Jou negatieve ervaringen fitness & bodybuilding?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Jou negatieve ervaringen fitness & bodybuilding?

Net in de fitness knalde ik bijna men tand eruit met preacher dumbell curl, ik had hem nog nooit gedaan en de baar kwam iets te snel naar boven , gelukkig had ik het reflex nog om mijn hoofd naar boven te gooien en knalde hij tegen men kin ;p

Hebben jullie ook van die, of een heel ander soort, negatieve of nare ervaringen gehad met fitness en bodybuilding ?

grtzz

volgensmij zijn er al een paar topics over dit..
    Lost all i got

Comment

ow ik had ff met zoeken gekeken en vond niks .. heb je misschien de link ?

Comment

Em in me begin jare liep ik de hard van stapel.
        Waar dor ik soms duizelig en misselijk was.
        De oorzaak ik wist totaal niks van voeding.
        Leefde ook veel op junkfood.

Ik was zo slim om te gaan kure, maar zonder goede voeding ben je nerens.
        Maar ik had niet eens een goede rede om te kure.

Was meer na apen omdat grote jan het doe doe ik het ook dacht ik.

En toen ik begon werd thuis ook niet echt aangemoeig me vader vondt bodybuilding eng.

En dat liet die ook merken hij trainde ook same op de gym waar ik zat.
        Maar trok het mentaal niet liet het niet merken of zo.

Maar toen ik naar een andre sportschool ben gegaan ging ik beter vooruit had het achter af veel eeder moeten doen

Comment

Originally posted by lucky_luc View Post
          Em in me begin jare liep ik de hard van stapel.
          Waar dor ik soms duizelig en misselijk was.
          De oorzaak ik wist totaal niks van voeding.
          Leefde ook veel op junkfood.

Ik was zo slim om te gaan kure, maar zonder goede voeding ben je nerens.
          Maar ik had niet eens een goede rede om te kure.

Was meer na apen omdat grote jan het doe doe ik het ook dacht ik.

En toen ik begon werd thuis ook niet echt aangemoeig me vader vondt bodybuilding eng.

En dat liet die ook merken hij trainde ook same op de gym waar ik zat.
          Maar trok het mentaal niet liet het niet merken of zo.

Maar toen ik naar een andre sportschool ben gegaan ging ik beter vooruit had het achter af veel eeder moeten doen
          hoeveel ben je vooruit gegaan sinds andere sportschool? (stats ervoor en erna?)

Comment

Originally posted by Robx View Post
            hoeveel ben je vooruit gegaan sinds andere sportschool? (stats ervoor en erna?)

Em toen ik begon met traine woog ik 78 was in 2003

was ook vele afgevalle hoor woog vroeger 105 kilo was erg dik
            Maar heb der 2 jaar over gedaan.

Maar ik was in 2003 78 a 80 vet rond de 16 a 19%

Nu weeg ik rond de 93 a 95+- vet rond de 16 a 17%

Me doel is ooit rond de 98 te wegen vet rond de 12% lager hoef voor mij niet.

Ik hou wel een beetje van masse:P

Comment

Ik heb wel eens rare opmerkingen gekregen van een instructeur, ben ook bij die sportschool weggegaan.
              Status: pakt het weer rustig aan op.

Comment

Je wordt er zo akelig breed, sterk van dat het gewoon vervelend wordt..

Er zijn geen negatieve ervaringen voor mij, behalve blessures misschien maar die kan je bij elke sport krijgen op zijn tijd..
                "Straight outta gym"

Comment

Het is sinds kort dat ik vragen krijg 'of ik een bodybuilder ben'. Wat moet ik daar nou mee? Het irritante is dat het mensen zijn die je altijd aan lopen te gapen, alleen 'hoi' zeggen en dan uit het niets ermee komen. Moet je dat hele verhaal weer uit gaan leggen, dat de massa die op dit frame zit niet met loze sets en AS gekweekt is, maar met discipline en zware gewichten... pff
                  In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."

If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.

Comment

Of waar ik zelf moe wordt in me sportschool.

Van zwaar he maar echt de hele tijd ook al ga ik niet zwaar.

Of mense die zelf alles fout uitvoere en dan zeggen hoe je moet traine.

En ze zien der het hele jaar precies het zelfde uit jaar in jaar uit.

Waar ik train heb je wel veel zeikerds.

Comment

Alleen reacties van totaal onwetende vind ik zwaar irritand.
                      "People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."

Comment

Originally posted by adon1s View Post
                        Het is sinds kort dat ik vragen krijg 'of ik een bodybuilder ben'. Wat moet ik daar nou mee? Het irritante is dat het mensen zijn die je altijd aan lopen te gapen, alleen 'hoi' zeggen en dan uit het niets ermee komen. Moet je dat hele verhaal weer uit gaan leggen, dat de massa die op dit frame zit niet met loze sets en AS gekweekt is, maar met discipline en zware gewichten... pff

Ik heb dat soms maar wat ik ook erg vind.

Ze slijme echt erg vies heel vriendelijk

Alleen vragen niet of ik bodybuilder ben.

Maar van hoe lang train je. bla bla

Ik probeer altijd vriendelijkt e blijven.

Maar ik zeg nu gewoon van o ik weet ook niet alles he.

Comment

Originally posted by lucky_luc View Post
                          Of waar ik zelf moe wordt in me sportschool.

Van zwaar he maar echt de hele tijd ook al ga ik niet zwaar.

Of mense die zelf alles fout uitvoere en dan zeggen hoe je moet traine.

En ze zien der het hele jaar precies het zelfde uit jaar in jaar uit.

Waar ik train heb je wel veel zeikerds.
                          ja idd mensen kijken wel veel en geven je dan advies, ik ben nog niet zo lang bezig met krachttraining en ik geloof het dan uiteraard() en dan ff later zie je ze oefeningein helemaal verkeerd uitvoeren..

Echt zwak, maar sommige mensen helpen je natuurlijk ook wel

Comment

Echt met de sport? Niets.

Maar voorbeeld uit de openingspost heeft in mijn ogen ook niet puur met de sport temaken, dat is gewoon pure onhandighed.

Comment

Onhandigheid hierzo dan
                              -Een kleine poepje laten tijdens abb training, lekker!
                              -20kg schijf laten donderen van 1 meter hoog op me grote teen
                              -db van 30kg rolde van het bankje zo op me voet.
                              -klaar met de lat pulldown, wil je gaan staan, POF! Zo je harses stoten tegen de bar.
                              -db pressen met een db van 34 en 36kg, yeah baby grow biatch.
                              Mjaa ik ben wel een geval appart.
                              Last edited by gain is pain; 22-07-2011, 22:07.
                              Make it happen, shock everyone!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X