Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Ik bedoelde harder lopen tussen oefeningen in zodat ik eerder klaar ben xd De enige cardio die ik zou doen zou zeker HIT of HIIT zijn dus dat zit wel goed Maar toch bedankt costina
Current status: Bulkin' and gainin'
"The mind is the limit. As long as the mind can envision the fact that you can do something. You can do it, as long as you really believe 100 percent."
Kijk heb ik toch wat geleerd en ook jij weet costina. Dat wanneer je hard traint en zwaar je echt niet meer anderhalf uur lang kan volhouden XD
Waarom verdraai je mijn woorden? Ik heb niks hiervan gezegd...
Ik heb de hele tijd gezegd dat je ze apart moet houden en dat je niet na een zware training nog lang kan volhouden
Ik pleit de hele tijd al voor HIT kort en krachtig dus weet niet jij spreekt me tegen terwijl je hetzelfde bedoeld.
Nee ik heb het over dat jij zegt dat als er geen max ot gedaan word, de training automatisch lang zijn. Terwijl dit niet zo is. Maar goed ik denk dat je het wel begrijpt. Dus het hoeft niet perse gescheiden te zijn.
Nee ik heb het over dat jij zegt dat als er geen max ot gedaan word, de training automatisch lang zijn. Terwijl dit niet zo is. Maar goed ik denk dat je het wel begrijpt. Dus het hoeft niet perse gescheiden te zijn.
Korte of Lange training maakt niet uit, na een zware krachttraining lange cardio sessie doen is onzin.
Het is beter om het gescheiden te doen juist omdat het om een lange cardio sessie gaat.
Korte of Lange training maakt niet uit, na een zware krachttraining lange cardio sessie doen is onzin.
Het is beter om het gescheiden te doen juist omdat het om een lange cardio sessie gaat.
Als mensen een lange cardio sessie doen na KT, dan kan je je vraagtekens zetten bij de KT. Dan is de training ws een beetje fitness gedoe geweest of wat bezig zijn, maar geen zware KT.
Omdat je geen spieren gaat verbranden dat is pas als je veel te lang traint
Ik ken al die termen niet, maar dit is een juiste manier.
Even inhaken, je gaat geen 'spierenverbranden' doordat je te lang traint, je gaat pas 'spieren verbranden' als je timing verkeerd is kwa voeding of je eet te weinig, ookal train je 4 uur p. Dag met een tussenstop van 1 uur dan is er in dat uur weer tijd voor aanvulling van de voeding waardoor je lichaam weer in anabole toestand verkeerd, dus voeding is de key.
Ps:tuurlijk is 4 uur trainen lang, het was een voorbeeld^^
Ja ok, dat bedoel ik te zeggen. Maar ervan uitgaande dat ze gewoon de cortisolgehalte niet te hoog moeten laten gaan. En dit kunnen tegenhouden door snelle suikers/kh
Kijk dit heeft puur met timing te maken. Wanneer jij snelle kh's neemt tijdens de training, hoe langer je kan trainen. En dat bedoeldt hij met timing. Dus dan maakt het niet uit of je nou eerst je whey shake neemt want je cortisol houd je laag door snelle suikers te nemen tijdens de training. En dat is het hele punt met timing rondom cardio.
Buy cenforce 150 mg online is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED), containing sildenafil citrate, the same active ingredient...
Let's brainstorm a discussion around pediatric nursing dissertation topics. The ever-evolving landscape of child healthcare presents numerous opportunities...
Cenforce is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED) in men. As a widely recognized brand, it contains Sildenafil Citrate, the same...
Comment