Probleem

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Probleem

Ik weet niet of dit wel het goeie topic is?

Hallo, ik ben stephan 18 jaar en ik heb een probleem misschien kan iemand helpen of tips geven.
    stats 19j 50-55kg 1.80M

Ik ben al jaren lang heel dun en ik schaam me. Ik heb verschillende weight gainers geprobeerd maar daar weer snel mee gestopt omdat ik geen kilo aankwam.Ik kom niks aan maar ik val ook niks af. Heeft iemand misschien een goeie schema waarmee ik wat kilo`s kan aankomen. ik ben bezig mijn armen te trainen met een gewichtheffer thuis.Ik heb ook een abo op de fitniss. Is dit wel verstandig om te doen want als ik veel ga fitnissen kan ik nog dunner worden of krijg ik spieren maar geen volle lichaam.

mvg,

Ik zal de 1e maar zijn http://forum.bodynet.nl/dagelijkse-v...g-schemas.html

Lees voedingsstickies.
    Geef ook eens een voorbeeld van wat jij op een dag eet en wat jij genoeg acht om aan te komen.
    Je zult dan snel zien dat je waarschijnlijk veelste weinig eet om aan te komen.
    "Obsessed is a word the lazy use to describe the dedicated."

Comment

Dag Stefan,

Er zijn hier verschillende mensen die net als jij ook lang en dun waren. Met stevige krachttraining en een nog steviger eetpatroon kun je daar iets aan doen.

Ik zou je aanraden om te beginnen met het trainen bij de sportschool: je wilt je hele lichaam trainen omdat je benen trainen ook een extra spiergroei-boost geeft. De meeste sportscholen schrijven echter onnuttige schema's uit met veel isolatie-oefeningen op machines. Je zult meer profiteren van oefeningen die met losse gewichten worden uitgevoerd. Kijk voor zo'n schema eens naar het 3-daagse fullbody beginnersschema.

Als je je spiermassa wilt laten groeien hoort daar ook goede voeding bij, als je al lastig aankomt hoor je nog meer te gaan eten om spiergroei te bevorderen. Ik zou dus in jouw geval uitgaan van een bulkschema in combinatie met zwaar trainen. Duik even in onze voedingssticky's over hoe je zo'n voedingsschema opstelt. Kun je het voedingsschema straks even laten zien als het klaar is? Dan kunnen wij je helpen met de laatste kleine details.

Veel succes!
      Status: pakt het weer rustig aan op.

Comment

Had hetzelfde probleem jonge....
        Maar op den duur ben ik gestopt met cardio, de hele dag goed eten met 3x per dag een shake en dan de shake elke keer na dat ik gegeten had dus als een nagerecht, ook omdat als ik vol zat er altijd nog wel een shake bij in kon.
        Doe ook alleen een warming up, daarna duik ik de toestellen in.
        En niet te vergeten 5tot6x in de week keihard trainen, een hoop vragen stellen en dan moet het echt goed komen.

Succes man en geef echt niet op!

Comment

Originally posted by Teekema View Post
          Had hetzelfde probleem jonge....
          Maar op den duur ben ik gestopt met cardio, de hele dag goed eten met 3x per dag een shake en dan de shake elke keer na dat ik gegeten had dus als een nagerecht, ook omdat als ik vol zat er altijd nog wel een shake bij in kon.
          Doe ook alleen een warming up, daarna duik ik de toestellen in.
          En niet te vergeten 5tot6x in de week keihard trainen, een hoop vragen stellen en dan moet het echt goed komen.

Succes man en geef echt niet op!
          nee man, shakes zijn een aanvulling je moet gewoon leren meer te eten en de shakes eventueel te nemen na je krachttraining of bij ontbijt.

ik zou wel stopen met cardio en 4x misschien 5x per week KT is genoeg. natuurlijk wel keihard trainen.

maar het belangrijkste is dat je genoeg eet!!! ga dus op onderzoek uit en zorg voor voldoende eiwitten vetten en koolydraten. want 1 ding is zeker als ik je gewicht en lengte zie. je eet veel te weinig!!!!!!

succes.
          Last edited by maar7en8; 14-07-2011, 12:09.
          “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

Hij kan ook last hebben van een snelle stofwisseling, om snel aan te komen kun je veel halen uit die shakes....
            Dat heeft bij mij geholpen, en ook veel.
            Geef een voorbeeld van wat bij mij geholpen heeft, maar uiteraard zelf weten en experimenteren met produkten en wat ik zei vragen kan ook geen kwaad.
            Je krijgt hier waarschijnlijk te veel informatie.

Maak er wat van, haha

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X