Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Citaat[/b] (Shannasse @ Aug. 22 2004,23:36)]Jaja, het zal wel....
Volgens mij kom je niet voor niks met dat soort feitjes op de proppen, verdenk je ervan zowel soaps te kijken als de privé te lezen!!
oke oke,ik geef het toe.......
als ik bij de kapper zit blader ik af en toe wel eens door een story of prive
alleen uit pure verveling hoor!
greetz
HUH,
Jij naar de kapper en prive of story lezen?
Arie ga je nu ook al nou damens kapsalon?
zelfs in een normale kapsalon hebben ze alleen maar van die roddelblaadjes.
heb al paar keer om een suske&wiske gevraagd maar daar kan ik naar fluiten.........
greetz
Nou zeg en dat in amsterdam en geen suske en whiske.
-Op welk niveau train je? amateur
-Hoe vaak? Alleen of met een maat? 2-3 keer met maat
-Vind je het verslavend? niet altijd
-Ben je blij met je lijf? nee
-Hoe ver zit je van je ideaal af? 10kg en minder vet
-Heb je een idool/voorbeeld? bart de graaff
-Ben je wel eens van sportschool gewisseld? Waarom? ja, de oude was te klein en meer voor oude dametjes
-Hoe zou je de sfeer in de sportschool omschrijven? met de tijd leer je meer mensen kennen
-Valt er te lachen in jouw sportschool? niet veel
-Hoe worden nieuwelingen benaderd? alleen door personeel
-En als zo'n nieuweling nou een hopeloos geval lijkt? niemand is hopeloos, zolang ze maar niet denken dat je een lichaam 1,2,3 opbouwt
-Wat doen beginnelingen fout? te veel hooi op de vork. veel te weinig te slecht en onregelmatig eten
-Wat heeft de sport je geleerd? voeding, training, discipline
-In hoeverre help je elkaar? zelden
-Heb je wel eens blessures gehad? schouder, been
-Wat zijn de meest voorkomende blessures? schouder
-Word je anders behandeld sinds je groter bent geworden? vrouwtjes vallen er meer op, wat ze ook zeggen :P
-Welk hardnekkig misverstand heerst er rond bodybuilding? AAS
-Wat vindt je omgeving van je sport? toen ik op mn voeding begon te letten, lachte me broertje me bijv uit. Toen ik 95kg drukte voor zn ogen, zei die nix meer
-Krijg je ooit negatieve reacties? ja, als je normaal een goede drinker, etc bent. gaan sommigen zich daar aan ergeren, dat je dan niet meer drinkt bij het uitgaan. Maar ze wennen dr aan
-Welke frustraties brengt de sport met zich mee? dat je te snel groot wilt worden en je sneller (soms te snel) naar de aas grijpt. En je houden aan je dieet en minder alcohol en drugs (laatste zelf nooit gedaan)
-Zijn er momenten geweest dat je ermee wilde stoppen? Waarom? Niet stoppen wel minderen. Als je 10 jaar hetzelfde werk doet wil je toch ook wel een keer wat anders. heb ik met trainen ook, af en toe beetje rustig aan, dan weer knallen
-Wat is je eetpatroon? van 7-8 keer eten naar zo rond de 4-5 keer per dag gegaan. Voor amateur maakt dat niets uit, heb ik alatste tijd gemerkt.
-Hoe serieus neem je je dieet? serieus, wissel vaak af en experimenteer veel
-Wat voor werk doe je? procesoperator
-Hoe combineer je je sport met je werk? werk 6 dagen dan 4 dagen vrij. Van de 4 dagen genoeg tijd. van de 6 dagen maak ik altijd wel plaatsje vrij om te trainen.
-Zijn er momenten dat je kleiner zou willen zijn? bij de buikpartij wel
-Bestaat 'bigorexia'? Of is dat onzin? bestaat, anders zouden er geen bodybuilders zijn als je toch niet groter wilt worden. iedereen in de top heeft het
-Wat vind je van doping-gebruik? eigen keuze. vind wel dat je er over moet nadenken. maar vind het zeker niet dom, nutteloos of gevaarlijk (mits je te ver gaat)
-Wat doet dat met je? je krijgt er meer spier van simpelweg. ook veel vocht dat verdwijnt na het stoppen, daarom zeggen veel mensen dat je winst verdwijnt na de kuur, bullshit! Het laat ook je organen groeien, verhoogt aggresiviteit (pp verschiilend) vermannelijkt en is een (lichte tot soms zware) last voor je lever, prostaat, hart, bloedvaten, etc.
-Heb je daar zelf ervaring mee? ja, maar niet veel..
-Ken je mensen die het te bont maken met de sport, voor wie het een obsessie is geworden? niet persoonlijk
-Wat vind je van alle bladen over de sport. Heb je daar iets aan? ze liegen om je wat te verkopen. te commercieel. ook al staat er soms wat goed tussen!!
-Blijf je deze sport beoefenen tot je pensioen? dat zie ik dan wel
-Kun je me goeie dvd's of videobanden met instructies aanraden? tel sell zie je dr genoeg
-Welke bladen moet ik eens lezen? /
-Wat ben ik vergeten te vragen? heb je spijt van aas gebruik, bij degenen die gebruikt hebben
-Op welk niveau train je? recreatief
-Hoe vaak? Alleen of met een maat? 4x in de week, altijd alleen
-Vind je het verslavend? Training niet, levenswijze wel. Dwz dat je continu in je hooft er mee bezig bent en bijv. om de 2 uur eten een obsessie word. Ook ben ik door deze sport minder los geworden kwa sociale contacten, uitgaan doe ik niet veel meer bijv.
-Ben je blij met je lijf? Nee, nooit tevreden, altijd wel iets wat beter kan
-Hoe ver zit je van je ideaal af? Dat weet ik niet, ik haal alles eruit en kijk wel hoever ik kom met mijn genetica/lichaam
-Heb je een idool/voorbeeld? nee
-Ben je wel eens van sportschool gewisseld? Waarom? Nee, nog nooit, zou het wel graag willen, maar helaas zit hier in de buurt geen goede sportschool.
-Hoe zou je de sfeer in de sportschool omschrijven? Gezellig, zeer sociaal
-Valt er te lachen in jouw sportschool? zeker
-Hoe worden nieuwelingen benaderd? Die krijgen een schema van de instructeurs
-En als zo'n nieuweling nou een hopeloos geval lijkt? Daar hou ik me niet mee bezig, ik train voor mezelf. Als iemand wat vraagt wil ik wel helpen
-Wat doen beginnelingen fout? Teveel trainen en te weinig kennis van goede voeding, gebruiken vaak teveel onzinnige suplementen
-Wat heeft de sport je geleerd? Levenswijze, discipline
-In hoeverre help je elkaar? Niet, alleen op dit board probeer ik mensen te helpen, en mensen helpen mij ook
-Heb je wel eens blessures gehad? Ja, 2x, tibialis overbelast (spier voor je scheenbeen) en een spier in mijn rug gescheurd.
-Wat zijn de meest voorkomende blessures? Schouders, polsen
-Word je anders behandeld sinds je groter bent geworden? Nee, hetzelfde
-Welk hardnekkig misverstand heerst er rond bodybuilding? Anabolen gebruik en dat je heel veel moet trainen om zo te worden.
-Wat vindt je omgeving van je sport? Prima, maar voeding is een groot probleem, dat snappen mensen niet.
-Krijg je ooit negatieve reacties? Nee, maar over mijn voeding wel heel veel
-Welke frustraties brengt de sport met zich mee? Onzekerheid over je lichaam omdat je er heel kritisch naar kijkt, en soms ben je er de hele dag mee bezig, het word een obsessie. Door deze sport kan ik ook niet echt meer los gaan, het beheerst toch wel je hele doen en laten
-Zijn er momenten geweest dat je ermee wilde stoppen? Waarom? Ja, met trainen wou ik stoppen, voeding en levenswijze zal ik nooit veranderen. De training was soms te zwaar mentaal, en ik ergerde me aan de sfeer in de sportschool.
-Wat is je eetpatroon? Zo gezond mogelijk, clean eten. Zo’n 5-7 keer per dag, veel eiwitten. En als aanvulling in mijn ogen enkele noodzakelijke supplementen.
-Hoe serieus neem je je dieet? Heel serieus, voeding is heel belangrijk voor je resultaat.
-Wat voor werk doe je? Studeer nog, voeding & dietetiek, wil later sporters begeleiden met hun dieet
-Hoe combineer je je sport met je werk? School en sport zijn goed te combineren, voeding is wel lastig, omdat je opmerkingen krijgt.
-Zijn er momenten dat je kleiner zou willen zijn? Nooooooit!!
-Bestaat 'bigorexia'? Of is dat onzin? bestaat
-Wat vind je van doping-gebruik? Als het verantwoord gebeurd, na jarenlange training en goede voeding vind ik het kunnen. Helaas zijn er maar al teveel mensen die véél te snel aan de anabolen gaan, sommigen omdat ze snel ff breed willen worden. Maar er zijn ook veel mensen die uit frustratie beginnen, ze boeken geen resultaat. Mijn boodschap: kijk je training na, voeding, rust, en of psychish alles goed zit. Zoek iemand die je begeleid en je hiermee helpt. Als je alles goed hebt zitten en er 100% klaar voor bent keur ik anabolengebruik goed.
-Wat doet dat met je? Ik heb er geen ervaring mee
-Heb je daar zelf ervaring mee? nee
-Ken je mensen die het te bont maken met de sport, voor wie het een obsessie is geworden? Er zijn maar al teveel mensen voor wie het een obsessie is, maar té bont maken dat niet.
-Wat vind je van alle bladen over de sport. Heb je daar iets aan? Leuk om plaatjes te kijken, de informatie is vaak niet zo intressant.
-Blijf je deze sport beoefenen tot je pensioen? Of ik zolang blijf trainen weet ik niet, sporten wel altijd, en de voeding en levenswijze wel.
-Kun je me goeie dvd's of videobanden met instructies aanraden? De trainingvideo’s van de pro’s zijn wel leuk om te kijken, erg intressant om te kijken hoe ze leven.
-Welke bladen moet ik eens lezen? Voor de plaatjes flex en alle andere amerikaanse bladen, sport en fitness is soms nog informatief.
-Wat ben ik vergeten te vragen? Waarom mensen deze sport uitoefenen.
Op welk niveau train je? recreatief
-Hoe vaak? Alleen of met een maat? 4x in de week (tijdens kuur) , 3x per week anders altijd met maat
-Vind je het verslavend? Jup zowel het trainen als met de levenstijl er om heen
-Ben je blij met je lijf? Ja, maar wil nog wel wat meer
-Hoe ver zit je van je ideaal af? Ideaal, tja toen ik begon dacht ik ideaal zou 100kg zijn nu gewoon net niet freak zijn in de moderne maatschappij
-Heb je een idool/voorbeeld? Jah vind Mike Mentzer wel gaaf
-Ben je wel eens van sportschool gewisseld? Waarom? Nee, nog nooit, echter eerdaags maar veranderen wat dumbels gaan in huidige sportschool maar t/m 40kg en daar zit ik nu al met aantal oefeningen over,
-Hoe zou je de sfeer in de sportschool omschrijven? Gezellig, zeer sociaal echter ik kom er alleen om te sporten.
-Valt er te lachen in jouw sportschool? zeker
-Hoe worden nieuwelingen benaderd? die worden los gelaten (begeleiding krijgen ze wel is alleen dermate slecht)
-En als zo'n nieuweling nou een hopeloos geval lijkt? Daar hou ik me niet mee bezig, ik train voor mezelf. Als iemand wat vraagt wil ik wel helpen/ bij bekende wil ik ook nog wel aanwijzigingen geven
-Wat doen beginnelingen fout? Tja grootste fout is gewoon slechte voeding
-Wat heeft de sport je geleerd? Een "gezondere" levenswijze, en discipline/regelmaat in voeding, training en rust
-In hoeverre help je elkaar? nvt
-Heb je wel eens blessures gehad? Nee en dat wil ik graag zo houden
-Word je anders behandeld sinds je groter bent geworden? ja, mensen kijken toch anders tegen je aan als je een heel stuk groter bent als zij. Meer respect en evt een zekere angst.
-Welk hardnekkig misverstand heerst er rond bodybuilding? Dat trainen het belangrijkste is terwijl voeding vele malen belangrijker is om groot te worden.
-Wat vindt je omgeving van je sport? Agh sommige vinden dat ik overdrijf en andere vinden het weer mooi dat ik zo met voeding bezig ben.
-Krijg je ooit negatieve reacties? Alleen dat ik volgens sommige errug veel eet ivg met hen.
-Welke frustraties brengt de sport met zich mee? Frustraties, hmmz vast zitten op een plateau en er maar voor langere periode niet overheen komen
-Zijn er momenten geweest dat je ermee wilde stoppen? Waarom? nee
-Wat is je eetpatroon? Een minimaal aan kcal eten verdeeld over zon 6-8 keer per dag eten. Tijdens kuur meer en veel meerl eiwitten.
-Hoe serieus neem je je dieet? als ik dieet dan is dit zeer serieus echter, die eerste stap is voor mij erg moeilijk
-Wat voor werk doe je? Studeer & werk nog: Werk als register accountant in opleiding en ben nog bezig met mijn post-docteraal tot register accountant
-Hoe combineer je je sport met je werk? werk en sport zijn goed te combineren, heb altijd wel tijd om wat te eten en savonds en in weekeinde tijd om te trainen.
-Zijn er momenten dat je kleiner zou willen zijn? Als ik nieuwe pakken nodig heb, en weer bakken met geld kwijt ben aan maatpakken
-Bestaat 'bigorexia'? Of is dat onzin? Bestaat zeker, ik zie mezelf weinig groeien terwijl omgeving het wel ziet.
-Wat vind je van doping-gebruik? Vind het goed zolang je maar weet wat de gevolgen/bijwerkingen zijn.
-Wat doet dat met je? Euh ik groei iets sneller, hogere bloeddruk en wordt er sterker van.
-Heb je daar zelf ervaring mee? Ja
-Ken je mensen die het te bont maken met de sport, voor wie het een obsessie is geworden? Niet persoonlijk echter er zijn bekende gevallen die mede door doping/duretica gestorven zijn.
-Blijf je deze sport beoefenen tot je pensioen? Trainen zeker wel, waarschijnlijk zal ik over enkele jaren overgaan tot een onderhouds dieet. Dit omdat ik anders te veel moet opofferen om groter te worden.
-Kun je me goeie dvd's of videobanden met instructies aanraden? De trainingvideo’s van de pro’s zijn wel leuk om te kijken, erg intressant om te kijken hoe ze leven, echter een vertekend beeld van de gemiddelde bodybuilder.
-Welke bladen moet ik eens lezen? Een de meeste bladen zijn erg commercieel en full of crap.
Ben benieuwd of de moeite die velen genomen hebben om die hele waslijst te beantwoorden nog wat op gaat leveren...
De topic starter heeft zich na de vraag helemaal niet meer aangemeld.
Citaat[/b] (Shannasse @ Sep. 06 2004,17:01)]Ben benieuwd of de moeite die velen genomen hebben om die hele waslijst te beantwoorden nog wat op gaat leveren...
De topic starter heeft zich na de vraag helemaal niet meer aangemeld.
dat had ik dus al verwacht en had daarom geen zin om al die moeite te nemen.
Citaat[/b] (Shannasse @ Aug. 22 2004,23:36)]Jaja, het zal wel....
Volgens mij kom je niet voor niks met dat soort feitjes op de proppen, verdenk je ervan zowel soaps te kijken als de privé te lezen!! l
oke oke,ik geef het toe.......
als ik bij de kapper zit blader ik af en toe wel eens door een story of prive
alleen uit pure verveling hoor!
greetz
HUH,
Jij naar de kapper en prive of story lezen?
Arie ga je nu ook al nou damens kapsalon?
zelfs in een normale kapsalon hebben ze alleen maar van die roddelblaadjes.
heb al paar keer om een suske&wiske gevraagd maar daar kan ik naar fluiten.........
greetz
Nou zeg en dat in amsterdam en geen suske en whiske.
Buy cenforce 150 mg online is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED), containing sildenafil citrate, the same active ingredient...
Let's brainstorm a discussion around pediatric nursing dissertation topics. The ever-evolving landscape of child healthcare presents numerous opportunities...
Cenforce is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED) in men. As a widely recognized brand, it contains Sildenafil Citrate, the same...
Comment