Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Nope gelukkig niet en snap wat je bedoelt, we hadden ooit een heel actief member Axor b die echt alles wist over as jaren later werd er nog gepost dat hij nu advies op een andere plek gaf die was echt ineens weg!!
In adaptation we trust
Deadlift 285 kilo
Squat 230 kilo
Bankdrukken 137.5 kilo
Powerlift totaal 652.5 kilo
Nope gelukkig niet en snap wat je bedoelt, we hadden ooit een heel actief member Axor b die echt alles wist over as jaren later werd er nog gepost dat hij nu advies op een andere plek gaf die was echt ineens weg!!
ik vond knulletje ook iemand die echt alles wist over as en ook zomaar weg was. Wel jammer iig
sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70
you know they can't handle us like debbies does dallas
Nou ik vind dat op dit forum Marnop veel over voeding weet en dat heeft hij gewoon bewezen door perfect te staan op zijn wedstrijdvoorbereiding. Tevens als ik even kijk naar Mb, vind ik het een perfect forum ondanks dat het daar veel off topic gaat. Om een goed antwoord te lezen over een bepaald probleem moet ik eerst 800 bladzijdes doorbladeren om het vervolgens niet te kunnen vinden. Kan het beter 50 pagina's hebben en ik veel bruikbare weerleggingen lees.
Met elite bedoel ik uiteraard de harde kern van bodynet. De mensen die hier jaren lid zijn. De oude garde waar ik zelf nog niet eens onder val.
Echt? Maar wie zijn dat dan? Als ik oude topics lees, zie ik veel kennis van mensen met enorm veel posts, die ik in (bijna) een jaar hier nog niet on line heb gezien.
Je bent dus "harde kern" zonder te posten? En waarom zou je dan tegen de aanstelling van een bepaald persoon als moderator zijn, als je zelf toch niet meer komt?
"Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "
Nou ik vind dat op dit forum Marnop veel over voeding weet en dat heeft hij gewoon bewezen door perfect te staan op zijn wedstrijdvoorbereiding. Tevens als ik even kijk naar Mb, vind ik het een perfect forum ondanks dat het daar veel off topic gaat. Om een goed antwoord te lezen over een bepaald probleem moet ik eerst 800 bladzijdes doorbladeren om het vervolgens niet te kunnen vinden. Kan het beter 50 pagina's hebben en ik veel bruikbare weerleggingen lees.
Dus wat is er mis met marnop als admin?
Ik denk dat er niets mis is met Martin als Moderator, alleen vergeet niet dat hij ook op anderen forums actief is en wel de taak als Moderator heeft. Waar die misschien al genoeg tijd in steekt. Naast is het niet verkeerd om iemand te verkiezen als Moderator die wat jonger is, en vaak actief.
Dat ben ik toch niet helemaal met je eens, want ik vind dat sommige mensen wel heel ver mogen gaan, al gaat het de laatste tijd wat beter.
Ik zal je binnenkort wel ff wat uitleg geven daarover. Voor zover ik dat kan.
Maar geloof me er wordt echt af en toe heel erg veel verwijderd en gesplit door Hermke, Ries en mij.
Ik denk dat er niets mis is met Martin als Moderator, alleen vergeet niet dat hij ook op anderen forums actief is en wel de taak als Moderator heeft. Waar die misschien al genoeg tijd in steekt. Naast is het niet verkeerd om iemand te verkiezen als Moderator die wat jonger is, en vaak actief.
idd.
Nu in de zomer zou het kunnen, overal rustig, maar zodra de zomer over is wordt het weer erg druk overal, dan is dat niet bij te houden.
In het wedstrijdseizoen of die periodes is het ook extra druk op MB dus is niet goed te voegen met elkaar.
Dus eigenlijk beter iemand die wat meer tijd heeft voor het forum en er veel uren in kan steken.
idd.
Nu in de zomer zou het kunnen, overal rustig, maar zodra de zomer over is wordt het weer erg druk overal, dan is dat niet bij te houden.
In het wedstrijdseizoen of die periodes is het ook extra druk op MB dus is niet goed te voegen met elkaar.
Dus eigenlijk beter iemand die wat meer tijd heeft voor het forum en er veel uren in kan steken.
Karwan??? :P die is 24/7 op bodynet. En hij chilt niet meer buiten dus ????
Buy cenforce 150 mg online is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED), containing sildenafil citrate, the same active ingredient...
Let's brainstorm a discussion around pediatric nursing dissertation topics. The ever-evolving landscape of child healthcare presents numerous opportunities...
Cenforce is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED) in men. As a widely recognized brand, it contains Sildenafil Citrate, the same...
Comment