Ik bedoelde harder lopen tussen oefeningen in zodat ik eerder klaar ben xd De enige cardio die ik zou doen zou zeker HIT of HIIT zijn dus dat zit wel goed Maar toch bedankt costina
na training
Collapse
X
-
Originally posted by talalelh15 View PostKijk heb ik toch wat geleerd en ook jij weet costina. Dat wanneer je hard traint en zwaar je echt niet meer anderhalf uur lang kan volhouden XD
Ik heb de hele tijd gezegd dat je ze apart moet houden en dat je niet na een zware training nog lang kan volhouden
Ik pleit de hele tijd al voor HIT kort en krachtig dus weet niet jij spreekt me tegen terwijl je hetzelfde bedoeld.Deadlift: 6x100kg Bench: 5x65kg Squat: 6x90kg Military: 5x47.5kg
Comment
-
-
Originally posted by talalelh15 View PostNee ik heb het over dat jij zegt dat als er geen max ot gedaan word, de training automatisch lang zijn. Terwijl dit niet zo is. Maar goed ik denk dat je het wel begrijpt. Dus het hoeft niet perse gescheiden te zijn.
Het is beter om het gescheiden te doen juist omdat het om een lange cardio sessie gaat.Last edited by costina; 25-07-2011, 16:23.Deadlift: 6x100kg Bench: 5x65kg Squat: 6x90kg Military: 5x47.5kg
Comment
-
Originally posted by costina View PostKorte of Lange training maakt niet uit, na een zware krachttraining lange cardio sessie doen is onzin.
Het is beter om het gescheiden te doen juist omdat het om een lange cardio sessie gaat.
Als mensen een lange cardio sessie doen na KT, dan kan je je vraagtekens zetten bij de KT. Dan is de training ws een beetje fitness gedoe geweest of wat bezig zijn, maar geen zware KT.
Dus ach......1e Masters Superbody YBF 2011!
Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©
Comment
-
Originally posted by talalelh15 View PostOmdat je geen spieren gaat verbranden dat is pas als je veel te lang traint
Ik ken al die termen niet, maar dit is een juiste manier.
Ps:tuurlijk is 4 uur trainen lang, het was een voorbeeld^^Make it happen, shock everyone!
Comment
-
Originally posted by gain is pain View Postje gaat pas 'spieren verbranden' als je timing verkeerd is kwa voeding
Je totale dagelijkse macro's zijn heel veel belangrijker dan timing.
Comment
-
GIP zegt dat je spieren gaat verbranden als je timing niet goed is, die zin staat los van het 4 uur trainen.
Wat volgens hem weer wel kan mits je timing goed is.
Timing is overrated als je totale macro's goed zijn
niet dat 4 uur trainen me goed lijkt.
Comment
-
Kijk dit heeft puur met timing te maken. Wanneer jij snelle kh's neemt tijdens de training, hoe langer je kan trainen. En dat bedoeldt hij met timing. Dus dan maakt het niet uit of je nou eerst je whey shake neemt want je cortisol houd je laag door snelle suikers te nemen tijdens de training. En dat is het hele punt met timing rondom cardio.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
Kanaal: Trainingslogjes
7 uur geleden -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
13 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
2 dagen geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...2 dagen geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
1 week geleden -
-
door enroutechnologies
- Understanding Fleet Management: A fleet management system is an all-encompassing solution designed to help businesses efficiently manage their vehicle
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.-
Kanaal: Even voorstellen...
1 week geleden -
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment