Komt een skinny gast mij vertellen hoe ik moet trainen :@

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Komt een skinny gast mij vertellen hoe ik moet trainen :@

Beste BNers,

Misschien dat het jullie ook gebeurt maar er traint zo'n koelie bij ons in de gym. Hij is dus net begonnen en ik werk daar natuurlijk dus heb ik vriendelijk met hem zitten praten.

Kortom, hij train 1 keer per maand ofzoiets en komtie naar mij toe en zegt hij hoe ik moet deadliften -_-? Misschien komt het omdat hij niet ziet hoe groot ik ben dat hij mij verteld hoe ik het moet doen o.i.d. maar echt fijn vond ik het niet.

Kom op mensen, je gaat toch een instructeur niet vertellen hoe je het moet doen als je hetzelf niet eens kan...?

Sorry maar het moest er ff uit, skinny boyz BAH!

Wat moest er dan uit?

Dat de instructeur het zelf weet maar niet de tijd of zin heeft het andere te vertellen en daardoor mensen aan zijn deur krijgt die zever verkopen waarna hij er boos van wordt? Of hoe vat ik dit op? Vind uw klaagbalk wel interessant.

Kan inderdaad best lastig voor je geweest zijn. Probeer dit los van jezelf te zien. Zou dat nog gaan?
    Yes love, I'm able to turn stones into flowers!!!

Verlichting is houden van jezelf!!!

Comment

ik ben zelf ook fitness instructeur maar als iemand een verbeter puntje ziet mag hij het altijd zeggen hoor, of ik het ermee eens ben is altijd ten 2de.

maar ik snap je irritatie
      Calisthenics / Street workout

Comment

Originally posted by KeizerHalil View Post
        Beste BNers,

Misschien komt het omdat hij niet ziet hoe groot Kom op mensen, je gaat toch een instructeur niet vertellen hoe je het moet doen als je hetzelf niet eens kan...?

Sorry maar het moest er ff uit, skinny boyz BAH!
        Tering Jantje jij hebt wel een hele hoge pet op van jezelf!

Comment

Haha jah, vergeleken met hem iedereen. Die gast traint nauwelijks, ken je: De beste stuurlui staat aan wal? Kortom, het was echt een sukkel :P!

Comment

Waarom kom je hier telkens vertellen dat je zo goed bent?

Comment

Originally posted by KeizerHalil View Post
              Misschien komt het omdat hij niet ziet hoe groot ik ben
              lol, vind je helemaal niet groot..
              Failure is your friend

Comment

Iedereen kan wel haten maar ik kan begrijpen dat het erg irritant is.
                "Obsessed is a word the lazy use to describe the dedicated."

Comment

Ik vind het juist wel fijn als iemand verbeterpunten ziet en zegt.
                  Net wat IJsblok zegt, je hoeft het niet over te nemen. Een ander kan altijd weer andere dingen zien dan dat jij zelf ziet. En we weten toch allemaal dat het niet zo zwart wit is dat een grote beer (en nee, ik bedoel niet dat jij die bent) alle kennis heeft, en een skinny boy niets weet?

Comment

de meesten instructeurs geven ook een verkeerde uitvoering van de deadlift dus ik kan het me voorstellen er is maar 1 uitzondering en dat is onze grote vriend ijsblok

Comment

Weet je, het moet toch wel heel moeilijk voor je zijn om in een sportschool te werken waar allemaal nullen rondlopen en lid te zijn op een forum waar eigenlijk ook niemand deugt.
                      Je bent zo groot en sterk en geweldig, ik heb met je te doen.
                      Wat ben jij een arrogant ventje, je vindt jezelf helemaal geweldig.
                      Beetje bah.
                      "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Originally posted by Beaudien View Post
                        Weet je, het moet toch wel heel moeilijk voor je zijn om in een sportschool te werken waar allemaal nullen rondlopen en lid te zijn op een forum waar eigenlijk ook niemand deugt.
                        Je bent zo groot en sterk en geweldig, ik heb met je te doen.
                        Wat ben jij een arrogant ventje, je vindt jezelf helemaal geweldig.
                        Beetje bah.
                        eensch

Comment

Aah, prachtig voorbeeld van arrogantie die de kennis blokkeert!

Ik had het eerst ook, mijn wil was wet en ik was de beste. Tijdens die periode ben ik 2 kilo vet aangekomen en heb geen enkele gain gemaakt. Op het moment dat ik de tips van anderen ging uitproberen was het een heel ander verhaal; Dankzij een bewegingswetenschapper van 65 kilo ben ik in 6 maanden 8 kg pure spierplakken op m'n lijf gelegd!

Kortom, skinny guys rock!

...

Thas is, as long as they have brains
                          Never Back Down.

Comment

YouTube - ‪Skinny Guy Crashes Bodybuilding Contest!‬‏

Bekijk deze filmpje en je zult begrijpen wat halil bedoelt
                            Never send a boy to do a mans job!

Comment

sport instructeur, ji verdient zeker bakken met geld

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X