HELP ouders aan modifast

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• HELP ouders aan modifast

Help!! mijn vader en zijn vriendin zitten aan het modifastdieet. 1 pot 540gram voor 25euro. 1 portie van 200ML bevat 100kcal en 11gram eiwit 7 gram kh en 2 gram vet.

Ze nemen 3 shakes daarvan op een dag en wat eiwitrepen wat neerkomt op zon 1000kcal perdag.

Nu gebruik ik zelf geen shakes omdat mijn vader dat troep vond(half jaar geleden ofzo) en nu zitten ze zelf aan de modifast. Vandaag of morgen zal ik er echt wat van zeggen.

nu komt mijn vraag, ze kunnen dan toch beter all day protiene nemen van xxl nutrition?? veeeeeeel goedkoper en beter eiwitsamenstelling en minder carbs.

(misschien kan ik er zelf ook van profiteren) nu eet ik gewoon een vaste maaltijd na de training maar ik prefereer toch een eiwitshake ofc.

thx
    sq 150- dl 2x180- be paused 110 - pp - 92.5

hmm jah gevarieerde voeding brengt je verder. maar nu kan jij gewoon je eiwitten bestellen en zeggen.jij vreet die rommel toch ook, alleen de samenstellingen van mijn supplement zijn beter

Comment

Ze kunnen beter helemaal kappen met deze onzin.
      Jij weet er vast inmiddels genoeg van om ze te overtuigen van een goed eetschema waardoor ze dit soort troep niet nodig hebben.
      "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Als ik jou was zou ik zelf maar eens flink whey en caseine in gaan slaan. Als zij aan de shakes zitten mag jij het toch zeker ook?
        'Half men, half animal, all dead!'

Comment

ik zou ze proberen te overtuigen met hun eigen beredeneringen die ze je destijds gaven. Ondertussen wel even zelf bestellen natuurlijk 1000 kcal kan niet goed zijn en dat weet jij best, overtuig ze daarvan.

Comment

Ja ik moet wel een goed moment uitzoeken om het aan te halen, nu is mn pa toch te druk met zijn werk. Maar het argument dat ik het destijds niet mocht is 'omdat het niet gekker moest worden' ik vrat alles al op wat los en vast zit en ik zou tever doorslaan als ik shakes erbij wilde.

Ik zal hem wel de samenstelling en de prijs van bijv whey perfection laten zien, ook een prima verpakking waar geen 120kg wegend beest op staat wat wel af kan schrikken. Samenstelling daarvan is uitstekend en een stukkkkkkk goedkoper dan modifast. Met een goed verhaal erbij zal ik hem toch wel moeten kunnen overhalen. Zomaar bestellen en binnenhalen dat lijkt mij geen goed idee.

Had 1 bakje geproefd trouwens met pudding vanillesmaak, die moet je ook ergens op de dag nemen. Vanille vla van friesche vlag is nog minder zoet.

Comment

volgens mij is modifast wel iets anders dan een eiwitshake. Komt op mij over alsof je je vader nu enkel eiwitshakes wilt laten drinken ipv die modifast zooi. En in dat geval krijgen ze nĂłg minder kh en vetten binnen dan ze nu met hun dieet krijgen.

Volgens mij kan je beter het dieet zelf afraden dan de shake die ze nemen.

Comment

het dieet bestaat alleen uit shakes,

3 shakes per dag en wat eiwitrepen en wat kleine tussendoortjes zoals boullion

Net kwam mijn pa's vriendin thuis met nog zo'n pot. 32EUR voor 540gram!! dat is dus al 3x32euro geweest.

das dus al 96eur voor 1620gram!!!!

Ach dit komt wel goed, mn pa weer niet wat zij uitgeeft, ik nu wel en als hij dat ook weet luisterd hij wel naar mij mag ik aannemen.

Comment

Weet je wat het is met dit soort afvalprogramma's.
                  Er word wel is waar kilo's afgevallen (ja ook spier), mijn zus bijvoorbeeld is hiermee 15 kilo kwijtgeraakt. Dus resultaat zal het wel geven alleen is dat op korte termijn.

Want bij dit soort shakedieetjes wordt er geen aandacht gegunt aan de verkeerde leefstijl die mensen hebben waardoor ze zo vet zijn geworden. Na het dieet gaan ze rustig verder en is er niks geleerd van vorige keer en zijn ze in no time 2 stappen verder weg als dat ze waren toen ze begonnen.

Dan is dat geld het ook niet waard misschien kan je ze dat duidelijk maken, kan je meteen een promotie praatje maken voor je eigen shakies xD
                  Deadlift: 6x100kg Bench: 5x65kg Squat: 6x90kg Military: 5x47.5kg

Comment

Ik denk dat je ze wel kan overtuigen als je gewoon met ingredienten lijstje komt en dan de kwaliteit en prijs vergelijkt.

Mijn oom doet ook een eiwitdieet, en dit kostte hem best wat geld. Hij weet dat ik ook veel eiwitten eet, dus hij kwam is informeren bij mij en hij heeft nu ook die whey van body en fitshop besteld 4,5 kilo voor 54euro omdat dit veel goedkoper is dan spullen wat je in de winkel kan kopen zoals de tuinen

Comment

Wat is eigenlijk het verschil tussen 40gr eiwitten uit kip en 40gr eiwitten uit whey perfection?
                      Deadlift: 6x100kg Bench: 5x65kg Squat: 6x90kg Military: 5x47.5kg

Comment

tsja niet veel eigenlijk. zijn allebei uitstekende bronnen alleen word whey sneller opgenomen denk ik.

echt als ik nu de keuken in loop en ik zie die potten begin ik me alweer te ergeren, als het goede moment daar is zal ik het duidelijk maken.

Comment

Originally posted by costina View Post
                          Wat is eigenlijk het verschil tussen 40gr eiwitten uit kip en 40gr eiwitten uit whey perfection?
                          Niet bijzonder veel inderdaad. Whey heeft een hogere biologische opneembaarheid, maar word wel sneller verteerd. We hebben het hier dan wel over uren, whey word bijv in 2 uur verteerd en kip in 3 uur (fictief). Dit betekend dat de afgifte van kip langer is, en dus beter is voor normale maaltijden, waar whey beter is voor bijvoorbeeld de ochtend.

Dit alles hierboven is erg marginaal, het is heus niet zo dat je 100 gram spiermassa meer wint als je in plaats van whey kip gaat even voor een maand lang.

Beide bevatten overigens alle essentiele aminozuren, dus beide kunnen prima gebruikt worden.
                          'Half men, half animal, all dead!'

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                          X