Break out! zoekt bodybuilder voor interview

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Break out! zoekt bodybuilder voor interview

Hoi!

Jongerenblad Break Out! wil naast luchtige nieuwtjes over de sterren ook aandacht besteden aan serieuzere onderwerpen. Daarom zijn we voor onze rubriek Real Life op zoek naar een jongen tussen de 15 en 19 jaar die zeer intensief aan bodybuilden doet en hierover wil vertellen. Wil jij hieraan meewerken of wil je meer info? Stuur dan een mail naar [email protected] samen met een foto van jezelf en ik neem contact met je op.

Met vriendelijke groet,

Rhijja Jansen, redactie Break Out!

Tussen de 15 en 19 jaar ga je niet veel vinden denk ik

Alvast succes met je programma

Grtz
    stil growing

Comment

Bekend blad.
      Xeno is nog niet zo oud toch?

Greets...
      Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Bigbardie wellicht?
        We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

Met alle respect maar iemand tussen de 15 en de 19 die serieus aan bodybuilding doet en ook nog intensief, die heeft wat mij betreft een schroefje los zitten, je lichaam is nog niet echt uitgegroeid, je hormoonbalans nog niet helemaal in balans. Het lijkt mij niet echt verstandig om dan aan bodybuilding te gaan doen en met steroiden je hormoonbalans een opdonder te geven. Misschien zoeken jullie iemand die intensief fitnessed, maar dat vind ik heel iets anders dan intensief bodybuilden, bodybuilding gaat in mijn ogen gepaard met enig medisch hulpmiddel.
          Door mij gemaakte opmerkingen kunnen als beledigend ervaren worden, meestal is dit dan ook zo bedoeld...

She wasn't Asian, but she sure knew how to Bang Cock...

Comment

Ik ben wel 16 maar om nou te zeggen dat ik een echte bodybuilder ben nee niet echt ik ben wel opweg om wat te gaan worden maar om zelf nou in een blad terug te zien vind ik mezelf niet goed genoeg voor...
            Misschien over een jaar of 2
            It's not onley a sport, it is a way of life

Comment

Originally posted by [b
              Citaat[/b] (JTB @ Aug. 05 2004,18:00)](...) bodybuilding gaat in mijn ogen gepaard met enig medisch hulpmiddel.
              Dan ben ik het nu toch oneens met je hoor JTB.
              Je zegt dus dat iemand die naturel traint per definitie niet aan bodybuilding doet?!

Dat intensief aan bodybuilding doen tussen 15-19 jaar niet heel verstandig is ben ik wel met je eens, dat op die leeftijd anabolen gebruiken zéér onverstandig is ook.
              Neemt niet weg dat het allemaal evengoed wel gebeurt natuurlijk. Ik hoop dat ze jongens vinden die het iig naturel doen en dat het een verantwoord stuk wordt, waarin ook de gevaren uitgelegd worden.
              Aandacht kan sowieso geen kwaad voor de sport natuurlijk!

Comment

Originally posted by [b
                Citaat[/b] (Shannasse @ Aug. 05 2004,20:14)]
                Originally posted by [b
                Citaat[/b] (JTB @ Aug. 05 2004,18:00)](...) bodybuilding gaat in mijn ogen gepaard met enig medisch hulpmiddel.
                Dan ben ik het nu toch oneens met je hoor JTB.
                Je zegt dus dat iemand die naturel traint per definitie niet aan bodybuilding doet?!

Dat intensief aan bodybuilding doen tussen 15-19 jaar niet heel verstandig is ben ik wel met je eens, dat op die leeftijd anabolen gebruiken zéér onverstandig is ook.
                Neemt niet weg dat het allemaal evengoed wel gebeurt natuurlijk. Ik hoop dat ze jongens vinden die het iig naturel doen en dat het een verantwoord stuk wordt, waarin ook de gevaren uitgelegd worden.
                Aandacht kan sowieso geen kwaad voor de sport natuurlijk!
                Ik heb me misschien verkeerd verwoord, maar gemiddeld gezien vindt ik dat er geen sprake is van bodybuilding zonder hulpmiddelen, enkele uitzonderingen daar gelaten. Er zijn zeker mensen die schitterende resultaten halen door naturel te trainen en daar heb ik ook zeker veel respect voor. Maar in het algemeen blijft het fitness.
                Door mij gemaakte opmerkingen kunnen als beledigend ervaren worden, meestal is dit dan ook zo bedoeld...

She wasn't Asian, but she sure knew how to Bang Cock...

Comment

Nee ik ben het niet met je eens jtb euhm ook al ben ik nog maar 16 ik zie de dingen heel anders..
                  Ik denk dat heel veel mensen bodybuilden en fitnessen heel erg door elkaar halen waarom zul je je dan afvragen!
                  Nou ik ben van mening dat  fitness gewoon een sport is en bodybuilden een manier van leven omdat je toch ook met je voeding bezig bent en noem maar op (sommige gebruiken zooi ja) maar dat geld niet voor iedereen ikzelf gebruik niks en hoop dat nooit te gaan doen.. en moet zegge dat het naturel wel erg goed lukt (oke veel eiwitten natuurlijk) maar het is geen dope  

It's not onley a sport, it is a way of life

Comment

Ben ook van mening dat naturel veel te bereiken valt, alleen moet je naturel nog meer op je voeding letten en op je manier van trainen. Ik heb altijd naturel getraind tot ik eens een kuurtje probeerde en verkocht was, onder foto's van leden kan je zien wat ik naturel bereikt heb en ook wat er na de kuur te zien was .

Grtz
                    stil growing

Comment

Ik ben nog 19 en ben er zeer intensief mee bezig! Ik ga als alles doorgaat in april mijn eerste wedstrijd draaien bij de Junioren!!!
                      Maar of ik nou zin heb om daar open en bloot over te gaan vertellen in een bekend blad, nou nee sorry!!!
                      Mr. HOLLAND 2006 NAC
                      Mr. HOLLAND 2007 NAC
                      3e Mr. WORLD 2007 NAC

Comment

Originally posted by [b
                        Citaat[/b] (bigbardie @ Aug. 05 2004,23:34)]Ik ben nog 19 en ben er zeer intensief mee bezig! Ik ga als alles doorgaat in april mijn eerste wedstrijd draaien bij de Junioren!!!
                        Maar of ik nou zin heb om daar open en bloot over te gaan vertellen in een bekend blad, nou nee sorry!!!
                        komaan he bigbardie, je hebt de kans om onze sport in een goed daglicht te plaatsen dus pak aan die kans

Grtz
                        stil growing

Comment

Is een leuk blad dus daar zou ik het niet voor laten hoor.

Greets...
                          Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Tuurlijk vind ik het belangrijk dat onze sport eens een keer positieve belangstelling krijgt!!!
                            Ik zal er nog eens over nadenken dan.....!
                            Mr. HOLLAND 2006 NAC
                            Mr. HOLLAND 2007 NAC
                            3e Mr. WORLD 2007 NAC

Comment

Hmzz...jah ik ben wel intensief bezig en ik ben 18 jaar maar ik ben nog niet zover als echt bodybuild nivo...Ik heb wel goed lichaam voor mijn leeftijd denk ik en ben wel intensief bezig.....maar goed genoeg voor een blad ben ik zeker nog niet ....eerst ff weer alles recht zetten nadat 2 weken zuipen argeles .Eerst naturel trainen tot me 21ste ofzo en als ik dan niet meer verder kom AS erbij ofzo..maja we zien wel...Stoppen is immers nu onmogelijk voor mij .

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X