Dipje

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

pff ja waar doe je het voor eigelijk?
    kei goed bezig geweest afgelopen 3 maanden.. 3% vet verloren.. kei blij..
    Op vakantie weer in 10 dagen 1% erbij gevreten en gedronken...nu in een of andere suikerverslaving terecht gekomen.. heel de dag zin in zoet.. pfff Maandag weer beginnen met knallen en streng aan me schematje houden.. Maar HEEL herkenbaar dat dipje!!

Comment

ik had dat laasts nog van wrm train ik eigenlijk ik hoef niet persee groot te worden .
      normaal body is ook gwn goed genieten etc etc maar gaat wel over
      Lost all i got

Comment

Dankjewel allemaal doet me veel goeds morge defqon en maandang gewoon weer draad oppakken

Comment

Originally posted by Bigger faster stronger View Post
          Dankjewel allemaal doet me veel goeds morge defqon en maandang gewoon weer draad oppakken
          Lekker spacen Have fun! Niet teveel "dippen" ;-)

Comment

zeker lekker genieten van defqon.. maandag nieuwe start maken..

Comment

waarom ben je ooit begonnen met trainen? waarschijnlijk omdat je een bepaald doel wilde bereiken?

Heb je dat al bereikt? waarschijnlijk niet.. dus denk aan je doel, probeer dat gevoel voor de geest te halen. Zet een mooi filmpje op en ga trainen..

Na de training voel je je weer tip top.. zo doe ik het altijd..
              Failure is your friend

Comment

Originally posted by BuffAlo View Post
                Volhouden tot de volgende spuit!

Ssst, niet tussendoor komen als grote mensen praten, foei.
                "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Het trainen op zichzelf geeft mij al voldoening, maar als je er echt meezit moet je dus je training/voeding aanpassen. Take it to the next level!

Comment

Iedereen heeft weleens een dag dat hij zichzelf er niet uit vind zien, daarnaast: Je hebt mensen die opgeven als het moeilijk(er) wordt en mensen die juist harder gaan werken als het moeilijker wordt. Bedenkt voor jezelf wat je bent en of het wat gaat worden.
                    In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."

If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.

Comment

Originally posted by adon1s View Post
                      Iedereen heeft weleens een dag dat hij zichzelf er niet uit vind zien, daarnaast: Je hebt mensen die opgeven als het moeilijk(er) wordt en mensen die juist harder gaan werken als het moeilijker wordt. Bedenkt voor jezelf wat je bent en of het wat gaat worden.
                      Goede denkwijze...
                      "Straight outta gym"

Comment

Originally posted by Waterpoloboy View Post
                        Goede denkwijze...

Ja idd prachtig verwoord.

Comment

bekijk wat motivation vids op youtube, helpt mij altijd.

life is scary.. get used to it, there are no magical fixes it's all up to you..
                          ''It's ok if you're scared. So am I. But we're scared for different reasons. I'm scared of what I won't become, and you're scared of what I could become. Look at me. I won't let myself end where I started. I won't let myself finish where I began..''

Comment

Bedankt voor jullie tips guys and lady
                            maarja die sport laat je soms zo twijfelen weetje als je naar paar maanden geen resultaat ziet ga je toch weer twijfelen doe ik iiets verkeerd en thats sucks

Comment

Lekker knallen kerel! Hopen dat je mooi weer hebt, lekker losgaan en genieten van de substanties die je gaat nemen! Zondag lekker uitbrakken en er maandag weer tegenaan met goede voeding en een dikke knaltraining!
                              'Half men, half animal, all dead!'

Comment

Schema omgooien, nieuwe pre workout, of gewoon juist rust nemen. Afhankelijk van de situatie

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X