uitstelgedrag

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Je moet het wat competitief aanpakken..
    Je geeft je zelf 1 uur voor die pak leerstof te leren.
    On a long road to insanity.

SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg

Comment

Op school leren!

Zorg dat je na moet blijven. Kan je op school leren heb je toch niks beters te doen. dus blijf paar dagen lekker in bed liggen

Als je je zelf er toe kunt zetten om nog een tijdje op school te blijven is dat nog beter natuurlijk.

Heb er op dit moment zelfs last van.. Moet nu nog aan werk voor morgenochtend gaan beginnen..

Comment

Ik zoek wel eens op youtube een motivatiefilmpje op: YouTube - ‪Self Motivation Video - Go Do It‬‏
        zoiets bijvoorbeeld. Die is wel een beetje zweverig, maar soms werkt het!

Comment

Oplossing? Trek pc en tv van je kamer af, en zet het ergens anders neer. Dan zul je pas gaan leren, dwing je zelf tot leren, uiteindelijk is dat diplomatje veel belangrijker dan chillen. Na het behalen van het papiertje, kun je pas hard chillen en heb je geen verplichtingen meer.

Comment

betere oplossing:

niet lezen maar schrijven...
            1) je slaat dingen beter op omdat je het opschrijft.
            2) je blijft bezig
            3) je leert de kern en niet de bijzaak

EN ik hanteer voetbal tijden dus 45min leren, 15min iets anders doen en er niet mee bezig zijn, zo door tot ik mijn "schrijfwerk" af heb, dat een keertje doorlezen, meteen slapen daarna en klaar.
            Deadlift: 6x100kg Bench: 5x65kg Squat: 6x90kg Military: 5x47.5kg

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X