6 of 8 pack

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• 6 of 8 pack

hey bn´ers,

ik vroeg me af waarom sommige een sixpack hebben en andere zelfs een 8 pack?
    ik zie namelijk veel afgetrainde gasten met bf van onder de 9% die 6blokies hebben en sommige zelfs 8.

is dit genetisch bepaald ofzo??
    “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

In principe heeft zelfs iedereen een 12 pack. En inderdaad genetisch, niks aan te doen.
    'Half men, half animal, all dead!'

Comment

Vetpercentage speelt een grote rol

Comment

puur genetisch hoor, hangt af van waar je pezen over je buikspier liggen ofzoiets, en hoeveel pezen er liggen..

of iets anders al pezen, dunno
        Raw 235-180-275 totaal 690kg 413.7 wilks @ IPF -105

Comment

Ook waar je het grootste gedeelte van je vet opslaat

sommige mensen hebben super droge armen en benen waar de aderen van afspatten

terwijl de blokjes amper te zien zijn.

Comment

Originally posted by Viranelly View Post
            Ook waar je het grootste gedeelte van je vet opslaat

sommige mensen hebben super droge armen en benen waar de aderen van afspatten

terwijl de blokjes amper te zien zijn.
            ja uiteraard, maar of ze zichtbaar zijn of niet, je structuur van je buikspier is niet anders, ts heeft het over de hoeveelheid blokjes, bij meeste mensen is dit idd 6 of 8, en dat is toch onafhankelijk van vet%...

Comment

en het is dus bindweefsel blijkbaar dat de 'blokjes' van elkaar onderscheid

Comment

Originally posted by Triple Aces View Post
                en het is dus bindweefsel blijkbaar dat de 'blokjes' van elkaar onderscheid
                je bedoelt dat de al dan niet aanwezige spieren eronder dat bindweesfel al dan niet naar voor duwen dan?

Comment

Nee volgens mij zitten over je buikspier heen pezen, die de spier verdelen in de blokjes. Hoe minder vet erover de spier zit hoe strakker het vel over de spier, en hoe beter getraind de spieren, hoe meer de pezen in de spier drukken.

Comment

Wat hierboven staat. Is genetisch bepaald, het kan natuurlijk ook dat je bijv. de onderste blokjes nog niet ziet doordat er vet overheen zit, maar het totaal aantal blokjes ligt aan het aantal pezen dat er over je buikspieren lopen.

Btw, wel apart dat je hier al een half jaar zit en 850+ posts hebt en nu ineens een paar vragen gaat stellen die je ook makkelijk had kunnen googelen .

Comment

Originally posted by Rensko View Post

Btw, wel apart dat je hier al een half jaar zit en 850+ posts hebt en nu ineens een paar vragen gaat stellen die je ook makkelijk had kunnen googelen .
                      Ach, als niemand meer wat vraagt, wordt het hier ook zo stil, he..............
                      "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Originally posted by Beaudien View Post
                        Ach, als niemand meer wat vraagt, wordt het hier ook zo stil, he..............
                        ik geef mensen graag de kans kennis met me te delen
                        “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

Originally posted by maar7en8 View Post
                          ik geef mensen graag de kans kennis met me te delen

Good for you!!
                          "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

ligt eraan heb jij genoeg aan 6 blikken bier of heb je veel dorst? dan neem je er 8
                            ''It's ok if you're scared. So am I. But we're scared for different reasons. I'm scared of what I won't become, and you're scared of what I could become. Look at me. I won't let myself end where I started. I won't let myself finish where I began..''

Comment

Of doe adje kratje dan pak je er 12
                              Current status: Bulkin' and gainin'

"The mind is the limit. As long as the mind can envision the fact that you can do something. You can do it, as long as you really believe 100 percent."

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X