Break out! zoekt bodybuilder voor interview

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by [b
    Citaat[/b] (JTB @ Aug. 05 2004,18:00)]Met alle respect maar iemand tussen de 15 en de 19 die serieus aan bodybuilding doet en ook nog intensief, die heeft wat mij betreft een schroefje los zitten, je lichaam is nog niet echt uitgegroeid, je hormoonbalans nog niet helemaal in balans. Het lijkt mij niet echt verstandig om dan aan bodybuilding te gaan doen en met steroiden je hormoonbalans een opdonder te geven. Misschien zoeken jullie iemand die intensief fitnessed, maar dat vind ik heel iets anders dan intensief bodybuilden, bodybuilding gaat in mijn ogen gepaard met enig medisch hulpmiddel.
    Nog ff terug op JTB.....Ik denk dat je ook Intensief ken bodybuilden zonder sterroiden ...Maar das mijn mening daarover dan.

Greetz...

Comment

JTB ik ben ut met je eens :P
      beste tip in de wereld : leer van je fouten :P

Comment

ik train nu al heel de tijd naturel en ik keek zelfs het eerste jaar bijna niet achter men voeding(ik wist er toen ook nog bijna niks van )en ik heb daarmee schitterende resultaten geboekt hoor...

de laatste 2 maanden begin ik wel op men voeding te letten en drink ik zefgemaakte shakes

Comment

Originally posted by [b
          Citaat[/b] (bigbardie @ Aug. 06 2004,09:22)]Tuurlijk vind ik het belangrijk dat onze sport eens een keer positieve belangstelling krijgt!!!
          Ik zal er nog eens over nadenken dan.....!
          denk aan al die chickies die je handtekening gaan vragen nadat ze je interview gelezen hebben,kerel!

greetz

Comment

ik zal ook best wel willen maar ben denk niet ver genoeg om in een blad gezien te worden..... :/ al denk ik dat ik best ver ben voor 7 maanden maja..... ......

Greetz XeNo

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X