Eiwitte

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Eiwitte

hallo allemaal
    ik heb sinds vorige week maandag eiwitte shakes aangeschaft, en vraag me af hoe ik hier t maximaale uit haal
    ik train 6 keer per week en doe alle spiergroepen 2 keer

hoeveel eetlepels poeder en hoeveel mililiter melk? (btw ik weet dat water beter voor de opname is maar t's niet te drinken met water.)

alvast bedankt

Lees de gebruiks aanwijzingen, word je een pak wijzer van
    BP: 1x 120
    DL: 2x 100
    SQ: 8x 90

Comment

Klopt, hoort er gewoon op te staan. En 6x in de week trainen?
      Lijkt me wat veel vind je niet?
      "No matter how hard your day's may seem there are better day's coming. So stick your chest out, keep your head up and stay strong. "

Comment

ik doe

250mill water en 1 schep whey

op rust dagen neem ik 2 shakes
        op trainings dragen neem ik 3 shakes

Comment

Staat op de verpakking, niet alle schepjes zijn even groot etc
          BOOM! You're already fifth gear, Mach speed!

Comment

Leuk dat je whey aangeschaft hebt, maar eet je verder wel goed? Want whey is een aanvulling, geen vervanging.

Je hebt minstens 200 gram (absoluut minimum) nodig als je wilt groeien. Zorg dat je zoveel mogelijk uit kwark, eieren, vlees, vis en kip krijgt. Een shake kun je het beste nemen na het trainen, en eventueel neem je 's ochtends een shake.

In principe zou je deze vraag dus niet hoeven stellen, aangezien je zelf zou moeten weten hoeveel je nu binnenkrijgt. Dus zou je zelf kunnen bepalen hoeveel whey je nodig hebt en wanneer.....
            'Half men, half animal, all dead!'

Comment

Originally posted by Milestone View Post
              Leuk dat je whey aangeschaft hebt, maar eet je verder wel goed? Want whey is een aanvulling, geen vervanging.
              Daar ben ik het met je 100% mee eens. maar Whey is ook een van de beste eiwit bronnen die er zijn. alleen mensen raken vaker in de war. Whey kan gebruikt worden als aanvulling of niet. Alleen je moet je eiwitten bronnen niet alleen uit whey halen. capis
              Never send a boy to do a mans job!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X