Lopen vs fitness

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Lopen vs fitness

Hallo,

met het nieuwe (voetbal)seizoen voor de deur wil ik wat vet verliezen.
    Ik dacht eraan om 's ochtends te gaan lopen op nuchtere maag, gevolgd met een whey shake. Of kan ik deze shake best voor het lopen drinken?

Hiernaast wil ik terug wat frequenter gaan fitnessen. Kan ik 's ochtends lopen en 's avonds gaan trainen?
    Nu train ik vaak eerst en doe ik daarna intensieve intervaltraining op de hometrainer.

Alvast bedankt voor jullie hulp!
    Groeten

heb je het wel eens getest of je kunt lopen op nuchtere maag???

ik nml niet...

binnen 3 minuten duizelig, zware benen.. zelfs op een laag tempo

maar ik ken ook mensen die het juist heel fijn vinden, dus test het eens uit!

Comment

lopen vs fitness

Uiteraard moet je dit zelf uitproberen. De vraag is of je met een nuchtere maag moet gaan lopen of met een licht ontbijt. Zelf loop ik meestal 's avonds hard en ben er ook aardig wat kilo's mee verloren. Uiteindelijk gaat het er toch om wat je in totaal op de dag aan calorieën binnen krijgt en wat je verbrand.

Mijn persoonlijke ervaring is dat eerst fitness en daarna hardlopen beter gaat als andersom.

Maar nogmaals probeer het inderdaad eens uit.

John

Comment

ik denk dat het wel slim zou zijn als je eerst wat in je maag hebt, ik werd wel eens duizelig toen ik zonder (licht) ontbijt ging hardlopen

Comment

Lopen op nuchter maag is heel erg niet slim.Je begint dan al snel spieren te verbranden,omdat je lijf al heel de nacht niets heeft gehad....

Comment

Oplossing daarvoor is ook om eerst eiwitten + bcaa's te nemen. 30/40 minuten daarna cardio te doen op '' nuchteren '' maag. Effect blijft het zelfde, alleen zonder spierverlies.

Comment

Ja ok ,dan is het ook geen nuchtere maag voor mij

Comment

Okay man,

Heb dit laats in een artikel gelezen. s' Ochtends op een nuchtere maag, dus geen protein shake, moet je gaan joggen waardoor je basaal metabolisme door de gehele dag hoger is. DIt houd dus in dat je op den duur meer vet verbrand.

PS: eet geen vette shit of te veel aan kcal!

SUCCES!

Comment

Ik dacht ook dat je 's morgens op nuchtere maag alleen vet verbrandt als je het niet te lang maakt (bv. 20 min.). Als ik langer ga lopen lijkt een whey shake ervoor beter?

Is het hardlopen nefast voor mijn krachttraining in de namiddag of avond? Of zit daar tijd genoeg tussen? Ik weet dat cardio vaak na de krachttraining gedaan wordt.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X