Ik heb al eerder een topic gemaakt hierover.
Maar ik sprak laatst een ex-gedetineerde en die vertelde hoe hij de 1e maanden niet mocht trainen en dat hij dan elke dag 3 x 10 sets deed met:
-zichzelf omhoog trekken aan een buis tot de borst
-zichzelf omhoog trekken aan een buis tot de nek(dus achter je rug)
-opdrukken met je handen zo ver mogelijk van elkaar
-opdrukken met je handen tegen elkaar aan dit maal
-met behulp van 2 stoelen jezelf omhoog trekken-
en eindigen met sit ups
Geloof mij hij is echt heel groot geworden hij was op een sportschool geweest in het verleden en ook thuis getrained maar hij kwam net een beest eruit en dit was 1 van zijn trainingsschemas.
Zou wel kunnen kloppen omdat je dan heel je lichaams gewicht pakt.
Ik monteer binnekort zelf een stang in me kamer en dan probeer ik zijn schema uit.
Als waarschuwing gaf hij nog dat je spieren kunnen gaan scheuren omdat je dan zo snel massa aankomt en je ziet nog littekens bij hem.
Dit deed elke dag en dan pas na 2 weken 1 dag rust
jullie mening?
Maar ik sprak laatst een ex-gedetineerde en die vertelde hoe hij de 1e maanden niet mocht trainen en dat hij dan elke dag 3 x 10 sets deed met:
-zichzelf omhoog trekken aan een buis tot de borst
-zichzelf omhoog trekken aan een buis tot de nek(dus achter je rug)
-opdrukken met je handen zo ver mogelijk van elkaar
-opdrukken met je handen tegen elkaar aan dit maal
-met behulp van 2 stoelen jezelf omhoog trekken-
en eindigen met sit ups
Geloof mij hij is echt heel groot geworden hij was op een sportschool geweest in het verleden en ook thuis getrained maar hij kwam net een beest eruit en dit was 1 van zijn trainingsschemas.
Zou wel kunnen kloppen omdat je dan heel je lichaams gewicht pakt.
Ik monteer binnekort zelf een stang in me kamer en dan probeer ik zijn schema uit.
Als waarschuwing gaf hij nog dat je spieren kunnen gaan scheuren omdat je dan zo snel massa aankomt en je ziet nog littekens bij hem.
Dit deed elke dag en dan pas na 2 weken 1 dag rust
jullie mening?
Comment