ik kom geen gewicht aan

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Davon View Post
    Ik ga het voorlopig met een voedingsschema en whey proberen. Creatine kan daarna nog en uiteindelijk als ik op de natuurlijke wijze niet meer verder kan komen, blijft de optie anabolen nog open.
    Als jij in 1 jaar fitness tijd niet vooruit bent gekomen kwa gewicht zou ik eerst je voeding strak gaan houden en je traingsschema?
    pas als je echt doodloopt kan je het overwegen maar dan moet wel je training/voeding schema perfect zijn en heel wat jaartjes verder.

overigens supplementen kan je gewoon gebruiken (maar het is aanvulling en geen vervanging van vast voedsel)
    Calisthenics / Street workout

Comment

dag 1 borst
      bench press
      dumbell press
      flyes
      incline bench press
      incline dumbell press
      incline flyes

dag 2 biceps
      barbell curl
      dumbell curl
      one armd dumbell preacher curl

dag 3 rust

dag 4 rug
      pull ups
      bent over barbell row
      one arm dumbell row

dag 5 schouders
      barbell shoulder press
      dumbell shoulder press
      power partials
      front dumbell raise

dag 6 rust

elke dag buikspieren
      crunches en stokdraaien.
      Afentoe squatten.
      NO Pain, NO Gain
      stats 1:73m BP:70kg DL:80kg SQ:100kg

Comment

En geen benen?
        I don't need a gym.. Just a bench and some iron and i'll do fine at home

Comment

ik fiets ook al heel veel. En mountainbiken. Dus afentoe squats en meer niet nee.
          NO Pain, NO Gain

Comment

Fietsen haalt het nooit bij zware gewichten, tenzij je een olifant op je bagagedrager hebt zitten. Ik zou ondanks je fietst echt beenspieren erbij gooien.
            I don't need a gym.. Just a bench and some iron and i'll do fine at home

Comment

@ TS wat zijn je stats? Lengte, gewicht en eventueel vetpercentage?
              Zonder deze gegevens kun je geen advies geven.

Groeien = Positieve energiebalans (meer eten dan je verbruikt) + postitieve stikstofbalans (voldoende eiwitten)
              Nutrition4you: Voedingssupplementen voor sport, dieet en gezondheid.

Comment

Ja misschien over een half jaartje maar nu zijn mn benen in verhouding nog groter dan de rest
                NO Pain, NO Gain

Comment

Je trainingsschema kan ook veel beter. Borst is zeker favoriet? 6 oefeningen voor je borst is veel te veel. Ik mis naast benen ook nog triceps.
                  1 dag alleen biceps geeft weinig hormoonrespons, dus voor een beginner niet ideaal.

Advies: 3 keer per week 'full body' maximaal 60 tot 75 minuten 1 dag zwaar, 1 dag middel en 1 dag licht gewicht.

Of al je spiergroepen verdelen over 3 a 4 dagen met minimaal 1 grote spiergroep per dag (rug, benen, borst)

Succes!
                  Nutrition4you: Voedingssupplementen voor sport, dieet en gezondheid.

Comment

Ik was triceps vergeten. Dus meer biceps, minder borst. Dus dan zou ik er borst biceps, rug triceps, schouders benen van moeten maken. En dan evt. Nog mEer biceps?
                    NO Pain, NO Gain

Comment

Ik was triceps vergeten. Dus meer biceps, minder borst. Dus dan zou ik er borst biceps, rug triceps, schouders benen van moeten maken. En dan evt. Nog mEer biceps?
                      ik doe het zo:
                      1) borst en biceps
                      2) rug en triceps
                      3) benen en buik
                      4) schouders
                      “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

Originally posted by maar7en8 View Post
                        ik doe het zo:
                        1) borst en biceps
                        2) rug en triceps
                        3) benen en buik
                        4) schouders
                        Ik doe het ook ongeveer zo alleen dat doe ik op schouder dag nog wat extra oefeningen omdat ik niet naar de sportschool ga voor 3 oefeningen.

Ik doe dan:

Di- rug/biceps
                        Do- borst/triceps
                        Vr- Benen/buik
                        Zo- Schouders/armen

Comment

Originally posted by 2705 View Post
                          Ik doe het ook ongeveer zo alleen dat doe ik op schouder dag nog wat extra oefeningen omdat ik niet naar de sportschool ga voor 3 oefeningen.

Ik doe dan:

Di- rug/biceps
                          Do- borst/triceps
                          Vr- Benen/buik
                          Zo- Schouders/armen
                          doe je maar 3 oefeningen voor schouders??
                          je hebt voor, zij en achterkant schouders dan zou ik er echt meer dan 3 doen.
                          of pak je acherkant schouders met de rug mee
                          “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

Doe je dan maar 1x per week buik? Die moet je toch vaak trainen?
                            NO Pain, NO Gain

Comment

voorkant schouder pak je al zat met dumbell presses en bench press aan, zit zie niet in waarom je nog bergen oefeningen moet doen voor voorkant, misschien 1 dan.

middelste gewoon MP doen.

achterst word ook al veel aangepakt met rug oefeningen dus zou ik ook maar 1 doen.

Doe je dan maar 1x per week buik? Die moet je toch vaak trainen?
                              met bijna elke oefening moet je je buik gebruiken, en het is ook maar een spier plaat.

veel deadliften,squaten en bench press en je gebruikt al veel buik, nog extra oefening bij gooien voor schuin en rechte buikspieren en is genoeg... fabeltje dat je zo vaak buik moet trainen is onzin, het is een spier en spier moet je prikkelen en dan rust geven.
                              Calisthenics / Street workout

Comment

Ik dacht kleine spiergroep --> drie oefeningen voldoende.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X