Creatine vetpercentage toename?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Creatine vetpercentage toename?

Ben Joël, 18 jaar, vanaf me 16de serieus aan het trainen. Ik ben 1,76 lang, weeg 84,5 kilo.

Ik had een vraag over creatine en vetpercentage toename. Ik ben sinds mijn creatinekuur ongeveer 4 kilo aangekomen. Voor de kuur was mijn verpercentage 7% en nu na anderhalve maand met creatine bezig te zijn is me vetpercentage is nu 13% terwijl ik niks aan mijn voeding veranderd heb.

Mijn vraag is kan de toename van het vetpercentage komen door de Creatine.

alvast bedankt.

Joël

Van creatine ga je vocht vasthouden, misschien is dat het wel ?

Comment

Ja, vocht vasthouden kan. Maar het hoeft niet zo te zijn, aangezien het lichaam bij iedereen er anders op reageerd. Kre-Alkalyn creatine zorgt ervoor dat je geen vocht vasthoud. zoek maar eens op, succes!

Comment

Originally posted by joel075 View Post
        Ben Joël, 18 jaar, vanaf me 16de serieus aan het trainen. Ik ben 1,76 lang, weeg 84,5 kilo.

Ik had een vraag over creatine en vetpercentage toename. Ik ben sinds mijn creatinekuur ongeveer 4 kilo aangekomen. Voor de kuur was mijn verpercentage 7% en nu na anderhalve maand met creatine bezig te zijn is me vetpercentage is nu 13% terwijl ik niks aan mijn voeding veranderd heb.

Mijn vraag is kan de toename van het vetpercentage komen door de Creatine.

alvast bedankt.

Joël
        1ste vraag: welke creatine gebruik je? van sommige creatines gaan je spieren vocht vasthouden
        2de vraag: hoe heb je je vp% gemeten?

Comment

Originally posted by Swekie View Post
          Van creatine ga je vocht vasthouden, misschien is dat het wel ?
          Ja daar zat ik ook aan te denken maar, creatine word niet opgeslagen in je vet zover ik weet.

Comment

Originally posted by Hermandad View Post
            Ja, vocht vasthouden kan. Maar het hoeft niet zo te zijn, aangezien het lichaam bij iedereen er anders op reageerd. Kre-Alkalyn creatine zorgt ervoor dat je geen vocht vasthoud. zoek maar eens op, succes!
            Bedankt ben weer een stukje verder!

Comment

Als je bijvoorbeeld op bodyenfitshop kijkt, bij soorten creatine. dan staat er ook netjes bij, of het vocht vast houd. maar creatine is eigenlijk ideaal om te gebruiken met afvallen, omdat je grote spieren krijgt en dus sneller vet verbrand.

Comment

Originally posted by Hermandad View Post

Alle creatine houden vocht vast. Dat is het basisconcept rond het hele creatine. Door H²O vast te houden kan je spier meer ATP generen en sneller daarom houd iedere creatine vocht vast. Overal staat wel geen bloat/vocht vasthouden maar dat is BS.

Comment

Originally posted by J_roen View Post
                  1ste vraag: welke creatine gebruik je? van sommige creatines gaan je spieren vocht vasthouden
                  2de vraag: hoe heb je je vp% gemeten?
                  Antwoord op vraag 1: Ik gebruik Precision engieerd Creatine powder hardcore formula.

Antwoord op vraag 2: mijn vet is gemeten met een huidplooimeting, zowel voor de creatine als na de creatine.

Comment

Originally posted by Domenique View Post
                    Alle creatine houden vocht vast. Dat is het basisconcept rond het hele creatine. Door H²O vast te houden kan je spier meer ATP generen en sneller daarom houd iedere creatine vocht vast. Overal staat wel geen bloat/vocht vasthouden maar dat is BS.
                    Bedankt voor je reactie, mijn volgende vraag is dan ook. Als ik dan weer stop met creatine neemt mijn verpercentage dan ook af omdat de vochtcapaciteit ook afneemt?

Comment

geen zorgen maken, je houd gewoon wat extra vocht vast. van zodra je stopt me de creatine is dit terug weg en zal jou vp% terug wat zakken

Comment

Originally posted by J_roen View Post
                        geen zorgen maken, je houd gewoon wat extra vocht vast. van zodra je stopt me de creatine is dit terug weg en zal jou vp% terug wat zakken
                        Dat is een hele opluchting, erg bedankt!

Comment

Je moet gewoon zorgen dat je goeie kwalitatieve creatine hebt.

Veel goedkoop gefabriceerde creatines bevatten veel sodium waardoor je dus in gewicht snel bijkomt (vocht) en heel bloated gaat uit zien.
                          The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Eigenlijk hebben we het hier niet over bf, want nooit dat creatine zo'n stijging in bf doet. Zal waarschijnlijk gewoon vocht zijn wat je vasthoud. Stoppen met creatine en met een paar dagen is dat vocht weer weg.
                            'Half men, half animal, all dead!'

Comment

Originally posted by Milestone View Post
                              Eigenlijk hebben we het hier niet over bf, want nooit dat creatine zo'n stijging in bf doet. Zal waarschijnlijk gewoon vocht zijn wat je vasthoud. Stoppen met creatine en met een paar dagen is dat vocht weer weg.
                              Bedankt voor je hulp. Vanaf volgende week maandag is me laatste dag. Even een andere vraag. Raadt u aan om uberhaupt creatine te gebruiken. Ik merk het wel, 5 kilo zwaarder geworden, meer opgepompt en kan ook wat meer kwa gewicht. Alleen verdwijnt veel daarvan als ik stop met creatine, zover ik weet.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X