Dipje

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Dipje

Beste bodynetters

Wat doen jullie als je in een dip zit met bb

Ik heb dit vandaag best wel erg als ik net in de spiegel keek dacht ik egt van ik zie geen verschil met die maanden daar voor dit is egt teleurstellen
    Ik denk dat ik er vandaag ook maar een junk dag in las

Ik heb dat ook wel eens, dat het net lijkt of je geen vooruitgang boekt. Maar dan ineens lijkt het weer heel snel te gaan. Goed gemotiveerd blijven en gewoon blijven knallen!

Comment

Bodybuilding Motivational Video: Quitters Never Win And Winners Never Quit | SimplyShredded.com
      Failure is your friend

Comment

Ik had dit toevallig ook de laatste tijd. Blijf al tijdje steken op zelfde lichaamsgewicht en de gewichten in sportschool gaan ook steeds langzamer, terwijl ik nu precies 4 weken niet gejunkt heb en elke dag goed en voldoende eet..

Comment

Jaa het breekt je gewoon!
          elke dag zelfde voedingschema keihard trainen dan zijn deze dagen slopend

Comment

Heb het ook wel eens, gewoon de gedachte vast houden dat je het doet om beter te zijn dan gisteren!

Comment

dat heb ik ook zeker wel eens gehad.. maar zo zijn er ook wel eens dagen dat je ineens denkt.. wow best wel aardig hard gegaan..
              als ik me even in een dipje bevind vind ik het fijn om naar films te kijken van bb`ers.. als ik dan bijv. train insane opzet dat raak ik wel weer gemotiveerd en blijf ik toch positief denken

Comment

Gewoon door blijven knallen het gaat nou eenmaal de ene keer wat beter en de andere keer zie je geen vooruitgang.. door blijven gaan komt het wel goed

Comment

Ja, je hebt van die dagen.............dat je denkt "en nu, waar doe ik het voor!" maar meestal komt het wel weer goed, toch?
                  "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Als je in een dipje zit moet je gaan dippen!

Comment

IK heb he took soms.

Maar een junkdag eens in de zoveel tijd doet wondere.
                      Ik zelf heb vandaag ook een junkdag.

Ik eb zelf bijna 10 weken niet meer gejunkt.
                      Maar ben ook wel blijven hangen qwa fysiek.
                      Alleen iets droger geworden 1% of zo.

Maar gewoon in je zelf blijven geloven.

Comment

Volhouden tot de volgende spuit!
                        "Obsessed is a word the lazy use to describe the dedicated."

Comment

Herkenbaar, dan kijk je af en toe in de spiegel en denk je wat een klein mannetje ben ik toch eigenlijk. Doe je daar al die moeite voor? Het eten? Het trainen? Tot die ene dag weer komt dat die spieren er net iets meer uitknallen of net dat ene complimentje van een persoon van wat een flinke gespierde kerel je bent of bent geworden of sterk. Net die paar extra kg's bij je oefening erbij kunnen pakken. Net die paar extra 100m kunnen pakken tijdens hardlopen. Net die paar extra aders op je lichaam erbij.

Bereik een van deze dingen en je weet dat het allemaal niet voor niets is. Het is namelijk nooit voor niets wat je doet. Zolang je het maar met genoeg gedrevenheid en plezier doet.
                          "Straight outta gym"

Comment

Ik weet niet of ik de enige ben, maar past wel goed in de topic. Ik ben nu 9maand bezig met krachttraining, waarvan 6maand met goede voeding. Ik ben ongeveer 7-8 kilo vvm aangekomen. Maar nog steeds vind ik mij erg dun, en zie ik weinig verschil met vroeger..

Comment

Originally posted by 2705 View Post
                              Ik weet niet of ik de enige ben, maar past wel goed in de topic. Ik ben nu 9maand bezig met krachttraining, waarvan 6maand met goede voeding. Ik ben ongeveer 7-8 kilo vvm aangekomen. Maar nog steeds vind ik mij erg dun, en zie ik weinig verschil met vroeger..
                              Heb geduld als je nog 6 maanden door traint ben je weer zo'n 5-10kg zwaarder en de mensen die jou een tijd niet gezien hebben, zullen schrikken van hoe gegroeit je bent.
                              "Straight outta gym"

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X