Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
ben heel goed bevriend geraakt met de trainers dus meestal blijf ik wel om hun te helpen met het opruimen
(van opruimen krijg je ook spierballen werd mij altijd gezegd)
Ik leg alles netjes terug op de plaats waar het vandaan kwam. snoei irritant als je eerst een bb moet leegmaken omdat op het eind van de 1.25 - 2.5 en 5kg een 10schijf hangt die je nodig hebt.
Db's ook , is een kleine moeite om even die dingen 30-60 cm op te lichten en terug in het db rek te donderen, zowaar niet op volgorde, maar ze liggen altijd wel bij elkaar =)
Ik ruim meestal de helft van de schijven op de rest laat ik hangen.
Bijvoorbeeld als ik als laatste setje 120 heb gebenched dan laat ik 60 hangen.
Soms ruim ik helemaal niet op!
Dumbbells gooi ik wel terug in het rack maar niet op volgorde want dat doet niemand en heeft dus geen zin
heb je een keuze dan? De sportschool dat ik ga, is het verplicht! als je het niet doet kan je al snel in discussie komen met iemand die er z'n training uitvoert. Vindt het maar een normale zaak eig :s
gewoon opruimen die handel.
je gebruikt het toch ook?
ik wil niet dat andere last hebben van het feit dat ik de DB / BB gebruikt heb.
meestal als iemand wegloopt zonder op te ruimen zeg ik ook gewoon dat hij het ff moet opruimen,kleine moeite groot plezier.
Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice
Af en toe, kwam laatst een moraal ridder naar me toe, zecht jij was hier toch bezig, ik zeg ja dus?
Hij zegt je moet je schijven en andere dingen opruimen, ik zei: alle andere dingen? Ik heb alleen de schijven gebruikt (ik 2 schijven weggehaald, nu tevreden? Die andere teringzooi is niet van mij dus dat ruim ik niet op, gozer legde de DBels op volgoorde 1-40kg, ik zeg dan blijf je bezig hier als je andermansteringzooi allemaal op volgoorde gaat leggen.
Ach moraalridders, en zelf wel 20min een bankje bezet houden met een bidon en handoek en weglopen om met iemand te praten, beetje jammer.
in mijn gym liggen de dumbbell/hangen de schijven altijd op volgorde..
was eens in een andere gym met een vriend gaan trainen, alles lag daar door elkaar, echt irritant zo kun je toch niet trainen als niet alles een beetje geordend ligt
heb je een keuze dan? De sportschool dat ik ga, is het verplicht! als je het niet doet kan je al snel in discussie komen met iemand die er z'n training uitvoert. Vindt het maar een normale zaak eig :s
Let's brainstorm a discussion around pediatric nursing dissertation topics. The ever-evolving landscape of child healthcare presents numerous opportunities...
Cenforce is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED) in men. As a widely recognized brand, it contains Sildenafil Citrate, the same...
Comment