ik ben niet dik...maar gespierd

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

hahaha, dit meisje heeft een anorexia probleem overwonnen, als ik me goed herinner.
    Dat verklaart haar toename in gewicht. Het is dus geen spiermassa, wat ook wat onwaarschijnlijk is voor een vrouw..........in een jaartje tijd. Of in 10 jaar tijd.
    En verder......tja, misschien is het na haar stoornis voor haar even lekker al die aandacht, who knows.
    "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Originally posted by Beaudien View Post
      hahaha, dit meisje heeft een anorexia probleem overwonnen, als ik me goed herinner.
      Dat verklaart haar toename in gewicht. Het is dus geen spiermassa, wat ook wat onwaarschijnlijk is voor een vrouw..........in een jaartje tijd. Of in 10 jaar tijd.
      En verder......tja, misschien is het na haar stoornis voor haar even lekker al die aandacht, who knows.
      jij houd ook van die aandacht
      Calisthenics / Street workout

Comment

foto
        foto foto foto foto
        There are no shortcuts to any place worth going.

Comment

Foto's of het deed niet gebeuren.

Comment

om eerlijk te zeggen hebben sommige dat wel dat ze denken dat ik, dik ben. terwijl ik groot ben. IM JUST BIG BONED!
            Never send a boy to do a mans job!

Comment

Je hebt ook mensen die van 9 tot 9 aan de junkfood zitten en beweren dat ze aanleg hebben om dik te worden.

Comment

Originally posted by Viranelly View Post
                Je hebt ook mensen die van 9 tot 9 aan de junkfood zitten en beweren dat ze aanleg hebben om dik te worden.
                Indd zwaar irritant. Argument: Me ooms enzo zijn ook dik.

Comment

Tsja, van 44 naar 67kg binnen een jaar, dat is zeker niet alleen spiermassa, maar eerlijk gezegd vind ik dat ook niet mooi bij een vrouw. Geef mij maar iets om in te knijpen, om te masseren, of om lekker op te liggen. *Gaat alweer dagdromen van het idee* Als ik spieren wil, ga ik wel naar de lokale gay-bar.

Btw, bij welke lengte? 1,73-77 zou perfect zijn.
                  Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.

Comment

ik heb het juist andersom in kleding omdat ik nog al niet te strakken kleding draag denken mensen dat ik dun ben in een shirt ofso .
                    en als ik in een strakke tanktop loop zeggen ze he breede je bent gegroeit dit dat .
                    bestwel grappig
                    ps (ik zeg niet dat ik super breed )
                    Lost all i got

Comment

Originally posted by karwan2 View Post
                      ik heb het juist andersom in kleding omdat ik nog al niet te strakken kleding draag denken mensen dat ik dun ben in een shirt ofso .
                      en als ik in een strakke tanktop loop zeggen ze he breede je bent gegroeit dit dat .
                      bestwel grappig
                      ps (ik zeg niet dat ik super breed )
                      Karwan, je bent skinny en you know it :P. je kan niet 14 en breed zijn, daarvoor moet je neger zijn! DIe hebben super genes!

Comment

Originally posted by IJsBlok View Post
                        jij houd ook van die aandacht

*steekt tong uit*
                        "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Originally posted by regenboog1986 View Post
                          hebben jullie dat ook wel eens????
                          denken mensen dat je gewoon breed-dik bent
                          maar dan in de zomer komen ze erachter dat het spieren zijn??

ik heb hier zelf nu veel last van (nouja last....ik heb er wel lol mee )
                          in een jaar tijd 23 kg bijgekomen, veel complimenten gehad(winter)
                          maar nu ik in rokjes/topjes rondloop:
                          je ziet me aders en spieren en pezen errug goed
                          "waar is je vet" hoor ik vaak
                          als ik dan zeg dat ik train, verklaren ze me voor gek!!!

iemand ook zo'n ervaringen???

Deze tekst slaat echt nergens op....

uit je tekst (rokjes) is af te leiden dat je een vrouw/meisje bent...
                          ik vraag me dan ook sterk af hoe jij op 1 jaar tijd 23kg droge spiermassa (pezen en aderen errug goed te zien) bijkomt... en daarvoor dan in de winter complimenten krijgt...(terwijl je zegt dat ze in de winter denken dat je breed-dik bent..)

This makes no sence at all....
                          Pain is just weakness leaving the body...

Comment

Originally posted by regenboog1986 View Post
                            (zelfs mn bank, die wilde eerst geen hypotheek geven ivm lage gewicht, nu is mijn vetpercentage nog steeds te laag, maar ben ik wat kg spier aangekomen, et voila, wel een hypotheek, wat n sukkels)
                            Gelukkig weten de meeste hier wel beter

Owja, Net of de bank jou geen hypothecaire lening verstrekt omdat jij ondergewicht hebt? Grootste bullshit ooit.

Wellicht dat je ORV wat lastiger te sluiten valt

Comment

Originally posted by KeizerHalil View Post
                              Karwan, je bent skinny en you know it :P. je kan niet 14 en breed zijn, daarvoor moet je neger zijn! DIe hebben super genes!
                              Negers hebben geen goede genen voor spiermassa gozer. Voor hardlopen misschien, want daar zijn ze zeker de beste in maar qua spiermassa, neen.
                              "Straight outta gym"

Comment

Haha echt wel hoor

negers hebben in vele gevallen een superieur lichaam en ik maak geen grap.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X