Cutten + training

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Cutten + training

Ik ga morgen beginnen met cutten! Heb al een voedingsschema klaar maar nu vraag ik me af wat ik het beste kan doen? 3 dagen full body of 4daags split? Wat kan ik het beste doen als beginner die priority 1 afvallen in vet maar niet in spieren! 5x5 of 3x8 of 3x12 of 2x 15

Ik wil zo snel en veel mogelijk bf naar beneden hebben is op dit moment 25%.

Moet ik nu dan ook vaak cardio doen of alleen voor dat ik begin met kracht om op te warmen?

Hoop dat jullie me kunnen helpen?????

Groetjes

op of iets onder onderhoud eten en dan 20 mins cardio doen na KT.
    ook zou ik niet teveel HH maken

Comment

Originally posted by tinybite View Post
      op of iets onder onderhoud eten en dan 20 mins cardio doen na KT.
      ook zou ik niet teveel HH maken
      Op rustdag en weekend zit ik er op en op trainingsdagen zit ik eronder omdat ik tijdens training verbruik! Is fullbody 3daags beter dan 4daags split of maak dat niks uit?

En nog een vraagje kan ik het beste mijn whey voor of beter na de training gebruiken! Heb hem nu na de training staan en voor de training banaan en yoghurt.

Comment

Waarom ga je in godsnaam op trainings dagen onder onderhoud eten en op rustdagen erop?

Comment

Originally posted by Viranelly View Post
          Waarom ga je in godsnaam op trainings dagen onder onderhoud eten en op rustdagen erop?
          Ik ga er niet echt onder eten! Maar volgens het schema heb ik 2660 nodig om te Cutten. Standaard zit ik met mijn schema nu op 3070 kcal. Als ik dus ga trainen verbruik ik dus zal ik richting 2660 gaan! Of moet ik mijn schema aanpassen en standaard rond 2660 zitten en op traingsdagen iets meer gaan zitten?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X