Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Ok maar ik ga ff kijken of ik ergens een post wat centraler kan maken met de melding dat iedereen mij een berichtje moet sturen met locatie en reistijd zodat het goed onder de aandacht komt en ik zo snel mogelijk een locatie kan gaan selecteren en dan vervolgens is het natuurlijk een dag prikken.
En dat we niet rekening met iedereen zijn of haar wensen kunnen houden lijkt me logisch.. ik zal een locatie uitzoeken waar zoveel mogelijk mensen profijt van hebben.
En een dag is natuurlijk altijd lastig..
"The only thing worse than failing is not trying."
Buy cenforce 150 mg online is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED), containing sildenafil citrate, the same active ingredient...
Let's brainstorm a discussion around pediatric nursing dissertation topics. The ever-evolving landscape of child healthcare presents numerous opportunities...
Cenforce is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED) in men. As a widely recognized brand, it contains Sildenafil Citrate, the same...
Comment