Hoe betalen jullie het?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hoe betalen jullie het?

Ik zie veel mensen hier allerlei supplementen kopen die toch best vrij duur zijn..

veel van jullie zullen werken maar degene die nog op de middelbare school zitten,
    hoe betalen jullie die dingen? of word het betaald door je ouders?

ik ben er nog niet mee begonnen maar ik denk dat men moeder gaat reageren ''overdreven'' als ik er mee wil beginnen.. en zal het wss dus zelf moeten betalen maar het lijkt me erg duur om steeds opnieeuw te kopen als je geen egt werk hebt (buiten vakantie baantje)

grtz

Valt best mee van prijs, als je af en toe eens wat werkt kan je je het wel gemakkelijk veroorloven.
    Tenzij je 50 verschillende sups pakt ofzo..
    On a long road to insanity.

SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg

Comment

bijbaan
      There are no shortcuts to any place worth going.

Comment

werken voor je geld! ik ben al vanaf mn 13e bezig met bijbaantje en heb zodoende bij mn huidige baas een aardig uurloon
        189 94KG 12%, Goal: 100KG 10% || DL: 3X145 BP: 3X92.5 SQ:3X120
        Obsessie is niets meer dan een woord wat luilakken gebruiken voor mensen met toewijding.

Comment

't enige wat ik gebruik is multivitamine, calcium/vit D3, visolie... (kruidvat) -> kost geen hol
          en dan nog Whey en casseine. 't is je voeding die 't doet. Het is niet nodig om heel erg veel supps te gebruiken, zij dienen als aanvulling op 'n goed dieet
          Status: Cutting

Comment

Originally posted by Robx View Post
            Ik zie veel mensen hier allerlei supplementen kopen die toch best vrij duur zijn..

veel van jullie zullen werken maar degene die nog op de middelbare school zitten,
            hoe betalen jullie die dingen? of word het betaald door je ouders?

ik ben er nog niet mee begonnen maar ik denk dat men moeder gaat reageren ''overdreven'' als ik er mee wil beginnen.. en zal het wss dus zelf moeten betalen maar het lijkt me erg duur om steeds opnieeuw te kopen als je geen egt werk hebt (buiten vakantie baantje)

grtz
            Zoveel heb je helemaal niet nodig. Je voeding en trainingsschema moeten in orde zijn en daarnaast is het handig om whey, caseine en multivitamines erbij te hebben. Laat je vooral niet gek maken door al die schreeuwende advertenties.
            I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
            - Dave Tate

Comment

Ik zelf gebruik eigenlijk zo goed als geen supps, af en toe wat whey en geperiodiseerd creatine.
              On a long road to insanity.

SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg

Comment

Ik gebruik ook geen supps man, maar mijn voeding is gewoon in orde. Ik merk dat ik op mijn voeding al hard genoeg ga. Er was een periode dat ik wel whey gebruikte, maar mocht niet meer van mijn ouders LOL. Toen hard aan mijn voeding gewerkt en ik merk echt dat ik er harder op ga dan op die whey die ik toen nam. Eigg ook wel logisch :P
                Building to a better me

Comment

ik betaal het gewoon met mijn baan bij de AH, het is allemaal niet zo heel duur hoor.

Comment

Nou ik geef hem daar wel gelijk in hoor.
                    Wil je een beetje fatsoenlijk fitnessen / bodybuilding. Dan heb je een aboo. Maar ongemerkt ook eet je veel meer en gezonder dat voer wel een paar duiten.

MAAR... is dit weggegooid geld. Nee natuurlijk niet.
                    Het gaat om het gehele onderhoud van het hele plaatje.
                    Als je iets gaat pimpen beter dat je het dan aan je lichaam uitgeeft dan aan je auto.

Je gaat je op een gegeven moment aanpassen. En daar zit hem die lifestyle change in. Voor een frietje heb je ook 2bananen en een pak yoghurt.
                    En sups zoals eiwitten. Omgerekend zijn ze goedkoper dan de kip en kwark zelf. Dus sups ja. Maar liever de echte voeding.
                    En idd laat de schreeuwerige reclame voor wat het is.

Comment

Ik leen alles bij postkrediet en als ik Mr.O word betaal ik het terug.
                      Ssssmoking

Comment

Originally posted by Stormo View Post
                        Nou ik geef hem daar wel gelijk in hoor.
                        Wil je een beetje fatsoenlijk fitnessen / bodybuilding. Dan heb je een aboo. Maar ongemerkt ook eet je veel meer en gezonder dat voer wel een paar duiten.

MAAR... is dit weggegooid geld. Nee natuurlijk niet.
                        Het gaat om het gehele onderhoud van het hele plaatje.
                        Als je iets gaat pimpen beter dat je het dan aan je lichaam uitgeeft dan aan je auto.

Je gaat je op een gegeven moment aanpassen. En daar zit hem die lifestyle change in. Voor een frietje heb je ook 2bananen en een pak yoghurt.
                        En sups zoals eiwitten. Omgerekend zijn ze goedkoper dan de kip en kwark zelf. Dus sups ja. Maar liever de echte voeding.
                        En idd laat de schreeuwerige reclame voor wat het is.
                        100% waar. Toch vind ik groente en fruit de laatste jaren echt heel erg duur. Vitamine zit wel in potjes, maar de echte groentevezel (die je darmen laat werken?)

Comment

Je moet slim boodschappen leren doen..

Ik eet zo'n 4500 kcals per dag nu.. doe mijn boodschappen voornamelijk bij de Aldi (vis uit het vriesvak, dozen eieren, blikken tonijn etc etc).. en koop bijvoorbeeld voordeelzakken zilvervlies rijst bij de appie..

besteed max 300 euro per maand aan eten.. en dan eet ik ECHT luxe.. veel zalm en makreel voor het slapen, salades.. etc.. Omdat ik van variatie houd..

Als je thuis woont en met de pot mee eet zal het natuurlijk nog wel weer een ander verhaal zijn..
                          "The only thing worse than failing is not trying."

Comment

Idd... manier van boodschappen kan veel verschil maken.

Er zijn genoeg mensen die alleen producten halen zoals een aantal kleine zakjes met voorgesneden sla van de AH. Als je op zon manier boodschappen doet, is het ook lastiger om rond te komen.

Comment

okee bedankt voor de snelle reacties

maar hoelang gaat zo een pot whey van 2.5kg eigenlijk mee ?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X