Door mijn enkel gegaan

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

ongeveer 6 dagen nadat het gebeurd is,
    proberen op een bosu bal te gaan staan met 1 been en zo een beetje stabiliteit trainen.

Comment

Nee niet door deadliften, door basketball :P... stapte op iemands voet en liep niet goed af. Mijn enkel is veel beter nu man, ik heb het goed dicht getaped tis veel beter nu !

Comment

Originally posted by KeizerHalil View Post
        Ik hoef nooit naar de dokter jonguh, mannen gaan nooit naar de dokter is teken van zwakheid :P
        Ohw.. dus jij bent geen man?
        Je loopt hier zoveel te huilen..
        Of is dat dan weer wel mannelijk?

Comment

Ik hou dit topic in de gaten kindertjes, geen zin om hier vanavond de boel te moeten editen!!!!

Als jullie nou eens wat liever voor elkaar zijn heb ik vanavond mijn emailbox niet vol, en degene die het de topics van Keizerhalil niet waarderen, er zijn nog veel andere topics constant uitlokken is ook weer niet nodig
          In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
          Squat 230 kilo
          Bankdrukken 137.5 kilo
          Powerlift totaal 652.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

Gewoon bandje of tape om doen idd, ff 1 of 2 daagjes rustig aan doen en als het blijft even naar de fysiotherapeut, die weet er iig meer van af dan de huisarts
            ''It's ok if you're scared. So am I. But we're scared for different reasons. I'm scared of what I won't become, and you're scared of what I could become. Look at me. I won't let myself end where I started. I won't let myself finish where I began..''

Comment

Originally posted by KeizerHalil View Post
              Ja dit is wel zo, maar ik dacht eerder het volgende. Aangezien het dus niet doorbloed weefsel is en ik door ibuprufen het makkelijker kan gebruiken leidt dit tot meer diffusie naar mijn enkel toe. Wat dus betekend dat het sneller hersteld, maar het is ook zo dat ik het makkelijker erger kan maken.
              waarom zou het niet doorbloed weefsel zijn? een blauwe plek komt echt niet zomaar hoor xD
              ''It's ok if you're scared. So am I. But we're scared for different reasons. I'm scared of what I won't become, and you're scared of what I could become. Look at me. I won't let myself end where I started. I won't let myself finish where I began..''

Comment

Originally posted by Limit View Post
                waarom zou het niet doorbloed weefsel zijn? een blauwe plek komt echt niet zomaar hoor xD
                njah, minder goed doorbloed dan :P!

Comment

Ik train gestoord genoeg altijd met ibuprofen!
                  In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
                  Squat 230 kilo
                  Bankdrukken 137.5 kilo
                  Powerlift totaal 652.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

Originally posted by gain is pain View Post
                    het voelt beter omdat het de pijn onderdrukt, maar de pijn is er gewoon nog.

zelf slik ik nooit iburofen alleen bij kiespijn en hoofdpijn, maar dit soort pijnen kun je beter niet doen, het gevolg ervan is dat je er vervolgens normaal op gaat lopen en nog meer gaat belasten, waardoor het alleen maar erger wordt en het genezing proces vertraagd.
                    dit soort pijntjes is een teken dat het rust moet houden, en als je dat gaat onderdrukken met een pijnSTILLER tsjaa...

just advice bro.
                    Helemaal mijn idee..

Halil: je enkel 2x dag koud/warm bad geven. 10 min in ijskoud water en dan 10 min heet water stoppen (minstens 1x herhalen per keer). Het zorgt voor een mechanische supertoevoer en -afvoer van bloed en zal je herstel behoorlijk bespoedigen. Verder NIET op steunen tot je zo goed als geen pijn meer voelt. Tapen is goed om het herstel in de juiste vorm te laten gebeuren en beweging tegen te gaan ... maar dat wist je al :-) Verstuiking zal na een goeie week wel terug los lopen .. Gescheurde of afgescheurde ligamenten gaat over maanden.

Comment

Originally posted by Skien View Post
                      Helemaal mijn idee..

Halil: je enkel 2x dag koud/warm bad geven. 10 min in ijskoud water en dan 10 min heet water stoppen (minstens 1x herhalen per keer). Het zorgt voor een mechanische supertoevoer en -afvoer van bloed en zal je herstel behoorlijk bespoedigen. Verder NIET op steunen tot je zo goed als geen pijn meer voelt. Tapen is goed om het herstel in de juiste vorm te laten gebeuren en beweging tegen te gaan ... maar dat wist je al :-) Verstuiking zal na een goeie week wel terug los lopen .. Gescheurde of afgescheurde ligamenten gaat over maanden.
                      Ah thanks! Dit is echt top advies !

Comment

veel koelen moet ook wel eens helpen

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                        X