Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
"People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."
Eieren of eiwitten uit een andere dierlijke bron. De hoeveelheid die jij nu eet is net voldoende om je rechterbeen te laten groeien. Veel te weinig dus.
I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it. - Dave Tate
Eieren of eiwitten uit een andere dierlijke bron. De hoeveelheid die jij nu eet is net voldoende om je rechterbeen te laten groeien. Veel te weinig dus.
- De uren die jij hanteert en de tijdstippen waarop je eet zitten te ver uit elkaar, met uitzondering van ontbijt en lunch. Drink vlak nadat je bent opgestaan een schep whey met water en eet je ontbijt binnen een uur.
- 10:00u 40g havermout + 250ml melk + banaan + handje cashew noten
Gooi een schep caseine in je havermout
- 12:00u: 250g rijst + verse spagetthisaus( kalfsgehakt)
Zorg ervoor dat de helft of meer van die maaltijd uit vlees bestaat.
- 15:00 eiwitshake met een schep brinta
- 17:00 handje cashew noten + kiwi + |2geperste sinaasappel + 1geperse citroen| = vers sap
Eet daarbij een groot blik tonijn met een eetlepel mayonaise of twee blikken makreel
- 19:00: geen idee wat vandaag maar meestal: kip/kalkoen/biefstuk + aardappel/rijst/pasta + appelmoes + rauwkost(komkommr kerstomaat wortel)
Eet zoveel mogelijk vlees als je kunt!
- 21:00 whey + caseine shake (na je training)
- 23:00: 500g volle kwark
Dit zijn slechts een paar richtlijnen, staar je er niet blind op.
I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it. - Dave Tate
- De uren die jij hanteert en de tijdstippen waarop je eet zitten te ver uit elkaar, met uitzondering van ontbijt en lunch. Drink vlak nadat je bent opgestaan een schep whey met water en eet je ontbijt binnen een uur.
- 10:00u 40g havermout + 250ml melk + banaan + handje cashew noten
Gooi een schep caseine in je havermout
- 12:00u: 250g rijst + verse spagetthisaus( kalfsgehakt)
Zorg ervoor dat de helft of meer van die maaltijd uit vlees bestaat.
- 15:00 eiwitshake met een schep brinta
- 17:00 handje cashew noten + kiwi + |2geperste sinaasappel + 1geperse citroen| = vers sap
Eet daarbij een groot blik tonijn met een eetlepel mayonaise of twee blikken makreel
- 19:00: geen idee wat vandaag maar meestal: kip/kalkoen/biefstuk + aardappel/rijst/pasta + appelmoes + rauwkost(komkommr kerstomaat wortel)
Eet zoveel mogelijk vlees als je kunt!
- 21:00 whey + caseine shake (na je training)
- 23:00: 500g volle kwark
Dit zijn slechts een paar richtlijnen, staar je er niet blind op.
ik wil eigenlijk nog niet beginnen met whey --> ik heb nogal last van acne en heb van sommige gehoord dat het het kan verergeren.. volgend jaar moet ik roaccutane pakken, daarna begin ik wss met whey shakes..
caseine is iets van eiwit ? maar waar haal ik het ?
I LOL'd
189 94KG 12%, Goal: 100KG 10% || DL: 3X145 BP: 3X92.5 SQ:3X120
Obsessie is niets meer dan een woord wat luilakken gebruiken voor mensen met toewijding.
ik wil eigenlijk nog niet beginnen met whey --> ik heb nogal last van acne en heb van sommige gehoord dat het het kan verergeren.. volgend jaar moet ik roaccutane pakken, daarna begin ik wss met whey shakes..
caseine is iets van eiwit ? maar waar haal ik het ?
Caseine is traag eiwit, whey is snel eiwit.
Het is niet bewezen hoor dat whey niet zorgt voor acne. Maar heb je het gehoord van mensen die whey hebben gebruikt en meer acne kregen? of zijn het verhaaltjes?
Zelf heb ik er geen last van, maar ook nauwelijks last van gehad zonder whey gelukkig
189 94KG 12%, Goal: 100KG 10% || DL: 3X145 BP: 3X92.5 SQ:3X120
Obsessie is niets meer dan een woord wat luilakken gebruiken voor mensen met toewijding.
Buy cenforce 150 mg online is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED), containing sildenafil citrate, the same active ingredient...
Let's brainstorm a discussion around pediatric nursing dissertation topics. The ever-evolving landscape of child healthcare presents numerous opportunities...
Cenforce is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED) in men. As a widely recognized brand, it contains Sildenafil Citrate, the same...
Comment