Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Er even vanuit gaand dat de topic starter idd die Paul Groot is...
Hij heeft een nieuw programma samen met nog zo'n ex-kopspijker figuur. Het heet Koefnoen en wordt uitgezonden op vrijdagavond op één van de publieke zenders. Veel typetjes enzo dus zou in theorie iig leuk kunnen zijn.
Heb het toevallig afgelopen vrijdag gezien en vond er weinig aan eigenlijk..
Als één van die eikels de topic starter is verklaard het veel, email beantwoorden is al moeilijk voor hem...
Citaat[/b] (snipke @ Sep. 22 2004,13:22)]waarschijnlijk een fake mailadres, t is een triestige zaak, ook de laatste keer geweest dat ik nog zo iets invul
Grtz
Ach....je had op dat moment weer iets leuks te doen .En toch was het nog best leuk om te zien wat andere mensen daarop reageerde enzo ...
De antwoorden van blijven interessant inderdaad maar dat er verder niets mee wordt gedaan is jammer..
We kunnen ook een keer in het publiek gaan zitten bij hem... vraag ik hem halverwege ff hoe het ook al weer zit...
Valt mij wel op dat niemand een nieuweling wil helpen.
En hier iedereen met wijze tips komen voor nieuwelingen en al gevorderde.En in de sportschool staan we naar geklungel te kijken van een beginner en trekken onze bek niet open.
Ik ben eerlijk gezegd ook zo ik kom niet om te praten maar om te trainen.
GRtz..
Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.
Citaat[/b] (harold @ Sep. 22 2004,16:36)]Valt mij wel op dat niemand een nieuweling wil helpen.
En hier iedereen met wijze tips komen voor nieuwelingen en al gevorderde.En in de sportschool staan we naar geklungel te kijken van een beginner en trekken onze bek niet open.
Ik ben eerlijk gezegd ook zo ik kom niet om te praten maar om te trainen.
GRtz..
Viel mij ook op Harold! Ik help ze zeker, maar alleen als ze er om vragen. Ik probeer juist geen arrogantie uit te stralen omdat ik toevallig breder ben, maar zorg dat ik toegankelijk benaderbaar ben. Dan vragen ze ook eerder wat.
We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.
ik heb een tijdje soms gasten geholpen,als ik ze een oefening verkeerd zag doen,zoals deadliften dan zei ik meestal dat ze het beter zo of zo konden doen en ze dan ook minder kans op blessures hadden, maar je zegt dat,ze luisteren knikken van oke je hebt gelijk,je draait uw rug en ze zijn terug verkeerd bezig, je hebt dan ook van die gasten die niets willen aannemen van iemand anders,. Ik ben tot het besluit gekomen dat ik help als ze het vragen anders laat ik ze maar doen, ook al verrekken ze hun rug
Buy cenforce 150 mg online is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED), containing sildenafil citrate, the same active ingredient...
Let's brainstorm a discussion around pediatric nursing dissertation topics. The ever-evolving landscape of child healthcare presents numerous opportunities...
Cenforce is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED) in men. As a widely recognized brand, it contains Sildenafil Citrate, the same...
Comment