na training

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ik bedoelde harder lopen tussen oefeningen in zodat ik eerder klaar ben xd De enige cardio die ik zou doen zou zeker HIT of HIIT zijn dus dat zit wel goed Maar toch bedankt costina
    Current status: Bulkin' and gainin'

"The mind is the limit. As long as the mind can envision the fact that you can do something. You can do it, as long as you really believe 100 percent."

Comment

Kijk heb ik toch wat geleerd en ook jij weet costina. Dat wanneer je hard traint en zwaar je echt niet meer anderhalf uur lang kan volhouden XD

Comment

Originally posted by talalelh15 View Post
        Kijk heb ik toch wat geleerd en ook jij weet costina. Dat wanneer je hard traint en zwaar je echt niet meer anderhalf uur lang kan volhouden XD
        Waarom verdraai je mijn woorden? Ik heb niks hiervan gezegd...
        Ik heb de hele tijd gezegd dat je ze apart moet houden en dat je niet na een zware training nog lang kan volhouden
        Ik pleit de hele tijd al voor HIT kort en krachtig dus weet niet jij spreekt me tegen terwijl je hetzelfde bedoeld.
        Deadlift: 6x100kg Bench: 5x65kg Squat: 6x90kg Military: 5x47.5kg

Comment

Nee ik heb het over dat jij zegt dat als er geen max ot gedaan word, de training automatisch lang zijn. Terwijl dit niet zo is. Maar goed ik denk dat je het wel begrijpt. Dus het hoeft niet perse gescheiden te zijn.

Comment

Originally posted by Wilcodemug View Post
            zou zeker HIT of HIIT zijn dus dat zit wel goed Maar toch bedankt costina
            Lees je wel wat ik zeg? Kort en kracht = HIT dus niet toch bedankt maar gewoon bedankt

Comment

Nee ik heb het over dat jij zegt dat als er geen max ot gedaan word, de training automatisch lang zijn. Terwijl dit niet zo is. Maar goed ik denk dat je het wel begrijpt. Dus het hoeft niet perse gescheiden te zijn.
              Korte of Lange training maakt niet uit, na een zware krachttraining lange cardio sessie doen is onzin.
              Het is beter om het gescheiden te doen juist omdat het om een lange cardio sessie gaat.
              Last edited by costina; 25-07-2011, 16:23.

Comment

Originally posted by costina View Post
                Korte of Lange training maakt niet uit, na een zware krachttraining lange cardio sessie doen is onzin.
                Het is beter om het gescheiden te doen juist omdat het om een lange cardio sessie gaat.

Als mensen een lange cardio sessie doen na KT, dan kan je je vraagtekens zetten bij de KT. Dan is de training ws een beetje fitness gedoe geweest of wat bezig zijn, maar geen zware KT.

Dus ach......
                1e Masters Superbody YBF 2011!
                Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Omdat je geen spieren gaat verbranden dat is pas als je veel te lang traint

Ik ken al die termen niet, maar dit is een juiste manier.
                  Even inhaken, je gaat geen 'spierenverbranden' doordat je te lang traint, je gaat pas 'spieren verbranden' als je timing verkeerd is kwa voeding of je eet te weinig, ookal train je 4 uur p. Dag met een tussenstop van 1 uur dan is er in dat uur weer tijd voor aanvulling van de voeding waardoor je lichaam weer in anabole toestand verkeerd, dus voeding is de key.

Ps:tuurlijk is 4 uur trainen lang, het was een voorbeeld^^
                  Make it happen, shock everyone!

Comment

Ja ok, dat bedoel ik te zeggen. Maar ervan uitgaande dat ze gewoon de cortisolgehalte niet te hoog moeten laten gaan. En dit kunnen tegenhouden door snelle suikers/kh

Comment

Originally posted by gain is pain View Post
                      je gaat pas 'spieren verbranden' als je timing verkeerd is kwa voeding
                      Nonsens, het verteren van voedsel gebeurt op zo'n overlappend tempo dat je lichaam nooit helemaal leeg is.

Je totale dagelijkse macro's zijn heel veel belangrijker dan timing.

Comment

Dus vir, als ik 4 uur lang kt ga doen. Maar mijn totale dagelijkse macro's boven behoefte is, ga ik geen spier afbreken?

Comment

Je hebt mij niets 'horen' zeggen over 4 uur training

ik quote alleen zijn timing verhaal.

Comment

Ja gaat toch om timing icm met krachttraining en daar reageer je op. Dus klopt je theorie niet

Comment

GIP zegt dat je spieren gaat verbranden als je timing niet goed is, die zin staat los van het 4 uur trainen.

Wat volgens hem weer wel kan mits je timing goed is.

Timing is overrated als je totale macro's goed zijn

niet dat 4 uur trainen me goed lijkt.

Comment

Kijk dit heeft puur met timing te maken. Wanneer jij snelle kh's neemt tijdens de training, hoe langer je kan trainen. En dat bedoeldt hij met timing. Dus dan maakt het niet uit of je nou eerst je whey shake neemt want je cortisol houd je laag door snelle suikers te nemen tijdens de training. En dat is het hele punt met timing rondom cardio.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X