Wanneer begonnen met fitnissen?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by gain is pain View Post
    ben rond de 187cm gebleven in die tijd...
    Dan had je je groei al snel gekregen lijkt mij
    Eat clean and train hard...

Comment

Originally posted by Dr Rude View Post
      175 cm? Perfecte lengte voor bb en powerlift
      Isdat zo? Wist ik niks van

Comment

je zegt dat het ideale lengte is voor powerlift, maar waarom zijn die world strongest man dan allemaal 190+

Comment

niet zo bang zijn voor je groei kerel, is echt wel wat overroepen

ik heb vanaf mn 15 lopen klooien met gewichten en was toen nog lang niet op de lengte die ik nu ben
          Raw 235-180-275 totaal 690kg 413.7 wilks @ IPF -105

Comment

Op mijn 18e kreeg ik als verjaardags kado van mijn oudere broer een losse les op een hardcore gym..
            Ik vond dit wel een toffe ervaring..

Aangezien ik veeeeel te druk was met skateboarden(15 jaar lang gedaan) ben ik pas op mijn 21e gaan trainen op een sportschool...
            Dit heb ik zo'n 3 jaar gedaan knetter stoned en omdat de sportschool ging verhuizen ben ik ook gestopt met trainen..

Sinds augustus 2010 ben ik weer rustig begonnen en sinds een maand of 7 echt serieus..

Comment

Originally posted by Triple Aces View Post
              niet zo bang zijn voor je groei kerel, is echt wel wat overroepen

ik heb vanaf mn 15 lopen klooien met gewichten en was toen nog lang niet op de lengte die ik nu ben
              Bedankt!

Comment

Ik was 177cm toen ik 15 was en nu nog steeds en ik ben nu 18 jaar en 3 maanden.
                "Straight outta gym"

Comment

Originally posted by Waterpoloboy View Post
                  Ik was 177cm toen ik 15 was en nu nog steeds en ik ben nu 18 jaar en 3 maanden.
                  Was je toen al begonnen met fitnisse? Waarschijnlijk was je toen al volgroeid...

Comment

Nee hij cutte gwn niet en bulke. Hier kan je alleen maar baat bij hebben omdat je dan voldoende bouwstoffen in je lichaam hebt om te groeien....

Comment

Ik ben begonnen met trainen toen ik bijna 17 was, af en toe een keer klote op nutteloze apparaten, je weet het wel toen weer tijd gestopt. Nu sinds 2-3 maanden beetje goed bezig, opletten met eten enz, nu 2 weken met serieus schema + supps enz. Ben misschien in 2 jaar tijd 3cm gegroeid tot de 1m78, misschien dat ik de 1m80 nog haal maarja we'll see..
                      Current status: Bulkin' and gainin'

"The mind is the limit. As long as the mind can envision the fact that you can do something. You can do it, as long as you really believe 100 percent."

Comment

Sinds mijn 15e

Comment

Ik denk dat als je op je eten let en goed traint en voldoende rust neemt er niks kan gebeuren met je groei in lengte...

Comment

Zo'n paar maanden geleden, vijftien jaartjes jong. Trainen wel serieus, eten wat minder.

Comment

12jaar soms naar gym met neef 13 en nog wat seriues begonnen nu 14
                              Lost all i got

Comment

Vanaf mijn 23e echt begonnen met hard trainen voor die tijd was het aanklooien..

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X