mijn eerste keer

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• mijn eerste keer

hallo,

ik ben nu al een paar weken aant sporten bij mijn dichtsbijzijnde sportschool. en ik moet zeggen dat het allemaal wel meevalt. ik ben daar zkr niet de dikste, ik heb met de instructeur ( die eigelijk heel aardig was ) en trainingschema gemaakt. de eerste 8 weken mag ik inderdaad nog niet echt hele zware oefeningen doen. het is daar alleen maar vol van oude mensen die alleen maar cardio doen. dus bijna geen apparaat is daar bezet. ik zo zometeen me voedingschema maken. ik heb de stickies al gelezen. en ik moet zeggen dat me eerste keer echt helemaal geweldig was. ik ga 3 dagen in de week een fullbody schema doen. die ik eventueel over 8 weken mag aanpassen. nog bedankt voor de motivatie. anders zat ik nu nog steeds op me bureaustoel chips tevreten.
    Bedankt voor de motivatie

Gr. Max

succes er mee!

Comment

Goed bezig man, nog even en je bent net zo verslaafd als de rest van de ijzerjunkies hier
      Status: pakt het weer rustig aan op.

Comment

Succes man, Hou de moed erin!
        "Obsessed is a word the lazy use to describe the dedicated."

Comment

Toen ik de topictitel las dacht ik dat het ergens anders over zou gaan!
          'Half men, half animal, all dead!'

Comment

graag gedaan he
            ''It's ok if you're scared. So am I. But we're scared for different reasons. I'm scared of what I won't become, and you're scared of what I could become. Look at me. I won't let myself end where I started. I won't let myself finish where I began..''

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X