Wie kan me helpen met me sixpack?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

get a life zo met je buik bezig zijn op je twaalfde
    Remember the pain you feel today, will be the strenght you feel tomorrow!!!!!

Comment

12 en 1.75? nondeju! ik ben nu 14 en maar 1.71. maar verder zou ik als ik jou was zou ik gwn gaan buitenspelen.

Comment

Originally posted by MCEverhardus View Post
        12 en 1.75? nondeju! ik ben nu 14 en maar 1.71. maar verder zou ik als ik jou was zou ik gwn gaan buitenspelen.
        :P maar het is bijna zomer en dat moet me buik er wel goed uit zien :P

Comment

Originally posted by KeizerHalil View Post
          ofc, je bent toch nog te jong om zwaar te trainen. Dus doe gewon p90x, je vet percentage is ook heel laag.
          en dat is?

Comment

Originally posted by BuffAlo View Post
            Waarom wil je je op 20e een sixpack?
            Om er lekker uit te zien, chicks te scoren, je zelfvertrouwen op te krikken?
            Ik noem maar wat, hoor. Dat zul jij vast beter weten dan ik. Jij bent tenslotte de kenner op alle fronten, toch?
            Maar op je 12e? Toen speelde ik nog met poppen, bij wijze van spreken.

Originally posted by antoine01 View Post
            of kan iemand een trainings/voedings schema maken
            Dat kun je zelf ook. Begin maar eens met de stickies te lezen bijvoorbeeld.
            Last edited by Beaudien; 26-06-2011, 10:24.
            "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

:P maar het is bijna zomer en dat moet me buik er wel goed uit zien :P
              dan ben je te laat voor zomer 2011 en erg vroeg voor zomer 2012
              “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

laat die jongen gewoon lekker bezig zijn.... ga gewoon wat buikspieroefeningen doen... en word nog niet te serieus je heb nog een heel leven voor je... ga daar ook lekker van genieten

Comment

:O oke. zo te horen ben ik er nog niet klaar voor :P maar ik wordt woensdag 13 :P Dus het is blijkbaar geen goed idee

Comment

:maar ik wordt woensdag 13 :P
                    O, dát verandert de zaak!!

Nee, even zonder gekheid Antoine, leg eens uit aan Tante Beaudien waarom je hier zo op gefocust bent?
                    "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Originally posted by Beaudien View Post
                      O, dát verandert de zaak!!

Nee, even zonder gekheid Antoine, leg eens uit aan Tante Beaudien waarom je hier zo op gefocust bent?
                      Ik zal het haarfijn uitleggen.
                      1. in vind het gewoon leuk
                      2. Ik wil spieren hebben omdat dat altijd makkelijk is meegenomen
                      3. het is helemaal in.

Sterke argumenten hé :P

Comment

Ik zal het haarfijn uitleggen.
                        1. in vind het gewoon leuk
                        2. Ik wil spieren hebben omdat dat altijd makkelijk is meegenomen
                        3. het is helemaal in.

Sterke argumenten hé :P
                        ik begrijp het!

je zal eigenlijk alles moeten trainen hea! paar dingen die belangrijk zijn:
                        eten/trainen/rust

maar je zal dan toch naar de sportschool moeten gaan hier stukje over jongeren en krachttraining:

http://forum.bodynet.nl/lees-eerst/2...ybuilding.html

en hier nog een filmpjes van buikspier oefeningen:
                        Abs Exercise Videos With Pics & Detailed Instructions! | Muscle & Strength
                        Calisthenics / Street workout

Comment

^^^oke bedankt voor de informatie! Hier heb ik zeker wat aan

Comment

Oke bedankt maar kan iemand een schema voor me maken

Comment

Reden 1. Ok, dat kan. Ik vind je vrij jong om je daarmee bezig te houden maar niet iedere 12-jarige is tenslotte hetzelfde.

Reden 2. Dan kun je je beter niet alleen richten op je buik maar op je hele lichaam. Neem je ook je buikspieren gelijk mee. We hebben hier een gastje van 14 (karwan2) die ook erg bezig is, misschien kun je zijn logje lezen.

Reden 3. Oh, is het helemaal in. Doe ik toch nog een klein beetje mee met "in zijn".

Verder: zie IJsblok.

En succes natuurlijk.

Comment

Op m'n 13e deed ik ook al buikspieroefeningen hoor.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X