Haha gain! Waar train je? Best lache denk! Teentjes nog oke! Klinkt best bekend allemaal
Jou negatieve ervaringen fitness & bodybuilding?
Collapse
X
-
Wou dumbbell terug leggen in het rek en me vinger kwam even klem ..vraag me niet hoe maar het deed net zo zeer als je vinger tussen de deur..Current status: Bulkin' and gainin'
"The mind is the limit. As long as the mind can envision the fact that you can do something. You can do it, as long as you really believe 100 percent."
Comment
-
Originally posted by gain is pain View PostOnhandigheid hierzo dan
-Een kleine poepje laten tijdens abb training, lekker!
-20kg schijf laten donderen van 1 meter hoog op me grote teen
-db van 30kg rolde van het bankje zo op me voet.
-klaar met de lat pulldown, wil je gaan staan, POF! Zo je harses stoten tegen de bar.
-db pressen met een db van 34 en 36kg, yeah baby grow biatch.
Mjaa ik ben wel een geval appart.
Comment
-
Originally posted by Patricia86 View PostEcht met de sport? Niets.
Maar voorbeeld uit de openingspost heeft in mijn ogen ook niet puur met de sport temaken, dat is gewoon pure onhandighed.
Comment
-
Blunder van m'n spotter vorige week, die op de zijkant van m'n onderarm ging duwen tijdens incline db presses inplaats van onder de ellebogen.. Mafkees. Gevolg? Dumbell op borst geflikkerd en inwendige pijn met een of andere rare bult. De borsttraining erna was 't nog lang niet weggetrokken. Eens kijken hoe het volgende week zit.Dumbells build a bigger chest
Barbells build a bigger ego
Comment
-
Ohja ik weet nog wel een blunder. Ik wilde een 34kg db op de grond leggen alleen ik vergat dat me vinger eronder zat. Gevolg vinger die bloedde als ik iets stevig vastpakte, gevolg dumbbells die onder het bloed kwamen te zitten door mijn toedoen. Gevolg dat ik een pleister ging halen, zodat mijn bloedbad andere bespaart bleef. Gevolg lekker verder trainen.
Te vaak gevolg gezegd, maar ik was net zo lekker bezig."Straight outta gym"
Comment
-
negatieve ervaringen zat
mar het ergste vind ik van die betweters die net uit de luiers zijn en jou willen vertellen hoe je iets moet doen
of als je advies wil geven aan beginnelingen en ze het dan beter weten en niet willen luisteren
van die gasten die met met schijven lopen te gooien
of hun spullen niet op ruimen of verkeerd wegleggen zodat je altijd loopt te zoeken naar je goede db
en zo kan ik nog wel meerdere dingen verzinnenRemember the pain you feel today, will be the strenght you feel tomorrow!!!!!
Comment
-
Originally posted by brillant View Postnegatieve ervaringen zat
mar het ergste vind ik van die betweters die net uit de luiers zijn en jou willen vertellen hoe je iets moet doen
of als je advies wil geven aan beginnelingen en ze het dan beter weten en niet willen luisteren
van die gasten die met met schijven lopen te gooien
of hun spullen niet op ruimen of verkeerd wegleggen zodat je altijd loopt te zoeken naar je goede db
en zo kan ik nog wel meerdere dingen verzinnen
Comment
-
O ja dit schoot me ineens te binne.
In me oude gym.
Daar rade ze toen iedereen aan om te gaan kure.
Had je last van je schouder o je moet deca neme en bnne 8 weken bne je der vanaf.
Ook al trainde je pas 5 maande.
Maar die gozer die het iedereen aarade heef zelf een beroerte dor een combi.
Van erg ongezond te eten en veel te gebruiken.
Denk ik dan he zeg niet dat daar dor keeg ben geen dockter.
Comment
-
Originally posted by Roy P View PostBlunder van m'n spotter vorige week, die op de zijkant van m'n onderarm ging duwen tijdens incline db presses inplaats van onder de ellebogen.. Mafkees. Gevolg? Dumbell op borst geflikkerd en inwendige pijn met een of andere rare bult. De borsttraining erna was 't nog lang niet weggetrokken. Eens kijken hoe het volgende week zit.
Comment
-
Originally posted by Robx View Postblunder vn spotter hebk ook veel .. dan ligt de stang met benchpress op je borst en je krijgt hem niet omhoog, je gaat daar kapot en dan kijken ze je zo aan van, moet ik helpen ?Never send a boy to do a mans job!
Comment
-
Originally posted by lucky_luc View PostO ja dit schoot me ineens te binne.
In me oude gym.
Daar rade ze toen iedereen aan om te gaan kure.
Had je last van je schouder o je moet deca neme en bnne 8 weken bne je der vanaf.
Ook al trainde je pas 5 maande.
Maar die gozer die het iedereen aarade heef zelf een beroerte dor een combi.
Van erg ongezond te eten en veel te gebruiken.
Denk ik dan he zeg niet dat daar dor keeg ben geen dockter.sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70
you know they can't handle us like debbies does dallas
Comment
-
Ja ik had ook eens bij bankdrukken dat ik de met de laatste rep halverwege was en ik wist zelf dat ik hem nog kon uitstoten komt er zo'n vent naar me toe sprinten en trekt die stang zo omhoog... zegt ie dus inderdaad dat ik niet zo zwaar moest gaan want dat is gevaarlijk etc etc..
Wel goed bedoeld en ik snap het ook wel, maar ik had hem wel uit kunnen stoten dan irriteer je je toch een beetje..Current status: Bulkin' and gainin'
"The mind is the limit. As long as the mind can envision the fact that you can do something. You can do it, as long as you really believe 100 percent."
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
Kanaal: Trainingslogjes
10 uur geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...17 uur geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
5 dagen geleden -
-
door enroutechnologies
- Understanding Fleet Management: A fleet management system is an all-encompassing solution designed to help businesses efficiently manage their vehicle
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.-
Kanaal: Even voorstellen...
6 dagen geleden -
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
1 week geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment