opleiding

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• opleiding

hey allemaal,

ik had een vraagje wat eigelijk niets met dit forum te maken heeft maar ik weet niet waar ik het anders moet vragen en misschien weten jullie hier wel wat vanaf.

ik ben dit jaar gestopt met mijn opleiding(was geen f*ck aan)
    volgend jaar wou ik fysiotherapie gaan studeren alleen is hier wel een inloting voor, daarom moet ik iets achter de hand hebben.

ik dacht als 2de keus voeding en dietetiek te doen, heeft iemand deze opleiding gevolgd en zitten daar ook jongens??

ik vraag dit omdat op dit forum ook veel gesproken wordt over voeding.

alvast bedankt.
    “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Originally posted by maar7en8 View Post
    hey allemaal,

ik had een vraagje wat eigelijk niets met dit forum te maken heeft maar ik weet niet waar ik het anders moet vragen en misschien weten jullie hier wel wat vanaf.

ik ben dit jaar gestopt met mijn opleiding(was geen f*ck aan)
    volgend jaar wou ik fysiotherapie gaan studeren alleen is hier wel een inloting voor, daarom moet ik iets achter de hand hebben.

ik dacht als 2de keus voeding en dietetiek te doen, heeft iemand deze opleiding gevolgd en zitten daar ook jongens??

ik vraag dit omdat op dit forum ook veel gesproken wordt over voeding.

alvast bedankt.
    Nou, biomedische wetenschappen is super interresant en leuke opleiding. Je kan ook nog geneeskunde proberen, daar leer je pas veel over echt alles!

Comment

Voeding en diëtetiek vind ik zelf een erg interessant onderwerp. Ik heb wel eens overwogen om me te laten omscholen tot diëtist, mocht het in mijn huidige vakgebied niet meer lukken met mijn fibro. Er zitten overigens ook gewoon heren in dit vakgebied: mijn vaste diëtist is een man. Een van de nadelen die ik vind kleven aan dit vak is dat men vaak wat achter loopt met betrekking tot de wetenschap. Vaak hoor je van diëtisten adviezen die langer dan 10 jaar geleden al ontkracht waren (zoals het gedoe rondom eieren), of adviezen waar wij als krachtsporters smakelijk om lachen (crashdiëten voor afvallen).
      Status: pakt het weer rustig aan op.

Comment

Voeding en dietetiek leek mij ook altijd een erg interessante studie.. Maar ik heb zo snel als ik kon natuurkunde, scheikunde en biologie laten vallen

En met geschiedenis, economie en handvaardigheid kom je niet zo ver in de voedingswereld denk ik haha.
        "Never let the fear of striking out, keep you from playing te game"

Comment

Originally posted by KeizerHalil View Post
          Nou, biomedische wetenschappen is super interresant en leuke opleiding. Je kan ook nog geneeskunde proberen, daar leer je pas veel over echt alles!
          biomedische weterschapen lijkt me ook intressant maar dit is universitair,
          ik heb een HAVO-diploma.
          “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

gleke en ikzelf doen het

weet niet hoe het in nl gaat, wij hebben ons eerste jaar hebben net achter de rug, en net zoals in elke opleiding heb je heel wat algemene vakken, heel wat intressante vakken, maar uiteraart ook enkele onzin vakken
            Raw 235-180-275 totaal 690kg 413.7 wilks @ IPF -105

Comment

Originally posted by Triple Aces View Post
              gleke en ikzelf doen het

weet niet hoe het in nl gaat, wij hebben ons eerste jaar hebben net achter de rug, en net zoals in elke opleiding heb je heel wat algemene vakken, heel wat intressante vakken, maar uiteraart ook enkele onzin vakken
              ok, en zijn het alleen meiden op die opleiding of ook jongens?

Comment

@maar7en8 Hee wat had je uit eindelijk gekozen?

Ik zit nu alvast te zoeken naar een opleiding die ik kan gaan doen na 7 jaar lang vwo,
                Dietetiek spreekt me ook aan,
                maar overigens zijn er zoveel keuzes die je kan maken.

De enige keuze die ik niet wil maken is een foute keuze
                Make it count!
                Always look on the bright side of life...

Comment

Originally posted by VanKuip View Post
                  @maar7en8 Hee wat had je uit eindelijk gekozen?

Ik zit nu alvast te zoeken naar een opleiding die ik kan gaan doen na 7 jaar lang vwo,
                  Dietetiek spreekt me ook aan,
                  maar overigens zijn er zoveel keuzes die je kan maken.

De enige keuze die ik niet wil maken is een foute keuze
                  ik heb fysio gekozen.
                  bevalt me erg goed.

dietiek was te veel een vrouwen opleiding.
                  ik ben erg geintreseerd in voeding op het gebied van BB maar niet op de manier zoals ze het op die opleiding behandelen.

Comment

Ik ben ook met mijn opleiding gestopt dit jaar. Wel kut dat ik zomaar duizend euro had weg gegooid tering lijers...

Comment

Onnodig topic openen uit Juni. Echt weer een actie voor jou he maar7en8

Comment

Originally posted by Hermandad View Post
                        Onnodig topic openen uit Juni. Echt weer een actie voor jou he maar7en8
                        ik heb hem niet geopend stumper!!
                        antwoorden op iemands zijn vraag
                        kijk dan naar de data´s van de post

Comment

@Hermandad He ik win intelligentie eruit over wat ik moet kiezen volgend jaar ,

de vrouwtjes bij de dietetiek is toch niet zo erg @maar7en8 ,
                          ik snap trouwens wel wat je bedoelt, toch bedankt.

Het is trouwens wel interessant om te weten wat voor opleiding mensen doen, (vooral bb gericht liefst)
                          Er zijn vast wel leuke banen die bb gericht zijn.
                          Make it count!
                          Always look on the bright side of life...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                          X