cola zero?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Zoetstoffen leveren wel energie, echter is dit verwaarloosbaar door slechte opname en kleine hoeveelheden etc.

Food-Info.net> Zoetstoffen > Extensieve zoetstoffen (polyolen)

Food-Info.net> Zoetstoffen > Intensieve zoetstoffen
    The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Ja, ze leveren allemaal energie maar de hoeveelheid is zo klein dat het gewoon "niets" in en aspartaam is een Intensieve zoetstof
      Current status: Bulkin' and gainin'

"The mind is the limit. As long as the mind can envision the fact that you can do something. You can do it, as long as you really believe 100 percent."

Comment

Originally posted by kojak View Post
        was cola zero niet precies hetzelfde als cola light maar dan onder het mom van een beter product?
        ik d8 meer aan in de zin van cola zero is op mannen gericht en cola light op vrouwen gericht
        ''It's ok if you're scared. So am I. But we're scared for different reasons. I'm scared of what I won't become, and you're scared of what I could become. Look at me. I won't let myself end where I started. I won't let myself finish where I began..''

Comment

Originally posted by Limit View Post
          ik d8 meer aan in de zin van cola zero is op mannen gericht en cola light op vrouwen gericht
          klopt, light vind ik echt vies, en zero vind ik opzich wel lekker, maar ik drink het helemaal niet, gewoon alleen water is beste, wendt vanzelf

Comment

was cola zero niet precies hetzelfde als cola light maar dan onder het mom van een beter product?
            Cola Zero is hetzelfde als Cola Light, maar door verkeerde interpetatie van de markt wordt het door de consument als een "Vrouwendrankje" gezien. Dit komt vooral omdat de hoofdrol in reclames van Cola Light toevallig een vrouw was. Om meer mannen te stimuleren die geen Coca Cola drinken door de calorie maar wel van Coca Cola een producten te kopen is daarom Cola Zero op de markt gebracht. Met de daarbij behorende reclames van een man die ontsnapt dankzij het Cola Zero "team".

Veel andere merken als Fanta en Sprite zijn gelijk gevolgd omdat zij, naar hun mening, hetzelfde probleem hadden. Dus de samenstelling mag misschien lichtjes afwijken van Light, het komt op het zelfde neer:
            Cola Light Vrouwen - Cola Zero Mannen.
            Deadlift: 6x100kg Bench: 5x65kg Squat: 6x90kg Military: 5x47.5kg

Comment

Dacht dat Coca Cola Zero kwa smaak meer moest lijken op de originele Coca Cola alleen dan zonder suiker.
              The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Kan iemand me uitleggen waarom suiker zo slecht is? Ik gebruik maar een klein beetje kristalsuiker in mijn koffie en door de brinta. Lijkt me dat mijn lichaam dat prima aan kan?
                Train hard or go hormone

Comment

Originally posted by Kevster View Post
                  Dacht dat Coca Cola Zero kwa smaak meer moest lijken op de originele Coca Cola alleen dan zonder suiker.
                  heb volgens mij lange tijd terug een blikje gedronken en weet de smaak niet eens meer zo goed.. is toch troep als je voor bb gaat. Zaterdag avond drink ik weleens Cola Turka.. dat is de shit.
                  sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

Dacht eerder dat Cola Zero er kwam omdat ze met de naam Light vooral tot vrouwen gericht waren en met Zero wouden ze hun doelgroep vergroten. Zeker als je kijkt naar de reclames op tv.
                    Every athlete, coach and trainer should have his own philosophy of training based on where he’s going. - Dave Tate

Comment

Cola zero zou ontwikkeld zijn voor mannen, omdat ze niet zo snel een light product zouden bestellen dat gekenmerkt werd door vrouwen op dieet :P " Zero is het stoere maar toch verantwoorde drankje voor de man". De samenstelling van beide producten is overigens wel anders en er is tegenwoordig ook cola zero caffeine vrij, smaakt goed

Of dit nou helemaal waar is weet geen mens!
                      Current status: Bulkin' and gainin'

"The mind is the limit. As long as the mind can envision the fact that you can do something. You can do it, as long as you really believe 100 percent."

Comment

Ik denk dat het wel waar is, zeker als er een stuk of 10 mensen nu al hetzelfde hebben gepost maar gewoon in andere woorden.
                        Stop sitting back thinking, saying yeah man that 'd be cool, that 'd be cool, I want to be this I want to be that, grab your fucking nuts and be it!!

Comment

Originally posted by 2705 View Post
                          klopt, light vind ik echt vies, en zero vind ik opzich wel lekker, maar ik drink het helemaal niet, gewoon alleen water is beste, wendt vanzelf
                          Zero en light is hetzelfde ezel :P

en verder dus wat costina zegt

Comment

Originally posted by blue_eye View Post
                            Gewoon snel vraagje

Ik ben niet echt een hardcore bodybuilder ofzo, wil gewoon een mooie fysiek.

Mijn vraag is nu, kan cola zero kwaad en dan bedoel ik hiermee als ik elke dag een glas zou drinken. Het komt niet elke dag voor natuurlijk maar soms wel.

Volgens de verpakking zitten er bijna geen kcals in. Wel veel suiker gok ik, alhoewel ze zeggen van niet, vandaar ook de naam "zero"

Kan het kwaad? Want heb het karakter niet om elke dag water of melk te drinken.
                            Nou, je krijgt er mooie tandjes van door al die zuren die erin zitten.
                            I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                            - Dave Tate

Comment

Zitten veel meer zoetstoffen in, met name aspartaam. Paar middelbareschoolgenootjes hadden voor hun PO light frisdranken door de gaschromatograaf gejaagd, betrouwbare intel dus.

Originally posted by gain is pain View Post
                              drink 1 liter p.dag, al die BS over aspartaam en maximale inname.
                              doe dit al jaren.
                              Drink ook al tijden anderhalve liter+ light, nergens last van. Ja train te weinig, maar dat kan ik daar niet aan relateren.
                              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

GAIN WEIGHT BY "GOING DIET" ARTIFICIAL SWEETENERS AND THE NEUROBIOLOGY OF SUGAR CRAVINGS: NEUROSCIENCE 2010 (IF YOU WANT TO GET FAT NUTRASWEET IS WHERE IT'S AT!)

Voor wat meer info
                                Geniet, en drink met maten!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X