Vragenlijst tbv tv programma

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Haha...kleine zelfs als je in een rolstoel beland ga je door goede instelling   .

Comment

-Op welk niveau train je? amateurniveau +90 kilo
      -Hoe vaak? Alleen of met een maat? alleen
      -Vind je het verslavend? Ja!
      -Ben je blij met je lijf? Best wel, eigenlijk
      -Hoe ver zit je van je ideaal af? 5 jaar, denk ik
      -Heb je een idool/voorbeeld? niet echt
      -Ben je wel eens van sportschool gewisseld? Ja, verhuizing
      -Hoe zou je de sfeer in de sportschool omschrijven? vrolijk tot stoer
      -Valt er te lachen in jouw sportschool? Jazeker!
      -Hoe worden nieuwelingen benaderd? Als beginners...
      -En als zo'n nieuweling nou een hopeloos geval lijkt? Geduld is een schone zaak
      -Wat doen beginnelingen fout? Trainen/voedin/rusten
      -Wat heeft de sport je geleerd? Discipline/ kennis m.b.t. voeding & lichaam
      -In hoeverre help je elkaar? Ik help als iemand daar om vraagt of als iemand plots mijn hulp nodig heeft.
      -Heb je wel eens blessures gehad? Nee!
      -Wat zijn de meest voorkomende blessures? Schouderblessures
      -Word je anders behandeld sinds je groter bent geworden? Weet ik niet eigenliik. Denk het wel.
      -Welk hardnekkig misverstand heerst er rond bodybuilding? Dat met 'doping' de klus wel even geklaard wordt.
      -Wat vindt je omgeving van je sport? Leuk, maar ik val ze er niet mee lastig.
      -Krijg je ooit negatieve reacties? Nee!
      -Welke frustraties brengt de sport met zich mee? Terugval, als je weinig of niet traint en het feit dat het zo lang duurt voor je je ideaal bereikt.
      -Zijn er momenten geweest dat je ermee wilde stoppen? Ja, een x of 2 Waarom? Omdat het zoveel tijd kost samen met een relatie, studie, werk en sociaal leven.
      -Wat is je eetpatroon? 5 x per dag een gezonde maaltijd(vervanger).
      -Hoe serieus neem je je dieet? Redelijk serieus. Tijdens afvallen natuurlijk nóg serieuzer.
      -Wat voor werk doe je? Dit geef ik niet prijs.
      -Hoe combineer je je sport met je werk? Door te plannen
      -Zijn er momenten dat je kleiner zou willen zijn? Nee...
      -Bestaat 'bigorexia'? Of is dat onzin? Het bestaat beslist!
      -Wat vind je van doping-gebruik? Als je het doet, doe het dan zo laat mogelijk, na vele trainingsjaren en liefst onder begeleiding van een arts.
      -Wat doet dat met je? Hangt af van de sterkte van je kuur. een zware kuur kan je leven aardig in de war schoppen.
      -Heb je daar zelf ervaring mee? Niet met zware kuren, nee.
      -Ken je mensen die het te bont maken met de sport, voor wie het een obsessie is geworden? Ja.
      -Wat vind je van alle bladen over de sport. Heb je daar iets aan? Mwah, niet echt.
      -Blijf je deze sport beoefenen tot je pensioen? Haha, als ik dat haal!
      -Kun je me goeie dvd's of videobanden met instructies aanraden? Jawel.
      -Welke bladen moet ik eens lezen? Flex / Sport &Fitness, wellicht.
      -Wat ben ik vergeten te vragen? Vind het prima zo.

Groet,

Mr. Symmetry
      We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

Hoe is dit het makkelijkst(snelst) te beantwoorden?

Ik wil best meedoen, maar heb geen zin om eerst alle vragen over te typen.

Blijf met je poten van dat toetsenbord; GA TRAINEN!!!

Comment

Even 'blokken' vanuit het origineel. Ofwel: linker muisknop ingedrukt houden terwijl je er overheen scrollt. Vervolgens 'reply' indrukken en in het witte vlak de rechtermuisknop indrukken om daarna op kopieren te drukken.
          Invullen en klaar. Jeetje nog an toer, dat IK, de grootste digibeet an NL, nog eens iets zou uitleggen over computers...
          We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

pak gewoon 1 van een ander en verander die een beetje

Comment

Originally posted by [b
              Citaat[/b] (ariekanarie @ Aug. 20 2004,17:55)]
              Originally posted by [b
              Citaat[/b] (Shannasse @ Aug. 20 2004,08:30)]Hmm, kan hem helaas nog steeds niet goed voor de geest halen...  
              Maar vind 'de tafel' bij Kopspijkers eigenlijk altijd wel heel erg leuk dus moet goed zitten dan!  
              hij heeft vroeger ook nog in Goede tijden,Slechte tijden gespeeld,daar speelde hij Stan.
              misschien dat er nu een lichtje gaat branden,miss S?
              Haha, nee dat helpt totaal niet Arie, ik kijk namelijk echt nooit naar soaps!
              Maar heb het er nog even met Curiosio over gehad en inmiddels weet ik precies wie het is hoor.

Comment

-Op welk niveau train je? Hard en heavy
                -Hoe vaak? Alleen of met een maat? 4xper week
                -Vind je het verslavend? Ja
                -Ben je blij met je lijf? Mwah
                -Hoe ver zit je van je ideaal af? Ideaal schuift steeds verder op.
                -Heb je een idool/voorbeeld? Frank Zane
                -Ben je wel eens van sportschool gewisseld? Waarom? Ja; equipment; afstand; openingstijden
                -Hoe zou je de sfeer in de sportschool omschrijven? te veel huisvrouwensfeertje
                -Valt er te lachen in jouw sportschool? Te weinig
                -Hoe worden nieuwelingen benaderd? Niet
                -En als zo'n nieuweling nou een hopeloos geval lijkt? Daarom juist
                -Wat doen beginnelingen fout? Ouwehoeren tijdens trainen; Mij aanspreken midden in een set (is echt goed fout); focussen op het gewicht ipv de spieractie; te vaak trainen; te lang trainen etc etc etc
                -Wat heeft de sport je geleerd? Mind-body link; pijn verdragen
                -In hoeverre help je elkaar? Alleen op verzoek; betweters zijn vaak alleen maar irri.
                -Heb je wel eens blessures gehad? Knieen door te jong te zwaar te squatten
                -Wat zijn de meest voorkomende blessures? In algemeen schouder denk ik
                -Word je anders behandeld sinds je groter bent geworden? Helaas wel; zou geen verschil mogen uitmaken
                -Welk hardnekkig misverstand heerst er rond bodybuilding? Veel spieren--> geen hersens.
                -Wat vindt je omgeving van je sport? Vrij normaal
                -Krijg je ooit negatieve reacties? Mijn postuur scheen als negatief ervaren te worden bij een sollicitatie
                -Welke frustraties brengt de sport met zich mee? Krachtverlies in cutting fase
                -Zijn er momenten geweest dat je ermee wilde stoppen? Ja; ook (lange tijd) gedaan Waarom? Tijdsbeslag + keuze tussen carriere of sport
                -Wat is je eetpatroon? Wisselend per fase
                -Hoe serieus neem je je dieet? Serieus
                -Wat voor werk doe je? Financial controller
                -Hoe combineer je je sport met je werk? Plannen + sportschool met zeer ruime openingstijden (ook zondag) + s 'avonds tot 23.00
                -Zijn er momenten dat je kleiner zou willen zijn? Doe normaal gek !!!
                -Bestaat 'bigorexia'? Of is dat onzin? Tsja, waar ligt de grens he; wat is ziekelijk?
                -Wat vind je van doping-gebruik? Moet ieder voor zich weten
                -Wat doet dat met je? Groeien als de ######
                -Heb je daar zelf ervaring mee? NEEN
                -Ken je mensen die het te bont maken met de sport, voor wie het een obsessie is geworden? Niet persoonlijk
                -Wat vind je van alle bladen over de sport. Heb je daar iets aan? Wordt achterhaald door internet
                -Blijf je deze sport beoefenen tot je pensioen? Denk het
                -Kun je me goeie dvd's of videobanden met instructies aanraden? De video's van de Olympia zijn top !! Verder zag ik 's een Franse docu met Serge Nubret over bodybuilding als cultuurverschijnsel
                -Welke bladen moet ik eens lezen? De amerikaande uitgave van Muscle & Fitness; proef californie, de zon en de fysieke cultuur
                -Wat ben ik vergeten te vragen Hoe ver we bereid zijn te gaan; en hoe wij aankijken tegen niet-sportmensen
                Blijf met je poten van dat toetsenbord; GA TRAINEN!!!

Comment

Originally posted by [b
                  Citaat[/b] (Shannasse @ Aug. 22 2004,15:28)]
                  Originally posted by [b
                  Citaat[/b] (ariekanarie @ Aug. 20 2004,17:55)]
                  Originally posted by [b
                  Citaat[/b] (Shannasse @ Aug. 20 2004,08:30)]Hmm, kan hem helaas nog steeds niet goed voor de geest halen...  
                  Maar vind 'de tafel' bij Kopspijkers eigenlijk altijd wel heel erg leuk dus moet goed zitten dan!  
                  hij heeft vroeger ook nog in Goede tijden,Slechte tijden gespeeld,daar speelde hij Stan.
                  misschien dat er nu een lichtje gaat branden,miss S?
                  Haha, nee dat helpt totaal niet Arie, ik kijk namelijk echt nooit naar soaps!  
                  Maar heb het er nog even met Curiosio over gehad en inmiddels weet ik precies wie het is hoor.  
                  ik kijk ook nooit naar soaps,hoor

had het in een tijdschrift gelezen(nee!geen prive)

greetz

Comment

Jaja, het zal wel....
                    Volgens mij kom je niet voor niks met dat soort feitjes op de proppen, verdenk je ervan zowel soaps te kijken als de privé te lezen!!  

Comment

-Op welk niveau train je? Zo zwaar mogelijk, amateur.
                      -Hoe vaak? Alleen of met een maat? 5x per week alleen.
                      -Vind je het verslavend? Nee, het is een gewoonte
                      -Ben je blij met je lijf? Nee nog niet.
                      -Hoe ver zit je van je ideaal af? Ongeveer 5% BF
                      -Heb je een idool/voorbeeld? Ja m'n vrouw, ze is 40 jaar maar ziet er uit als 25. Ze traint al 16 jaar 6-8 uur per week en heeft een perfecte conditie.
                      -Ben je wel eens van sportschool gewisseld? Waarom? Ja voor zwaardere gewichten
                      -Hoe zou je de sfeer in de sportschool omschrijven? Goed, vrolijke boel, alle soorten mensen.
                      -Valt er te lachen in jouw sportschool? Jawel.
                      -Hoe worden nieuwelingen benaderd? Door begeleiding.
                      -En als zo'n nieuweling nou een hopeloos geval lijkt? Niemand is hopeloos.
                      -Wat doen beginnelingen fout? Teveel gewicht gebruiken, en niet luisteren naar begeleiding
                      -Wat heeft de sport je geleerd? Luisteren naar je lichaam.
                      -In hoeverre help je elkaar? Alleen als iemand het vraagt.
                      -Heb je wel eens blessures gehad? Ja, schouder.
                      -Wat zijn de meest voorkomende blessures? Schouders.
                      -Word je anders behandeld sinds je groter bent geworden? Niet merkbaar.
                      -Welk hardnekkig misverstand heerst er rond bodybuilding? Dat anabolen wondermiddellen zijn.
                      -Wat vindt je omgeving van je sport? Begrijpen niet dat ik zo veel tijd er in stop.
                      -Krijg je ooit negatieve reacties? Soms.
                      -Welke frustraties brengt de sport met zich mee? Geen, het is een heerlijke ontspanning na het werk. Even alle stress kwijt.
                      -Zijn er momenten geweest dat je ermee wilde stoppen? Ja, 11 jaar geleden, te druk met werk.
                      -Wat is je eetpatroon? Ik eet 5-6 x per dag, veel eiwitten.
                      -Hoe serieus neem je je dieet? Redelijk, maar eten is zo lekker. Wel altijd gezond, maar soms te veel.
                      -Wat voor werk doe je? IT manager.
                      -Hoe combineer je je sport met je werk? Geen probleem, sportschool zit 5 minuten bij het werk vandaan.
                      -Zijn er momenten dat je kleiner zou willen zijn? Ja, het buikje.
                      -Bestaat 'bigorexia'? Of is dat onzin? Ja, is zeker geen onzin.
                      -Wat vind je van doping-gebruik? Denk goed na wat je doet, vraag andvies, doe verantwoord, en val er niemand mee lastig.
                      -Wat doet dat met je? Mits op juiste (verantwoorde) manier gebruikt, helpt het je groeien.
                      -Heb je daar zelf ervaring mee? Ja
                      -Ken je mensen die het te bont maken met de sport, voor wie het een obsessie is geworden? Ja, oa. ex trainingsmaat, ik train daarom sinds enige tijd alleen.
                      -Wat vind je van alle bladen over de sport. Heb je daar iets aan? Nee allemaal rommel.
                      -Blijf je deze sport beoefenen tot je pensioen? Ben ik zeker van plan.
                      -Kun je me goeie dvd's of videobanden met instructies aanraden? Nee
                      -Welke bladen moet ik eens lezen? De Donald Duck, de rest is rommel.
                      -Wat ben ik vergeten te vragen? Niets.
                      What's the difference between your wife and your gear?
                      They both cost you all your money, make you loose your hair, give you a headache, keep you a wake at night, both can hurt you when you mis-use them, so you should handle them with care.
                      I also love them both, and can't live without them.

Comment

Originally posted by [b
                        Citaat[/b] (Shannasse @ Aug. 22 2004,23:36)]Jaja, het zal wel....
                        Volgens mij kom je niet voor niks met dat soort feitjes op de proppen, verdenk je ervan zowel soaps te kijken als de privé te lezen!!  
                        oke oke,ik geef het toe.......

als ik bij de kapper zit blader ik af en toe wel eens door een story of prive

alleen uit pure verveling hoor!

greetz

Comment

Originally posted by [b
                          Citaat[/b] (ariekanarie @ Aug. 23 2004,16:35)]
                          Originally posted by [b

greetz
                          HUH,
                          Jij naar de kapper en prive of story lezen?
                          Arie ga je nu ook al nou damens kapsalon?

Comment

Originally posted by [b
                            Citaat[/b] (real1972 @ Aug. 23 2004,16:41)]
                            Originally posted by [b
                            Citaat[/b] (ariekanarie @ Aug. 23 2004,16:35)]
                            Originally posted by [b

greetz
                            HUH,
                            Jij naar de kapper en prive of story lezen?
                            Arie ga je nu ook al nou damens kapsalon?
                            zelfs in een normale kapsalon hebben ze alleen maar van die roddelblaadjes.

heb al paar keer om een suske&wiske gevraagd maar daar kan ik naar fluiten.........

greetz

Comment

Dit is de reactie van Dr. Pepper.

Bekijk ook mijn bodybuilding album's op:

- http://www.picturetrail.com/bigbeterthanever
                              - http://skip.to/pepper

Email adres verypeppy@hotmail.com

VRAGENLIJST:

-Op welk niveau train je?
                              Redelijk hoog, ik weeg 91 met minder dan 10% vet.

-Hoe vaak? Alleen of met een maat?
                              Ik train bijna elke dag. Ik train meestal alleen.

-Vind je het verslavend?
                              Ja. absoluut.

-Ben je blij met je lijf?
                              Ja.

-Hoe ver zit je van je ideaal af?
                              20%

-Heb je een idool/voorbeeld?
                              Arnold natuurlijk en van deze tijd Kevin Levrone.

-Ben je wel eens van sportschool gewisseld? Waarom? Ja, omdat ik af en toe van woonomgeving gewisseld ben. Ik heb ook in Spanje en in Turkije in een sportschool getraind.

-Hoe zou je de sfeer in de sportschool omschrijven?
                              Ik kom nooit echt voor de sfeer, ik kom altijd gewoon om te trainen.

-Valt er te lachen in jouw sportschool?
                              Soms, niet tijdens een set in ieder geval.

-Hoe worden nieuwelingen benaderd?
                              Ik hou me nooit met nieuwe of ouwe leden bezig.

-En als zo'n nieuweling nou een hopeloos geval lijkt?
                              Tja, als ie echt fouten maakt dat er iets met zijn gezondheid kan gebeuren door verkeerde houdingen dan zou ik er wel wat van zeggen. Maar voor de rest heb ik het eigenlijk al te druk met mijn eigen training.

-Wat doen beginnelingen fout?
                              Voeding!!!
                              Iedere beginnende bodybuilder onderschat zijn voeding. Hij weet nog niks van eiwitten of koolhydraten, en wanneer hij of zij deze in welke verhoudingen moet eten.

-Wat heeft de sport je geleerd?
                              dat ik een verantwoording naar mijn lichaam toe heb, dus niet drink en rook, gezond eet, veel sport, regelmatig leven lijd.

-In hoeverre help je elkaar?
                              Ik help alleen mensen in de sportschool die daar behoefte aan hebben. Als ik zelf soms ergens hulp bij nodig heb vraag ik dat gewoon aan iemand die ook traind.

-Heb je wel eens blessures gehad?
                              Ja, ik heb wel is een ongeluk gehad. Toen heb ik een half jaar niet kunnen trainen.

-Wat zijn de meest voorkomende blessures?
                              Door bodybuilding opzich denk ik schouders. Deze spier wordt vaak verkeerd of te vaak belast.

-Word je anders behandeld sinds je groter bent geworden?
                              Ja, ik denk het wel. Ik train al 8 jaar. 8 jaar geleden was ik zelf ook nog maar een kleine jongen van 16 jaar oud en ik groeide op die leeftijd echt super snel. Ik kwam zonder dat ik eigenlijk echt veel verstand had van voeding toch op eigen kracht 10 kilo aan in een half jaar tijd. Mensen keken heel anders ineens naar me. Het leek wel of ik ineens volwassen was geworden of zo.

-Welk hardnekkig misverstand heerst er rond bodybuilding?
                              Dat alle bodybuilders een kleine lul zouden hebben!!!

-Wat vindt je omgeving van je sport?
                              Mijn moeder vind het niet zo mooi, maar de rest van mijn vrienden en vriendinnen vinden het allemaal prachtig.

-Krijg je ooit negatieve reacties?
                              Nou, zelden eigenlijk.

-Welke frustraties brengt de sport met zich mee?
                              Dat je toch altijd jezelf weer wilt verbeteren, of toch nog net weer even iets groter wilt worden. Soms Vallen mensen terug door blesures. Je kan als je niet meer voldoende voedingsstoffen tot je neemt ook snel spieren afvallen.
                              Je moet altijd door blijven gaan, anders val je altijd terug.
                              Dus alleen als je altijd doortraind zal je nooit gefrustreerd zijn denk ik.

-Zijn er momenten geweest dat je ermee wilde stoppen? Waarom? Nooit.

-Wat is je eetpatroon?
                              ik eet 400 gram eiwit op een dag. Dat haal ik meestal uit tonijn, kip of kwark. Ook natuurlijk uit wei eiwit shakes als ik net wakker ben of in de nacht wakker wordt. Of na het trainen.
                              Koolhydraten haal ik het meest uit brood muslie of rijst en na het trainen een fruit shakes uit de blender. Vet haal ik uit vis of olie.

-Hoe serieus neem je je dieet?
                              Ik kan 100% volhouden als ik wil.

-Wat voor werk doe je?
                              Eigen baas.

-Hoe combineer je je sport met je werk?
                              Geen probleem

-Zijn er momenten dat je kleiner zou willen zijn?
                              Nee, nooit.

-Bestaat 'bigorexia'? Of is dat onzin?
                              Zeker weten bestaat bigorexia!!!

-Wat vind je van doping-gebruik?
                              Als je er mee om kunt gaan is er niet veel aan de hand.

-Wat doet dat met je?
                              Van alles, het start allemaal processen op in je lichaam. Het ligt er ook aan om wat voor soort doping het gaat. Sporters hebben verschillende doelen. Daarvoor zijn bepaalde medicijnen beter geschikt voor verschillende soorten sporters. Op de Olympia bijvoorbeeld, dat is de belangrijkste bodybuilding wedstrijd in Amerika, zie je gewoon het uiterste wat er met allerlij verschillende soorten doping door elkaar kan worden gehaald uit een mensenlijk lichaam.  
                              Of bijvoorbeeld de wielrensport, daar gebruiken ze weer hele andere spullen. Meer voor uithouding vermogen. Niet voor kracht of om massa op te bouwen.

-Heb je daar zelf ervaring mee?
                              Ja. Ik heb er zelf ervaring mee.

-Ken je mensen die het te bont maken met de sport, voor wie het een obsessie is geworden?
                              Nee, niet echt.

-Wat vind je van alle bladen over de sport. Heb je daar iets aan?
                              Jawel. de meeste wel. de Flex is goed en de sport & fitness.

-Blijf je deze sport beoefenen tot je pensioen?
                              Ja. ik hoop dat ik het altijd op zal kunnen brengen om mijn sport lekker uit te kunnen oefenen. Deze sport maakt me blij. Het geeft me niet alleen lichamelijke maar ook geestelijke kracht. Ik zou bodybuiding voor goud willen missen.
                              Het heeft me echt verbeterd.

-Kun je me goeie dvd's of videobanden met instructies aanraden?
                              Ronny Colleman: The unbelieveble
                              Arnols Swarzenegger: Pumping Iron
                              Dorian Yates: Blood and Guts

-Welke bladen moet ik eens lezen?
                              Flex, Sport en fitness.

groetjes Dr. Pepper.
                              Attached Files

Comment

ben je van plan om wedstrijden te doen?
                                no thumbnail yet

Comment

Actieve discussies

Collapse

Antalya Escort
                                sikis
                                İstanbul Escort
                                istanbul escort bayan
                                sisli escort beylikduzu escort bayan
                                antalya escort atakoy escort
                                umraniye escort bayan
                                Very sweethearts get banged by pretty pals Баба посидела анусом на крепком стояке fotos de vaginas sexis
                                mariobet giriş betist giriş restbet giriş zbahis royalbet
                                otobet
                                deneme bonusu veren siteler bonus veren siteler
                                deneme bonusu veren siteler
                                deneme bonusu veren siteler deneme bonusu veren siteler deneme bonusu veren siteler
                                mobilbahis giriş rokubet giriş
                                bonus veren siteler
                                deneme bonusu veren siteler bonus veren siteler
                                bonus veren siteler
                                casino siteleri
                                casino siteleri
                                casibom< giriş/a> betturkey
                                alanya escort gaziantep escort gaziantep escort gaziantep escort mersin escort
                                bonus veren siteler
                                deneme bonusu veren siteler deneme bonusu veren siteler
                                Working...