Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Ja, ik train nu meestal 4 tot 5 keer per week, heb een voedings schema waar ik me zo goed mogenlijk aan probeer te houden (blijft lastig omdat ik noch thuis woon) maar natuurlijk bijna geen junk etc. Ik ben heus wel iets aan vet aangekomen maar 12% is nog steeds best weinig dus ik zal vooral blijven eten!
eten eten en nog is eten , en ziet er egt wel droger uit dan 12 %
en junk mag deze jongen wel hebben 2 big macs menu's per week als extra grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
eten eten en nog is eten , en ziet er egt wel droger uit dan 12 %
en junk mag deze jongen wel hebben 2 big macs menu's per week als extra grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
breng hem nou niet op verkeerde gedachtes,
hij is net zo lekker bezig
“If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”
En tsja... gelukkig is de progressie die je boekt iets minder mager dan jijzelf. Wat traininsane zegt klinkt zo gek nog niet, ik dacht alleen aan 2 per dag.
Maargoed, ik gok dat jij komend jaar makkelijk 20kg aan kunt zetten zonder noemenswaardige hoeveelheden vet aan te zetten, mits je een beetje clean eet en goed hard traint.
Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.
Buy cenforce 150 mg online is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED), containing sildenafil citrate, the same active ingredient...
Let's brainstorm a discussion around pediatric nursing dissertation topics. The ever-evolving landscape of child healthcare presents numerous opportunities...
Cenforce is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED) in men. As a widely recognized brand, it contains Sildenafil Citrate, the same...
Comment