Hey iedereen, ik ben een 20-jarige student. Zoals bekend is bij studenten is dat er vaak ongezond gesnackt word. Ik probeer dit zo min mogelijk te doen. Ik heb alleen erg veel moeite me aan een gezond voedingspatroon te houden. Ik eet veel rijst en hierbij groente vlees en een sausje. Naar mijn weten niet zo slecht? Ik ontbijt bijna nooit omdat ik sochtends in de vakantie niet wakker ben. 'S middags eet ik ook niet erg veel. Hierdoor heb ik savonds veel honger en eet ik snel zodat ik snel voldaan ben. Na enkele uren heb ik alweer trek en dan ga ik grijpen naar slechte voedingsmiddelen zoals een stuk kaas, popcorn enz. Ik eet over het algemeen 1x in de week patat, maar nu in de vakantie neemt dit aantal ook toe.
Ik voel me schuldig als ik gegeten heb, ook als het naar mijn gevoel gezond was.
Ook omdat ik geen kilo's verlies en blijf hangen op de 70 kilo word ik ontmoedigd en dan laat ik gelijk alles zitten ook het sporten.
Nu ga ik morgen weer aan de slag, maar nu voel ik mij weer terug bij af. Ik ga er dan weken 5dagen per week hard tegen aan in de sportschool en dan zak ik weer in.
Ook voel ik me erg futloos, ik ga moe slapen en sta moe op.
Heeft iemand tips voor mij. Ik wil niet iemand zijn die heel mijn leven op dieet zit. Ik wil gewoon kunnen eten maar hierbij wel letten dat het gezond is en ik genoeg voedingsstoffen binnenkrijg.
Alvast Bedankt
Ik voel me schuldig als ik gegeten heb, ook als het naar mijn gevoel gezond was.
Ook omdat ik geen kilo's verlies en blijf hangen op de 70 kilo word ik ontmoedigd en dan laat ik gelijk alles zitten ook het sporten.
Nu ga ik morgen weer aan de slag, maar nu voel ik mij weer terug bij af. Ik ga er dan weken 5dagen per week hard tegen aan in de sportschool en dan zak ik weer in.
Ook voel ik me erg futloos, ik ga moe slapen en sta moe op.
Heeft iemand tips voor mij. Ik wil niet iemand zijn die heel mijn leven op dieet zit. Ik wil gewoon kunnen eten maar hierbij wel letten dat het gezond is en ik genoeg voedingsstoffen binnenkrijg.
Alvast Bedankt
Comment