningen doen .

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X