Supergenen?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

eten is overrated
    Groeten

Comment

eten is slecht voor je

Comment

Originally posted by Patricia86 View Post
        Dat weet je nooit zeker. Hoeveel mensen zijn er nu echt eerlijk? Misschien vind hij het wel bij zijn imago horen om zo nonchalant erover te doen.

Misschien eet hij wel veel netter dan hij toegeeft, en misschien traint hij veel thuis. Misschien heeft hij een fukking groot minderwaardigheidscomplex waardoor hij denkt 'ik zie er niet uit als iemand die hard traint, dus laat ik het maar niet toegeven'.
        Weet jij veel.

Mensen zijn rare wezens, niet te vertrouwen
        Akkoord, kan natuurlijk, maar qua training kan je dit toch met redelijk veel zekerheid zeggen aangezien ik hem altijd bezig zie. Volgens mij traint hij niet veel thuis, want laatste tijd zit hij elke avond in de gym. Als je 5x traint in de week en dan nog begint thuis gewichten te sleuren, dan moet hij nog een sterker herstel hebben dan ik aanvankelijk dacht.

Volgens mij let hij echt niet op zijn voeding. (kan er natuurlijk volledig naast zitten) Maar ik besluit dat gewoon uit niet al te snuggere opmerkingen dat hij soms maakt betreffende voeding. (wist het verschil nog niet tussen weightgainer en whey)

Minderwaardigheidscomplex? Misschien wel... Hij vergelijkt zich alleszins veel met mensen die kuren. Heeft ook ongelooflijk veel last van striemen op de armen. Maarja, vergelijken de meesten van ons hun fysiek hier niet met andere?
        RAW: 155 - 155 - 220
        EQ: 190 - 165 - 230

Comment

@ adonis:

Ga wel gedeeltelijk akkoord met je. Maar de vlieger van "zwaar beroep" gaat hier niet op.
          RAW: 155 - 155 - 220
          EQ: 190 - 165 - 230

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X