Ik vroeg me laatst ook al af waarom marnop geen mod is:P
Nieuwe moderator
Collapse
X
-
Originally posted by gain is pain View PostDan is dat toch beter, ik zie niet in dat je iemand aansteld als mod en die vervolgens getroll toe laat, des te minder zeik topics, des te minder niet-serieuze mensen gaan weg, blijft een groep elite over, waardoor 10x dezelfde topics niet meer hoeven worden aangemaakt
Krijg je zon neerwaarts spiraal qua drukte.
Comment
-
Originally posted by marnop View PostGeneral weet dat ik dan heel veel ga verwijderen...geen gezeik en getroll meer....
op MB is er dan ook erg weinig getroll en gezeik, dat gedoe wordt erg snel verwijderd.
Als het daar zo leuk is waarom maak je je dan druk over de sfeer hier?
Ontopic: Welkom gab!!In adaptation we trust
Deadlift 285 kilo
Squat 230 kilo
Bankdrukken 137.5 kilo
Powerlift totaal 652.5 kilo
Mijn trainingslog
Comment
-
Als Marnop moderator zou worden vermoed ik dat zelfs meer dan de helf van de elite vertrekt.
Waarschijnlijk kan Coen dan ook beter het adres veranderen naar www.bronet.nl.The Sky Ain't The Limit
"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."
Comment
-
-
Originally posted by SpuitJunkie View Postop basis van waarvan word een mod aangesteld?
Geen idee wie dat (behalve Possel en huidige MT team) nog meer zou kunnen. Ik weet alleen dat ik het absoluut niet zou kunnen.
Comment
-
Originally posted by yvesb View Postvan harte possel... toch vind ik ook sser een goede mod hoor zekker voor de aas sectieen falstyr voor powerlifting bijv...
Waarom is hier eigenlijk geen mod voor elk soort onderdeel?Building to a better me
Comment
-
Originally posted by nibor76nl View PostOp mind4body ben je anders niet als mod aanwezig.. ruim 1,5 maand heb je al niet ingelogd..
Het is dat we hier geen karmafucntie hebben, beste stuurlui..In adaptation we trust
Deadlift 285 kilo
Squat 230 kilo
Bankdrukken 137.5 kilo
Powerlift totaal 652.5 kilo
Mijn trainingslog
Comment
-
Originally posted by nibor76nl View PostOp mind4body ben je anders niet als mod aanwezig.. ruim 1,5 maand heb je al niet ingelogd..
Nee ik weet het, ben wel de hele dag op MB aanwezig en nu hier weer een beetje.
Heb op MB al een dagtaak bijna aan het modereren. alsof het zo verschrikkelijk druk is...haha.1e Masters Superbody YBF 2011!
Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©
Comment
-
Originally posted by Kevster View PostAls Marnop moderator zou worden vermoed ik dat zelfs meer dan de helf van de elite vertrekt.
Waarschijnlijk kan Coen dan ook beter het adres veranderen naar www.bronet.nl.
Welke elite Kevster?
De elite zit op BR en op MB, niet hier.1e Masters Superbody YBF 2011!
Comment
-
Originally posted by Iguana View PostHahaha
Het is dat we hier geen karmafucntie hebben, beste stuurlui..
Hoeveel karma punten zou ik hebben hier op BN....? Ik ben geen karmasletje hoor, maarrehhhh
kom maar op met de karma button.1e Masters Superbody YBF 2011!
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door stevenjohnsBuy cenforce 150 mg online is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED), containing sildenafil citrate, the same active ingredient...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 90.5kg 8x
-Box squat BW 100x
One legged calf raise:
- BW + 51.25kg 15x, 11x...-
Kanaal: Trainingslogjes
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 112.5kg 1x
- Box squat BW 55x
Deficit wide grip SL DL:
- 111kg 7x
- 70kg...-
6 dagen geleden -
-
door gregory77Let's brainstorm a discussion around pediatric nursing dissertation topics. The ever-evolving landscape of child healthcare presents numerous opportunities...
-
Kanaal: Algemeen
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Paused safety bar squat:
- 101kg 5x
-Box squat BW 50x
Sumo safety bar goodmorning:
- 35kg 22x...-
1 week geleden -
-
door JeremydsraggTrifola Farms CBD Gummies :- excessive kinds of epilepsy, Lennox-Gastaut syndrome (LGS) and Dravet syndrome. Other trials are underway investigating the...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 120kg 1x
Safety bar back extension:
- 41kg 2x
Military press:
...-
1 week geleden -
-
door joshwicks123Cenforce is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED) in men. As a widely recognized brand, it contains Sildenafil Citrate, the same...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
2 weken geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 90kg 6x
One legged calf raise;
- BW + 51.25kg 12x, 10x
Paired met
Lu side raise:...-