Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
woon mid nederland dus alles is geod te bereizen, alleen dan krijg we weer taferelen als, squat wu met possel. dl met possel. bp met possel. de gewichten zijn op possel ga is aan de stang hangen.
Maar ik denk dat er wel een verschil is in ledenaantal.....
Dit forum telt veel meer leden en krijg dan maar eens een hoop neuzen dezelfde kant op.
Bij M4B waren er uiteindelijk ook maar 4 of 5, meen ik? En zoveel actieve leden zijn daar nog niet, dus ik denk inderdaad dat het wel moeilijker is om het voor hier te organiseren.
Bij ons waren de sportschoolruilen(meetings) ook geslaagd, zat volk en goede atleten en gezellig. Meerdere meets per jaar en ook sportscholen die het aanbieden. Dussss.
Zou hier ook moeten kunnen.
Bij ons waren de sportschoolruilen(meetings) ook geslaagd, zat volk en goede atleten en gezellig. Meerdere meets per jaar en ook sportscholen die het aanbieden. Dussss.
Zou hier ook moeten kunnen.
Het is wel een ander volk waar jij op doelt, Mart. De meesten hier zijn toch anders bezig vaak (niet over 1 kam geschoren, zuiver in het algemeen gesteld ) met de sport. BN is een ander soort forum dan bijv. MB, qua mensen en mentaliteit, mijns inziens.
"Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "
Het is wel een ander volk waar jij op doelt, Mart. De meesten hier zijn toch anders bezig vaak (niet over 1 kam geschoren, zuiver in het algemeen gesteld ) met de sport. BN is een ander soort forum dan bijv. MB, qua mensen en mentaliteit, mijns inziens.
Dat heb je deels ook zelf in de hand. Ik zou jou hier op BN regelmatig op een totaal andere manier posten, dan op MB
Zo zie ik je op MB niet zo snel zeggen dat iemand bv maar 1 hersencel heeft ofzo
Enne, hoe vaker je verteld dat Muscleboard geweldig is, hoe sneller Bodynetleden daarheen zullen gaan
Toch raar eigenlijk. Toch?
ja mentaliteit en karakter......tja goed.
Maar weet je, als je kijkt naar verschillende fora.
meetings BB:
DBB - onmogelijk
BN - onmogelijk
body-fitness(Hermke) absoluut geen animo
Maniacs - Hermke en Ries - geen animo
BR - geen animo(meer).
MB - wel goed mogelijk en zat animo
M4B - wel goed mogelijk en zat animo
Ga je kijken naar de powerlifters onderling......daar is het in de meeste gevallen en bij diverse fora weer wel mogelijk.
Maar je ziet ook overal dat wanneer powerlifters gemengd zijn met bodybuilders op fora dat het vaak niet echt goed gaat. Een meeting zal ook niet zomaar goed gaan, beide groepen hebben dan teveel commentaar op elkaars manier van trainen.
Je ziet ook dat dingen die puur voor bodybuilders en door bodybuilders zijn beter bezocht worden dan de gemengde.........
Ik hoop wel dat bodynet weer een keer iets leuks kan neerzetten, maar voor nu zal het nog steeds wat lastig zijn.
Er zijn zat erg leuke mensen op bodynet, dus het moet wel kunnen in principe.
BN-meetings onmogelijk? Nee, ik heb er een paar gehad. Was mooi. Hele tour, maar uiteindelijk moet je je gewoon richten op de harde kern, die doet namelijk wel wat zij zegt. De meeste nieuwelingen beginnen met een "JA" om vervolgens af te zeggen. Dat hebben we wel geleerd onderhand.
"Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
Buy cenforce 150 mg online is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED), containing sildenafil citrate, the same active ingredient...
Let's brainstorm a discussion around pediatric nursing dissertation topics. The ever-evolving landscape of child healthcare presents numerous opportunities...
Cenforce is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED) in men. As a widely recognized brand, it contains Sildenafil Citrate, the same...
Comment