cross trainer

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• cross trainer

Hallo,

ik train 3 dagen in de week, maandag - woensdag - vrijdag

Ik heb laatst een cross trainer gekocht.

mijn vraag: Kan ik op dinsdag - donderdag - zaterdag de cross trainer 15-20min gebruiken ? Of heeft mijn lichaam dan rust nodig?

grtzz

Originally posted by Robx View Post
    Hallo,

ik train 3 dagen in de week, maandag - woensdag - vrijdag

Ik heb laatst een cross trainer gekocht.

mijn vraag: Kan ik op dinsdag - donderdag - zaterdag de cross trainer 15-20min gebruiken ? Of heeft mijn lichaam dan rust nodig?

grtzz
    Ik zal niet weten waarom niet, maar met 15-20 minuten op je crostrainer ga je geen vet verbranden, mits dat je doel is. Het werkt voor mij ontspannend en zorgt voor een goede bloedsdoorloop. Goed voor het herstel van je spieren

Comment

Originally posted by Nars View Post
      Ik zal niet weten waarom niet, maar met 15-20 minuten op je crostrainer ga je geen vet verbranden, mits dat je doel is. Het werkt voor mij ontspannend en zorgt voor een goede bloedsdoorloop. Goed voor het herstel van je spieren
      Volgens mij als je het na je kt doet en dan hiit op de crosstrainer verbrand je wel degelijk vet! Mits je voeding in orde is uiteraard! Correct me if i am wrong!

Comment

Originally posted by johninho123 View Post
        Volgens mij als je het na je kt doet en dan hiit op de crosstrainer verbrand je wel degelijk vet! Mits je voeding in orde is uiteraard! Correct me if i am wrong!
        Inderdaad na de kt. Of op nuchtere maag in de ochten of langer dan 45 min

Comment

Maar mijn doel is niet om vet te verbranden, kun je er ook je conditie mee trainen ?

Maar over dat vetpercentage, ik had het eens uitgerekent en ik kwam op 5-6%.. is dit niet heel(te) weinig ? Ik heb heel weinig vet, je ziet men spieren er overal ook goed door, maar is dat niet te laag? Want de meeste wat ik zie op dit forum hebben 10-13% of zo..

Grtz

Comment

Gezondbewegen.nl - Uithoudingsvermogen trainen door cardiotraining, duurtraining en conditietraining met een hartslagmeter misschien word je hier wat wijzer van.
            Weet niet of je ook een hartslagmeter heb?
            5 tot 6 procent is wel heel weinig ja, hoe lang ben je en wat weeg je? En wat is je doel?

Comment

bedankt voor de site

Ik ongeveer 1.78m en weeg 58kg

mijn doel van fitness: Ik hoef niet overdreven breed te worden en zo maar gewoon toch mooi gespierd

doel van de crosstrainer: Conditie trainen ? Want dat heb ik helemaal niet + ik heb gelezen dat cross trainer goed is voor vet verbrandingen, voor six pack, want op mijn buik is de enigste plek waar ik iets vet heb ( Bovenste 2 blokjes zie je wel, daar onder nietmeer). Klopt het wat ik gelezen heb?

Grtzz

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X