chocomel goed voor herstel?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• chocomel goed voor herstel?

ik heb een vraag. ik basseer het nergens op en heb geen feiten maar ik hoorde laatst van paar jongens dat ze chocomel gebruikten als herstel drank. is dit goed voor je herstel van je lichaam?
    ik eet nu op rust dagen (train ma,wo,vrij)(rust di,do,za,) 2bakke 500gram kwark. 1 in de middag en 1 in de avond. alleen ik heb nogal snel de aanleg om een buik te krijgen dus wou ik vragen of het drinken van chocomel op een rustdag ook helpt?

?????

Comment

Op train dagen eet je niet?

Comment

Op train dagen eet ik 1bak in de avond, maar daar gaat het niet om, ik wil weten of dat chocomel goed vervangbaar ieets is voor kwark in de middag

Comment

Probeer er eens achter te komen wat er goed is aan kwark, en vergelijk dan de voedingswaarden eens met die van chocolademelk.

Comment

Prima voor herstel direct na de training, snelle koolhydraten, eiwitjes! Keurig

Comment

als het in je schema past why not ?
              Lost all i got

Comment

Maar is chocomel ook goed in de cut? volgens mij niet, maar is dan light choco dan wel goed ?
                Een dag niet getraind...

Comment

Chocomel kan goed zijn in je cut, maar omdat er zoveel snelle suikers in zitten (in sommige chocomel zit zelfs extra dextro toegevoegd) zal je erg moeten opletten met je timing ervan en wat je er voor gaat inleveren. Neem het direct na je training zoals je dat altijd misschien al deed met een snelle suikerbron en laat die vortaan achter wege, en neem als-je-blieft geen heel pak en kom hier dan later aan dat je cut niet werkt.
                  Never Back Down.

Comment

Kwark eiwitten zijn(als ik het goed heb) Casseïne eiwitten, deze vormen een prop in de maag en zorgen hierdoor voor een langzame afgifte van eiwitten gedurende een langere periode. Ideaal voor het slapen dus omdat je lichaam hierdoor een groot deel van de avond nog lekker wat eiwitten krijgt.

Chocomelk LIGHT bevat veel KH en eiwitten maar natuurlijk ook een beetje vet.
                    Per 100 ml:
                    Eiwit 3,5
                    KH: 5,4
                    Vet: 1,9
                    Maar om dit te nemen voor het slapen gaan is geen goed idee dus... En als vervanging helemaal niet omdat het doel van het nuttigen van deze 2 totaal verschillend zijn.
                    "Obsessed is a word the lazy use to describe the dedicated."

Comment

Die kwark nam ik altijd al voor het slapen alleen ik heb vorige week op rustdagen ook nog is in de middag 500gram kwark genomen. Maar ik heb beetje het gevoel zoals jij zegt dat je daar een dikke buik van krijgt dus wil ik iets vervangbaars proberen en kwam bij chocomel. Dat zal ik niet drinken in de avond maar puur op een rustdag en na de training

Comment

Originally posted by BuffAlo View Post
                        Kwark eiwitten zijn(als ik het goed heb) Casseïne eiwitten, deze vormen een prop in de maag en zorgen hierdoor voor een langzame afgifte van eiwitten gedurende een langere periode. Ideaal voor het slapen dus omdat je lichaam hierdoor een groot deel van de avond nog lekker wat eiwitten krijgt.

Chocomelk LIGHT bevat veel KH en eiwitten maar natuurlijk ook een beetje vet.
                        Per 100 ml:
                        Eiwit 3,5
                        KH: 5,4
                        Vet: 1,9
                        Maar om dit te nemen voor het slapen gaan is geen goed idee dus... En als vervanging helemaal niet omdat het doel van het nuttigen van deze 2 totaal verschillend zijn.
                        Goeie uitleg, was er ook opzoek naar

Comment

Originally posted by M_artinus View Post
                          Die kwark nam ik altijd al voor het slapen alleen ik heb vorige week op rustdagen ook nog is in de middag 500gram kwark genomen. Maar ik heb beetje het gevoel zoals jij zegt dat je daar een dikke buik van krijgt dus wil ik iets vervangbaars proberen en kwam bij chocomel. Dat zal ik niet drinken in de avond maar puur op een rustdag en na de training
                          Na training is prima. Op rustdagen zie ik het nut niet van in.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                          X