afmetingen dames

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• afmetingen dames

Halo,
    ilk ben al enige tijd op zoek naar afmetingen bij de pro figures maar ik vind nergens wat ik zoek.
    Waarom ik dit zoek is omdat ik me niet echt kan voorstellen hoe een pro figure (vb erin stern) er in het echt uitziet, oke ja je kan naar fotos kijken maar op fotos zien ze er allemaal vrij slank en mager uit en ik weet of denk dat dat in het echt niet zo is, dat ze in het feite wel breder zijn dan lijkt op de foto. daarom zou ik graag enkele afmetingen (tijdens hun in season) weten van vb borst, armen, buik, benen,... . dan weet ik ongeveer waar ik voorsta .

in ieder geval bedankt

Op wat voor afmetingen doel je nu dan?

Veel van zulke dames verdienen ook geld via fotoshoots. Dus als jij wat namen intypt op Google, moet je genoeg overig fotomateriaal kunnen vinden?

Comment

Je zit daarvoor op een verkeerd forum Becky.
      Als je daarover alles wil weten dan zal je je vragen beter bij de wedstrijd jongens en dames neerleggen.
      Bijvoorbeeld op muscleboard.nl
      1e Masters Superbody YBF 2011!
      Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Volgens mij is martin overgenomen door reclameboard.nl

XD

Comment

hahaha Tal....
          maar eigenlijk had jij die post moeten neerzetten voor me he..jij bent lid en geen supermod....op MB

Maar serieus, hier zijn verder geen wedstrijd BB'ers he. En ik denk dat Becky wel die ambitie heeft.
          Behoorlijke fysiek/massa heeft ze al, check de foto's. Erg netjes hoor. Volgend jaar wedstrijdje doen denk ik...kan best.
          1e Masters Superbody YBF 2011!
          Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Klopt zeker netjes!

Nou check maar muscleboard, aantal vrouwelijke builders ook

Comment

Bedankt in ieder geval,
              En ja ik ga zeker eens kijken naar muscleboard.nl
              nog veel succes voor allen.
              groetjes

Comment

Sidebar top desktop