Vakantie en bodybuilden

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Vakantie en bodybuilden

Vraagje Mede Forum Mensen,
    Hoe regelen jullie het met trainen en eten als jullie op vakantie gaan? ik ga over een weekje , 4 weken naar adelaide
    (australia) en weet ik niet of ik daar ken trainen, we gaan ervan uit van wel. Maar goed het is eigelijk vakantie he, dus wou ik helemaal ff niks aan bodybuilden doen, niet trainen en ook niet op mn voeding letten. Het lijkt me natuurlijk beter als ik er wel op let maar goed ik wil gewoon een zo relaxt mogelijke vakantie. Wat vinden jullie hiervan ? en hoe doen jullie dat met Eten/Trainen als jullie op vakantie zijn/gaan.

Greets Rodg ( ps ik ben geslaagt voor me rijexamen )
    beste tip in de wereld : leer van je fouten :P

gefeliciteerd! (met je rijexamen).

Volgens mij kan een tijdje rust geen kwaad, beetje op je voeding blijven letten en het komt allemaal goed.
    Door mij gemaakte opmerkingen kunnen als beledigend ervaren worden, meestal is dit dan ook zo bedoeld...

She wasn't Asian, but she sure knew how to Bang Cock...

Comment

Wellicht is er een mogelijkheid om daar te trainen, gewoon even rondvragen. Ik zou dan niet té fanatiek gaan trainen, gewoon op onderhoud trainen. Je zou dan een full body workout kunnen doen. Je zou ook kunnen opdrukken en situps kunnen doen.

Voeding is wel enigzinds belangrijk. Je hoeft niet al te moeilijk te doen, maar een beetje er op letten zou ik wel doen. Ik denk dat je als bb daar automatisch ook wel op let.

Met alcohol zou ik me inhouden, als je 4 weken lang elke dag aardig wat drinkt komt dat je verdiende spiermassa niet ten goede  
      Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

4 weken is wat lang om niets te doen vind ik. Zou in ieder geval op je voeding blijven letten, gewoon zo schoon mogelijk eten maar dat gaat inderdaad waarschijnlijk bijna vanzelf.

Tussendoor beetje opdrukken en wat sit-ups zou ik zeker doen.

Verder gewoon lekker uitrusten en genieten

Oja, gefeliciteerd met je rijbewijs natuurlijk

Greets...
        Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

gewoon een accommodatie zoeken met sportschool erbij.

wij gaan naar italie op vakantie en wat denk je... een sportschool op de camping, dat is pas luxe..

dus lekker om de dag wat trainen om het bij te houden en de voeding hetzelfde proberen te houden.

suc6

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X