Wanneer begonnen met fitnissen?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Sinds mijn 27e, gebasseerd op afvallen, noodgedwongen aangezien ik 105 kilo woog en bijna niks meer deed en dicht aan het slibben was.

Vanaf januari 2011 meer op opbouwen gefocust!

Comment

oktober 2010

Comment

doe het sinds ik 16.5 ben nu is het inmiddels alweer 3 maanden later, heb ook niet het idee dat ik nog groei ben nu 183 ik kan dermee leven. Ben nu bezig met trainingsschema en zorg dat ik genoeg en gezond eet, ben eerlijk niet van plan een voedingsschema op te stellen voordat ik op mezelf woon

Comment

op me 16e begonnen, maar tot me 20e in periodes van wel gaan, niet gaan, je kent het wel. Voetbal was mijn ding, en fitness deed ik er af en toe een beetje bij.

Vanaf december 2010 ben ik serieus gaan BB'en, met tot nu toe 9kg als resultaat.
          Failure is your friend

Comment

1,5 week geleden echt serieus

Comment

Originally posted by Bodard View Post
              Zal wat duidelijker zijn, of je nog in de lengte bent gegroeit? Ik ben nu 175 cm groot ben natuurlijk nog maar 16, maar ik heb een beetje schrik dat ik nietmeer groei. Ookal volg ik een voedingschema etc...
              ik zou je niet te druk om je lengte maken.. als je nu 1.50-160 bent voor een jongen lijkt me idd niet zo leuk maar 1.75 is tog een goede lengte ! Ben zelf +/-1.79

Comment

Originally posted by Robx View Post
                ik zou je niet te druk om je lengte maken.. als je nu 1.50-160 bent voor een jongen lijkt me idd niet zo leuk maar 1.75 is tog een goede lengte ! Ben zelf +/-1.79
                206 cm is ook niet alles dude

Comment

op myn 16 begonnen maar pas echt serieus vanaf me 19jaar :-)

Comment

had een dumbell set gekregen van iemand en daarmee vanaf me 14 beetje mee kloten. 3 jaar later ingeschreven in een gym met voedingsschema.. ben nu 20 dus ruim 3 jaar 'serieus' bezig.
                    sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

Sinds september 2009 tot 2010 september thuis getraind. en daarna to the next lvl. sinds september 2010 begonnen at the gym. tot nu toe!
                      Never send a boy to do a mans job!

Comment

Originally posted by Robx View Post
                        Ga hier idd volledig akkoord mee, ben zelf ook rond de 1.78-1.79

Hoeveel weeg jij Robx & wat is jou bf ?

Comment

Toen ik 17 was... een beetje zitten kloten. In Oktober 2010 echt begonnen met eten en schema's.
                          All time PRs: 195/135/232,5
                          Meet PRs: 185/132,5/232,5

Comment

op 15 jarige leeftijd begonnen met krachttraining op advies van de fysio,
                            maar sinds mijn 17 echt serieus met voeding en suplementen.

Comment

Twee jaar geleden. Toen was ik 57 jaar. Ik ging fitnessen ter ondersteuning voor het afvallen. Maar na verloop van tijd werd ik steeds fanatieker en ging ik ook resultaat zien in spiergroei, wat overigens niet de bedoeling was in het begin. Ben toen afgevallen tot 88 kilo (vanaf 113 kilo). Door serieuze KT ben ik weer gegroeid naar 94 kilo. Puur spieren. Ben nu twee jaar bezig en nog bloedserieus. Train nu 4 keer per week. Waarvan 3 uur cardio voor de vetbranding. Ben nu voor een 59-jarige behoorlijk breed en dat is voor een hoop jonge gasten best wel een stimulans. Die denken: als die ouwe lul het kan, kunnen wij het ook.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X